-34-

3.4K 71 12
                                    

~P.O.V Sanne~

Langzaam word ik wakker door het geluid van mijn wekker, ik druk hem uit en met moeite sta ik op, ik loop naar de keuken en ik zie het glas waar Sam gisteren uit heeft gedronken. Ik ben zo blij dat het weer goed is, ik miste hem zo, het voelde altijd alsof ik niet compleet was zonder hem. Na een kommetje met yoghurt en fruit loop ik naar mijn koffer, ik pak er kleren uit en ik ga naar de badkamer. Voor de laatste keer douche ik in deze douche, het voelt heel erg onwerkelijk. Ik droog me af en ik kleed me om.

Outfit:


Ik loop de badkamer uit en ik verzamel de laatste spullen, ik ga op mijn koffer zitten omdat ik hem niet dicht krijg, maar ik ben te licht. Ik sta te springen om mijn koffer totdat ik hard gelach hoor. Ik draai me om en ik zie Sam super hard lachen. Ik begin ook te lachen.

'Ben je te licht prinsesje.' Grijnst Sam. Ik steek mijn tong uit, hij loopt op me af en doet de koffer in een soepele beweging dicht.

'Hoe dan?' Vraag ik aan Sam met mijn handen in de lucht, hij kijkt naar zijn armspieren. Hij wilt zijn mond open trekken.

'Laat maar, ik weet het al.' Zeg ik snel. Ik pak mijn koffer en ik rol hem naar de receptie. Ik check mezelf uit en ik ren vrij naar buiten. Sam lacht om me actie, ik zie Rye in de verte staan. Ik loop naar hem toe. Ik weet dat hij en Andy één uur van me vandaan gaan wonen. Dus een goed afscheid is wel handig.

'Ik ga je zo erg missen.' Zeg ik in zijn schouder. Hij wrijft een paar keer over mijn rug.

'We gaan elkaar nog zien hoor, alleen wat minder vaak.' Glimlacht Rye, ik glimlach terug en ik zwaai naar Andy en Rye wanneer hun auto wegrijd.

'Lift nodig?' Vraag Sam die achter mij is gaan staan.

'Eigenlijk wel ja.' Zeg ik bang.

'Is goed, ik breng je.' Zegt hij met een grijns. Ik lach schuddend mijn hoofd, Sam maakt de deur open, hij heeft een Porsche Cayenne.

'Wat een gentleman.' Lach ik. Hij geeft er geen antwoord op en rijdt lekker door.

We hebben een leuk gesprek gehad, hij stopt voor het appartement.

'Wil je even binnen komen?' Vraag ik vriendelijk.

'Als je tijd hebt?' Vraagt hij netjes.

'Ik heb altijd tijd.' Knipoog ik. Als we binnen zijn schenk ik hem een glaasje met water in, voor de rest heb ik niets in huis.

'Ik ben blij dat de ruzie over is.' Zeg ik ineens. Sam knikt wanneer hij een slok van zijn water neemt. Hij neem één slok en het hele glas is leeg, hoe doet hij dat?

'Wil je nog wat?' Lach ik. Hij knikt en ik loop naar de keuken, ik voel de ogen branden in mijn rug, ik voel mijn wangen langzaam rood worden. Shit. Ik zet de kraan open en het water stroomt er langzaam in. Een warme adem glijdt over mijn nek heen. Sam staat heel er dicht op mij. Met een hand haalt hij een pluk haar weg bij mijn nek. De warme lucht komt steeds dichterbij mijn nek, al snel voel ik zachte lippen in mijn nek. Ik doe mijn hoofd een stukje naar achteren, ik voel zijn grijns terwijl hij nog een paar kusje geeft, zijn hand gaat naar mijn heupen en in een soepele beweging draait hij mij om, ik sta nu recht voor hem.

'Vond je dat leuk prinsesje?' Grijnst hij. Ik kijk hem met een opgetrokken wenkbrauw aan, ik ga met mijn lippen steeds dichterbij de zijne. Bij de laatste millimeter trek ik terug, Sam zijn hoofd gaan een stukje naar voren maar mijn lippen kan hij niet vinden. Ik duw hem weg en ik loop hem voorbij.

'Je water staat op het aanrecht.' Lach ik. Een diepe zucht verlaat zijn mond.

'Sanne?' Vraagt hij opeens.

'Ja?'

'Kijk eens in de spiegel.' Grijnst Sam. Wat heeft hij nu weer gedaan? Ik loop naar de spiegel en ik bekijk me zelf, mijn ogen stoppen bij een paars vlekje in mijn nek.

'Sam!' Gil ik door het appartement. Ik heb Sam nog nooit zo hard horen lachen, boos loop ik op hem af. Ik kijk hem diep in zijn ogen aan en ik begin hem te zoenen. Ik kon het niet laten. Ik kruip op zijn schoot en de zoen gaat verder, na een tijdje laten we hijgend los.

'My babygirl.' Fluistert Sam in mijn oor. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder, ik plant een kusje op zijn wang. Zijn hand gaat naar mijn kont, ik kijk hem snel aan. Zijn hand ligt inmiddels op mijn kont.

'Sam. Foei.' Zeg ik. Hij doet zijn handen in de lucht.

'Ik ben onschuldig.' Roept hij meteen, ik lach en ik zoen hem weer. Sam gaat er vurig in mee.

'Ik kom later wel terug.' Hoor ik een mannenstem zeggen.

---------------------

Hey hoi!

Ik hoop dat jullie dit deel leuk vinden.
Wie is die mannenstem? Laat het weten.

Xxx- Lieke

My Roommate Is A Badboy    √VOLTOOID√Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu