-23-

4K 78 4
                                    

'Stop, nu maak je me bang.' Lach ik terwijl ik even maar de wc ga.

Ik doe mijn haren goed en ik werk mijn make-up bij. Ik voel me net een slet, dit is volgensmij al de 3e keer. Zie je ik ben te tel zelfs kwijt. Zuchtend pak ik mijn oortjes en ik zet harde en rustige muziek op, ik kijk even door het huis en ik begin op te ruimen. Ik vind een paar broeken die ik al een tijdje kwijt ben. Oeps :). Als ik alles heb opgeruimd wat om mijn bed lag en onder mijn bed ga ik ook maar eens Sam zijn kant opruimen, ik ben benieuwd. Een paar shirtjes liggen op zijn bed en ik gooi het in de wasmand even kijken wat er onder zijn bed ligt. Ik trek een vieze broek met allemaal modder erop onder zijn bed uit. Ieww, snel gooi ik het in de wasmand. Er stinkt hier echt iets onder zijn bed. Ik pak er een zaklamp bij om te kijken wat er zo stinkt. Ik schijn het licht in alle hoeken van het bed en ik vind iets wat ik liever niet zou willen vinden. Een bedorven pizzapunt met haren. Ik begin hevig te kokhalzen en ren naar de badkamer waar ik vervolgens aan het overgeven ben.

'Zwanger?' Hoor ik een stem zeggen die bij de badkamer staat. Ik draai me meteen om en ik zie Rye staan.

'Bedorven pizza onder Sam zijn bed.' Zeg ik met een grote lach op mijn gezicht.

'Uhmm, ik heb pizza meegenomen?' Zegt Rye terwijl hij in zijn nek krabt. Ik kijk hem heel even aan en ik ren naar de keuken waar ik Andy zie zitten ik ren langs hem af en ik pak borden en bestek.

'Ik denk dat ze honger heeft.' Lacht Andy als Rye aan komt lopen met pizza.

'Zeg nooit nee tegen pizza.' Zeg ik blij terwijl ik een grote hap van de pizza neem.

'Hoe gaat het met je?' Vraagt Andy plotseling.

'Eigenlijk beter dan ik dacht, ik probeer hem te vergeten en tot nu toe lukt het.' Vertel ik.

'Rye en ik moeten weer gaan, we gaan morgen op vakantie. Dat had Rye je vertelt.' Zegt Andy als hij de borden naar het aanrecht brengt.

'Ik ben dat heel heel heeeel misschien vergeten?' Zegt Rye ongemakkelijk. Ik begin te lachen en ik geef ze een knuffel.

'Heel veel plezier samen.' Zeg ik als ik hun los laat. Ik vind het echt super schattig dat ze samen op vakantie gaan. Zodra ze weg zijn ga ik een hete en lange douche nemen. Na een uurtje douchen droog ik mijn haren af en doe ik ze in een losse knot. Ik doe mijn pyjama aan en ik poets mijn tanden. Ik kruip mijn bed in en ik val snel in slaap.

****
Mijn ogen gaan langzaam open en ik zie een opgeruimde kamer, ik ga nooit meer omkijken naar die pizza. Dat laat ik aan Sam over die ik in diepe slaap zie liggen op zijn bed. Ik ga meteen naar de badkamer want ik moet boodschappen gaan doen. Ik doe mijn haren goed en ik kleed me om.

Look:

Ik loop voorzichtig de badkamer uit zodat ik Sam niet wakker maak, ik stap de auto in en rijd richting de supermarkt

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik loop voorzichtig de badkamer uit zodat ik Sam niet wakker maak, ik stap de auto in en rijd richting de supermarkt. Ik parkeer mijn auto en ik loop de winkel binnen, iedereen staart me aan en ik weet niet wat er aan de hand is. Er word gefluisterd als ik voorbij loop ik heb nog steeds geen enkel idee wat er aan de hand is. Ik betaal mijn boodschappen en ik loop op een snel tempo naar mijn auto, ik laad alles en ik stap in todat ik op mijn lichtbruine leren stoel bloed zie liggen. SHIT! Ik ben doorgelekt, ik rijd als een speer naar de kamer toe waar Sam nog steed ligt te slapen. Echt super cute. Even geen tijd Sanne! Je moet de stoel gaan schoonmaken want dit is Sam zijn auto. Nadat ik alle eruit heb gekregen doe ik een nieuw kort broekje aan en de rest ook zodat ik niet meer zal doorlekken. Sam komt rent naar de keuken en ik hoor dat hij in paniek is, hij gooi glazen op de grond en bestek. Ik loop bang naar de keuken en ik zie Sam in paniek door de keuken rennen.

----------------------

Hey hoi!

Het duurde erg lang vanwege school omdat ik inees 3 tot 4 toetsen heb per week, dus ik heb een beetje stress. Dankjewel voor de 2k!?? Ik ben super blij! Dit had ik nooit gedacht.♡♡♡♡

Xxx- Lieke


My Roommate Is A Badboy    √VOLTOOID√Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu