-30-

3.5K 74 8
                                    

Ik word wakker en ik voel twee sterke armen om me heen, een brede glimlach verschijnt op mijn gezicht wanneer ik maar Sam zijn gezicht kijk. Wat is hij toch lelijk :). Ik sta op om naar de wc te gaan maar al snel voel ik een harde steek in mijn buik. Dat zal wel van gisteravond zijn, het was super gezellig! Ik loop met pijn naar de wc, ik ga plassen en dat doet nog meer pijn. Ik kreun een beetje van de pijn en dat is net hard genoeg zodat Sam het natuurlijk kan horen. Alleen een hoofd met een grote grijns komt het hoekje om.

'Heb ik m'n schatje pijn gedaan?' Vraag Sam met een pruillip. Ik doe fake huilen, Sam lacht en loopt weg. Ik was mijn handen en ga naar de keuken om een ontbijtje te maken, maar natuurlijk is alles op.

'Sammm?' Vraag ik op een kleutertoon.

'Ja?' Komt er uit zijn mond. Ik wijs naar de kastjes en de koelkast, Sam knikt en pakt zijn jas.

'Ik ga naar de winkel, tot zo!' Roept Sam. Ik schreeuw 'doei' terug maar hij was al weg. Sad life. Ik plof op de bank en ik zet Netflix aan.

~P.O.V LUNA~

Ik heb Sanne al een tijdje niet gezien, maar ik weet wel dat ze een relatie heeft met Sam. Sinds het uit is met mij en Leo, omdat ik te arrogant was volgend hem woon ik nu alleen en ik heb een grote crush op Sam. Ik pak een karretje en begin met boodschappen in te laden, totdat een heerlijk plakkie cake binnen komt lopen. Sam.

Wacht! Ik heb een idee, wat als ik Sanne laat denken dat Sam nu een het bekken is met andere meiden? Hahah, dan gaat het uit en heb ik Sam voor mij alleen. Muwahhahaah.

~P.O.V SANNE~

Midden in de film 'The perfect date' word er aangebeld. Sam is er.

'Het schatj- ohh hey Luna.' Zeg ik vrolijk. Ze ziet er ongerust uit. Ze wijst naar de bank en we gaan er op zitten.

'Sam is boodschappen doen, toch?' Vraagt ze.

'Ja?' Antwoord ik vragend.

'Ik zag hem flirten en z-z-z-zoenen met andere meiden.' Mompelt Luna. Mijn mond valt open en mijn ogen worden groot.

'H-h-heb je het niet fout gezien?' Stotter ik. Langzaam schud ze haar hoofd.

'Hij heeft zelfs nog 'Hoi Luna' tegen mij gezegd.' Mompelt Luna. Tranen lopen langzaam over mijn wangen heen, hoe kon hij dit doen? Wat hebben we gisteravond dan gedaan!? Na een half uurtje vraag ik aan Luna of ze wilt gaan, omdat Sam elk moment kan komen.

~10 minuten later~

'Schatje ik ben thuis!' Roept Sam vrolijk als hij met een volle boodschappen tas aankomt lopen, hij ziet mijn tranen en hij zet de tas gauw neer.

'Wat is er babe?' Vraagt hij ongerust. Ik voel een hand op mijn schouder. Ik sla hem gauw weg.

'Raak me niet aan!' Roep ik kwaad. Sam kijkt me geschrokken aan.

'Wat heb ik gedaan?' Vraagt hij bang.

'Dat weet je zelf heel goed.' Zeg ik kwaad.

'Als je het me verteld dan wist ik het wel ja.' Zegt hij chagrijnig.

'Niet zo slim hé? Om te gaan bekken in het openbaar met andere meisjes! Je dacht gewoon, ik neuk haar en dan ga ik een nieuw prooi zoeken!' Schreeuw ik naar hem.

'Waar heb je het over?' Roept hij terug.

'Dat hoor je toch!?' Roep ik met een waterval over mijn wangen.

'Van wie heb je het dan gehoord? Ik heb niets gedaan.' Een traan rolt over zijn wang.

'Dat doet er niet toe! Het is uit Sam! Voor altijd.' Huil/schreeuw ik uit. Sam zijn tranen worden verdubbeld, hij loopt mompelend weg. Een harde knal schiet door de kamer heen en mijn ex vriendje is weg.....

~ P.O.V Sam~

Ik ben al een tijdje door de stad aan het lopen, Ik heb geen idee waar Sanne het over had. Ik heb gewoon boodschappen gedaan! Alles word verknald, ik heb haar hele vertrouwen verloren puur omdat we het gister avond het gezellig hadden. Nu denkt ze dat ik haar heb gebruikt, ik heb niet eens met een vrouw gepraat, en aan de kassa zat Leo. En nee Leo is geen meisje! Wat moet ik doen!?

----------------------

Hey hoi!

Sorry voor de drama maar het moet een keer komen. De lezers gaan super snel, heel erg bedankt!

Een extra deeltje omdat ik blij ben :)

Xxx- Lieke

My Roommate Is A Badboy    √VOLTOOID√Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu