Alles word donker en ik val in diepe slaap.
Ik word wakker in mijn eigen bed, ik heb zo veel hoofdpijn en krampen in mijn buik.
Tringg, alle scholieren hebben vandaag vrij omdat het gisteren er laat is geworden en iedereen een kater heeft.
Ik zie dat ik een trui aan heb, hij is niet van mij. Gvd! Sam, die heeft dit gedaan.
'SAM!' Schreeuw ik.
'Ja?' Zegt een stem.
'Heb jij mij uitgekleed!?' Zeg ik en ik kijk hem aan.
'Misschien.' Zegt hij met een knipoog.
'-zucht-.''Waar is die ene jongen van gisteren?' Vraag ik nieuwschierig.
'Oh die, hij ligt in het ziekenhuis.' Zegt hij met trots.
'Hoezo dat?' Vraag ik verbaasd.
'Ik heb hem inelkaar geslagen omdat hij jou aan het zoenen was.' Piept hij.
'JE HEBT WAT!?' Schreeuw ik.
'Oke sorry maar je kan hem gewoon niet zoenen ja!' Zegt hij.
'Ik heb geen relatie met jou, wat denk jij wel niet!?' Zeg ik boos.
'Ik kan daar gewoon niet tegen als je dat doet.' Zegt hij een beetje bang.
'Sorry hoor! Jij zoent met zowat elk meisje van de school en ik mag er niet 1 zoenen!?' Zeg ik heel erg boos.
'Ga toch janken bij je moeder.' Zegt hij zacht.Zei hij dat nou echt?
Ik pak mijn telefoon en ik ren weg, ik ga naar Rye toe en nu meteen ook!'RYE MAAK OPEN.' Zeg ik verdrietig.
Hij maakt de deur open en hij ziet dat ik huil. Hij trekt me naar binnen en pakt een stoel.
'Wat is er?' Vraagt hij lief.
'Sam zei dat ik moest janken bij mn moeder.' Zeg ik terwijl mijn tranen over mijn wangen lopen.
'De vuile schoft! Hoe durft hij dat te zeggen!?' Zegt Rye boos terwijl hij mij troost.Sam:
Ik vraag me af wat ik fout heb gedaan, ze rent ineens weg.
Ik blijf maar aan het denken maar ik kan niet vinden wat haar zo boos kan maken.
OH NEE! Shit ze heeft geen moeder meer. Ik ben zo dom!! Hoe ga ik dit goed maken?? Ik ga bloemen kopen en ik ga haar vuile was wassen. Dat vinden meiden toch wel leuk? Ik vraag het Leo wel.
Belt leo:
'Hallo, met leo?' Zegt Leo.
'Yoww met mij, ik heb je hulp nodig.' Vraag ik.
'Vraag maar raak.' Zegt hij.
'Ik heb Sanme behoorlijk boos gemaakt, hoe kan ik het goed maken?' Vraag ik bang.
'Neem haar mee uiteten en koop een bosje bloemen.' Zegt hij met veel verstand.
'Oke thx bro.' Zeg ik dankbaar.
'Oke succes!' Zegt hij en hij hangt op.(Dit hoofdstuk bevint zich waarschijnlijk helemaal af in Sam zijn hoofd).
Ik pak een onderbroek en kleren en ik ga de douche in, als ik de douche uit ben doe ik mijn haren en ik doe mijn kleren aan.
Look:
Ik loop naar de bank en ik pak mijn telefoon, ik kijk op internet of ik een leuk restaurant zie. Ik heb er inmiddels een gevonden waar je Italiaans kan eten.
Ik ga zometeen wel naar de supermarkt om de keuk vol te maken met spullen zodat ze niet de hele tijd naar de winkel hoeft als ze gaat koken.
Ik zie een perfect bosje bloemen, die pak ik later welk als ik de rest ook heb.
Ik loop door de winkel en 3 meisjes die blijven maar kijken en ze achtervolgen me.
'Kun je het zien?' Vraag ik.
'Zoiets kunnen we wel zien hoor.' Zegt een meisje.
'Oke?' Zeg ik.
'Kunnen we even je sixpack aanraken?' Vragen ze terwijl ze op hun lippen bijten.
'Nee geen zin in die lelijke rare handen van jullie.' Zeg ik bot en ik loop weg.Man man man, de volgende keer ga ik gewoon in een sweatpants en een lelijke trui naar de winkel.
Ik kan mijn gedachten niet van Sanne afhouden en als ik terug ben ga ik meteen vragen dat ze mee moet vanavond.
****
Ik kom thuis en Sanne zit op de bank, met 3 volle tassen met boodschappen loop ik naar de keuken en ik ruim het in.'Heb je boodschappen gedaan?' Piept ze.
'Ja, dan hoef je niet de hele tijd terug naar de winkel.' Zeg ik lief.
'Dankjewel.' Zegt ze zacht.
'Geen probleem.' Zeg ik glimlachend.'Vanavond ga je met mij mee.' Zeg ik.
'Waarheen?' Vraagt ze.
'Dat zie je dan wel.' Zeg ik.****
'Ga je maar klaarmaken, ik geef je 1 tip: doe iets netjes aan.' Zeg ik.
'Oke.' en ze gaat de douche in.--------------------
Hoii!
Sorry dit hoofdstuk was niet zo leuk maar die zitten er altijd bij want je moet toch ergens komen?
-gaat Sanne het leuk vinden?
-is Sanne nog boos?Bedankt voor het lezen♡
JE LEEST
My Roommate Is A Badboy √VOLTOOID√
Teen FictionEen 17-jarig meisje die met haar vader naar Amerika verhuisd. Nieuwe vrienden maken, daar kon ze zich nog op voorbereiden. Maar de populairste jongen als roommate hebben? My roommate is a badboy is een cliché verhaal, tips en tops zijn altijd wel...