Ik loop blij de kamer in en Austin is duidelijk erg benieuwd wat mijn mentor heeft gezegd.
'En? Wat zei ze.' Vraagt Austin nieuwsgierig.
'Ik word cheerleader! En morgen moet ik auditie doen voor cheercaptain.' Zeg ik met veel trots. Haha.
'Wow! Ik ben super trots op je!' En hij geeft mij een knuffel.
'Dankje!' Lach ik zacht.
'Kan ik je mooi zien dansen als ik in het veld sta.' Fluistert hij in mijn oor.
'Rye zit ook in het team toch?' Vraag ik.
'Ja idd, hij is quarterback.' Zegt hij.
Ik kon niet wachten dus ik heb Lena gebeld dat ze naar Rye moest komen. Toen we daar met z'n allen zaten. (Met Rye, Andy en Lena.) Keken ze me allemaal nieuwsgierig aan.
'Vertel het!' Zegt Rye alsof hij van zijn stoel af kan vallen door al zijn nieuwsgierigheid.
'Ik word cheerleader! En ik doe mee aan de cheercaptain audities!' Zeg ik blij.
'Wow! Ik ben f*cking trots meid!' Zegt Rye in een knuffel.
Dan komt Lena ook mee in de knuffel.
'Ik doe ook mee!' Zegt ze blij.
'Ja dat is super leuk Lena! Ik ben echt super trots op je!' Zeggen Rye en ik in koor.
Andy moest zo nodig mee naar de engelsleraar omdat hij een onvoldoende had. En geloof me, Andy haalt nooit onvoldoendes.
'Gaan we vandaag wat leuk doen?' Vraagt Rye.
'Ja leuk! Dan kan je Austin ook meebrengen.' Juicht Lena, hun weten inmiddels al van Austin en mij. Ze moesten even wennen maar ze vinden het wel erg leuk!
'Ja is goed, ik bel hem even.' Zeg ik met mijn telefoon al klaar om Austin te gaan bellen.
(A)= austin, (s)= Sanne
A= hallo?
S=hoi! Kom je vandaag mee chillen met Rye, Lena en Andy?
A= ja leuk, ik wacht bij de ingang!
S=oke tot zo
A= tot zo!'Austin komt ook, hij wacht bij de ingang.' Juich ik.
'Gezellig!' Roepen Lena en Rye in koor. Ik moet lachen want hun zeggen bijna alles in koor.
We lopen naar de auto van Austin en ik heb het idee dat Lena het niet zo leuk vind dat ik ook meedoe maar dat zal ik natuurlijk wel fout hebben. Hoop ik.
'Hallo, willen jullie wat te drinken?' Vraag de ober vriendelijk.
'Ik wil een water.' Zeg ik vriendelijk. De rest besteld ook wat te drinken en we kletsen gezellig door over school en dingen. We hebben ook al eten besteld maar dat duurt nog wel even want het is f*cking druk in het restaurant.
P.O.V Sam:
'Schatje! Zullen we wat leuks gaan doen? Bijvoorbeeld even eten in de stad?' Vraag Jennifer.
JE LEEST
My Roommate Is A Badboy √VOLTOOID√
Teen FictionEen 17-jarig meisje die met haar vader naar Amerika verhuisd. Nieuwe vrienden maken, daar kon ze zich nog op voorbereiden. Maar de populairste jongen als roommate hebben? My roommate is a badboy is een cliché verhaal, tips en tops zijn altijd wel...