-16-

4.4K 78 36
                                    

We lopen naar een ander groepje jongens die meteen allemaal meteen naar Sanne kijken, dus ik voel de jaloezie opkomen. Dit word me nog een avond.

Sanne:

We gaan allemaal in het zand zitten, we beginnen eerst even met voorstellen want we hebben elkaar nog nooit gezien. De knapste jongen van de groep begint een beetje met me te flirten, en ja hoor daar komen de rode wangen.

'Laten we doen, durven of de waarheid doen.' Zegt de knappe jongen.

Die knappe jongen heet btw Austin.

'Ja hoor, ik heb al een paar leuke opdrachten.' Zegt Sam.

'Laten we dan maar beginnen.' Zegt Leo die Lena op zijn schoot neemt.

'Doen, durven of waarheid Sanne.' Vraagt Austin.

'Waarheid.' Zeg ik.

'Hmm, heb je een vriendje?' Grijnst Austin.

'Nee.' Antwoord ik.

Ik heb het idee dat Sam en Austin elkaar niet mogen, maar daar hoor ik me niet mee te bemoeien. Het zijn hun problemen.

****
We hebben niet echt meer verder gespeeld, en we besluiten om te gaan want het is inmiddels best laat geworden. (Oeps)

'Uhmm Sanne? Mag ik je nummer misschien?' Vraagt Austin die rustig mijn pols vastpakt.

'Ja hoor is goed.' Zeg ik.

Ik geef mijn nummer en ik zie Sam al meteen staren. Wat is mis met die jongen? Ik loop weg en ik zie Sam snel weglopen, Leo tikt hem aan en zegt iets wat Alex aan het lachen maakt. Volgensmij ving Sam het niet zo leuk wat hij zei.

Ik ga in de keuken zitten en Sam komt rustig binnen lopen, hij zucht en laat zich vallen op zijn bed.

'Is er iets?' Vraag ik.

'Nee joh, het lijkt maar zo.' Zegt hij.

Ik weet dat hij nu sarcastisch is ik haat het als hij dat doet. Dus ik besluit om te reageren alsof ik niets in de gaten heb.

'Oke, maar poets even je tanden. Ik ruik je to hier.' Zeg ik met een knipoog.

'Haha grappig hoor.' Sist hij.

'Soso, is meneertje ongesteld?' Lach ik.

'Hou je mond.' Piept hij.

Met grote stappen loopt hij naar de badkamer om zijn tanden te poetsen. Ook de eerste keer dat een jongen luistert.

Ik heb mijn avondroutine gedaan en ik ga in bed liggen, meteen worden mijn oogleden zwaar en val ik in diepe slaap.

****

Ik word langzaam wakker door het licht wat de kamer in schijnt. Ik stap moe uit bed en ik loop de badkamer op, ik ga me meteen klaarmaken want ik ga vandaag chillen met Rye.

Ik droog me af en ik heb zin om een beetje overdreven make-up op te doen, ik heb toch genoeg tijd. Ook doe ik mijn kleren aan.

Make-up:

Make-up:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
My Roommate Is A Badboy    √VOLTOOID√Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu