-40-

2.8K 68 14
                                    

~P.O.V Sanne~

Sam zet het het bad aan, zijn hoofd draait richting mijn kant, een grote grijns siert om zijn lippen. Hij doet er een bruisbal in, het bad kleurt roze, hij gooit een paar rozenblaadjes in het bad, ik lach. Hij pakt zijn speaker en verbind muziek met zijn telefoon. Thinking out loud klinkt door de badkamer. Sam pakt mijn heupen vast en begint langzaam te dansen, ik sla mijn handen om mijn nek en ik volg het tempo, ik leg mijn hoofd in zijn nek.

'Pachtig lied.' Fluistert Sam. We kleden ons allebei uit en we gaan het bad in, ik ga tussen Sam zijn benen liggen. Na een uurtje stap ik uit bad, ik droog me af en ik doe mijn pyjama aan. Sam is in slaap gevallen toen nadat we een kwartier in het bad lagen. Even later komt hij moe de badkamer uitlopen.

'Hallo slaapkop.' Zeg ik tegen Sam. Ik zet de film op pauze en ik loop naar hem toe.

'Wil je naar bed?' Zeg ik op een kinderachtige toon, Sam kijkt me geïrriteerd aan. Hij loopt naar de slaapkamer en doet de deur dicht. Jij heeft een ochtendhumeurtje terwijl het 's avonds is. Geinig. Morgen vroeg moet ik weer werken dus ik ga ook maar eens slapen.

~P.O.V Sam~

Ik schrik wakker zodra de voordeur dicht gegooid word. Ik pak mijn telefoon van het nachtkastje af, ik open Snapchat en ik maak gauw een foto van het dekbed. Ik stap onder de douche, koude stralen glijden over mijn schouders. Ik haal mijn handen door mijn haren, maar het sexy momentje is al snel voorbij. De shampoo komt in ogen, ik begin te wrijven wat blijkbaar niet zo'n goed plan is. Half blind ga ik de douche uit, bij mijn laatste stap glijdt ik uit over een shampoo fles. Mijn knie raakt de badkamer deur, mijn handen grijpen in één beweging naar mijn knie toe. Ik kreun van de pijn verlaat mijn mond, ik pak een handdoek en veeg de shampoo uit mijn ogen. Wat een morgen. Ik sta met moeite op, ik strompel naar de slaapkamer, ik open mijn kledingkast en ik pak wat kleren er uit. Snel kleed ik me om, ik doe mijn haren in model en ik doe mijn ringen om mijn vingers.

Outfit:

Ik loop mank richting de keuken, ik maak mezelf een proteïne shake en ik pak een banaan. Na mijn ontbijt ga ik even naar het park, een boek lezen. Ik start mijn auto, een hard brom vliegt door de parkeergarage heen. Heerlijk. Trots rijd ik de parkeergarage uit, een paar jongens stonden te filmen toen ik mijn auto startte.

Ik zit op een bankje in het park, verderop zie ik een hoop kinderen spelen. Even later hoor ik een paar meiden giechelen, ik probeer het te negeren want ze zijn maar mij aan het kijken.

'Kom eens hier knapperd.' Roepen ze in koor. Ik kijk op als ik mijn bladzijde om moet slaan. Ik zie 3 jonge meiden staan, ze hebben allemaal een roze strakke jurk aan. Ik glimlach kort en ik focus me weer op mijn boek. Ik hoor hun hakken klakken, ze komen steeds dichterbij. Eentje gaat naast mij zitten en legt haar hand op mijn bovenbeen. Ik leg mijn hand op haar hand en en leg haar hand weg. Vervolgens gaat er iemand achter me staan die haar armen om me heen slaat. Inmiddels word ik van drie kanten zowat betast. Ik sta verschrikt op.

'Ik heb een vriendin.' Zeg ik met één wenkbrauw omhoog. Ze kijken me met grote ogen aan, snel lopen ze alle vier weg. Wat een trutjes.

Ik denk dat ik even naar de mac ga. Met mijn knie gaat het steeds beter, ik ben alleen nog niet gezien hoe ernstig het er uit ziet. Ik loop de kfc binnen en een lange rij staat me tegemoet.

Na een kwartier heb ik mijn eten. Ik was ondertussen een beetje aan het nadenken hoe ik Sanne ten huwelijk ga vragen, waarschijnlijk ga ik het in Parijs vragen. Dus dat word een vakantie boeken binnenkort. Twee handen worden voor mijn ogen gelegd.

'Raad eens wie ik ben.' Zegt een bekende stem.

Kut.

----------------------------------

Hey hoi!

Ik heb nog maar drie dagjes school, en dan heb ik zomervakantie! Yasss

Pls, ik heb echt meer q&a vragen nodig. Als je een vraag wilt insturen kan je altijd nog een paar hoofdstukken terug gaan.

Xxx- Lieke

My Roommate Is A Badboy    √VOLTOOID√Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu