-17-

4.2K 74 16
                                    

Als ik binnen kom zie ik Sam dronken op de bank liggen.

Hij kijkt me boos aan en gaat vervolgens door aan zijn biertje.

'Ga je me nog vertellen wat er aan de hand is?' Zeg ik bitchy.

'Wat moet ik vertellen?' Zegt hij kwaad. Ik voel een hele walm van alcohol onder mijn neus heen glijden.

'Waarom je zo fucking jaloers bent de laatste tijd.' Zeg ik ruw.

'Heb je dat zelf niet in de gaten!?' Zegt Sam boos.

'Wat doe ik dan!? Zeg het me.' Zeg ik behoorlijk pissig.

'AUSTIN!' Schreeuwt hij.

'Wat is er mis met hem!?' Zeg ik hard.

'DAT JE MISSCHIEN MET HEM OMGAAT!?' Schreeuw Sam weer.

'Ohh sinds wanneer is mijn leven jouw probleem!? Je bent mn vader niet!' Schreeuw ik terug.

'Blah blah! Jij bent hier de gene die zich als een slet gedraagt en met zowat elke jongen vrienden word. Ik kan je 1 ding zeggen! ZE DOEN HET OM JE LICHAAM!' Zegt Sam kwaad.

Ik voel tranen branden in mijn ogen en ik ren naar de badkamer waar ik een hete douche ga nemen.

Het hete water stroomt over mijn lichaam heen, hoe kon hij mij een slet noemen!? Dat doe je toch niet. Een beetje gaan bepalen wat mijn vrienden mogen worden.

Ik loop de badkamer uit en ik zie dat Sam op bed ligt, hij kijkt me moe aan.

'Waat staar je naar?' Zeg ik chagrijnig.

Hij steekt een middvinger op en draait zich om.

'Steek hem toch in je reet.' Zeg ik geïrriteerd.

****

Ik werd wakker en Sam was al weg, zijn pyjama op zijn bed en zijn kast over hoop gehaald om kleding te zoeken.

Ik ben nu make-up aan het doen, het enigste wat ik vandaag op ga doen is. Mascara, concealer en een beetje highlighter.

Look:

Ik heb een ontbijtje gemaakt en ik zie dat Austin mij een appje heeft gestuurd

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik heb een ontbijtje gemaakt en ik zie dat Austin mij een appje heeft gestuurd.

Austin: hey x
Sanne: haiii
Austin: vandaag chillen?
Sanne: niet gemeen bedoeld maar vandaag heb ik echt geen zin om iets te doen.
Austin: oke is goed. Dan een andere keer x

Ik plof op de bank en ik zet meteen een film aan op Netflix.

Zo heb ik de hele dag op de bank gezeten ik heb wel 5 of 6 films gekeken. Sam is verschillende keren langs gekomen maar dan negeerde ik hem gewoon.

Austin:

Ik denk 24/7 aan Sanne, en ik droom zelfs over haar. Ze is echt de beste! Alleen woont die rare Sam bij haar. Ik mag hem niet, ik zie aan zijn blik dat hij Sanne ook wilt. Veel kan ik daar ook niet aan doen.

Ik zag dat ze een foto had geplaatst op instagram waar we met z'n allen op staan. Zij in haar prachtige bikini en mijn gespierde lichaam naast haar maakt de perfecte match.

Sanne:

Ik ben eten aan het koken voor mij alleen, Sam regelt zichzelf wel wat.

Dan voel ik ogen in mijn rug branden.

Sam.

'Flikker op.' Zeg ik.

'Ik moet eten dus dat gaat lastig.' Zegt Sam bazig.

'Ik heb niet voor jou gekookt.' Zeg ik kwaad.

'Ohh? Dat eten wat je nu aan het maken bent is van mij! Schreeuw hij.

Hij pakt mijn pols vast en trekt me weg, ik val met mijn rug op de punt van het keukeneiland. Mijn wond was nog niet volledig weg dus ik voel alles branden in mij rug.

Ik schreeuw het uit van de pijn en Sam loopt rustig weg. Het begint steeds meer pijn te doen en ik schreeuw nog harder.

'AUW! HELP ME! PLEASE.' Schreeuw ik met pijn uit.

Dan voel ik twee handen op mijn knieën.

Rye.

'Rustig maar, Andy belt de ambulance.' Stel hij mij gerust.

'Het doet zo veel pijn Rye.' Huil ik uit.

'Shh ik weet het, het komt goed.' Zegt hij lief. Hij duwt mijn hoofd in zijn nek en troost mij.

****

Ik hoor een aantal stemmen om me heen en mijn oogleden zijn erg zwaar. Ik voel een warme hand die de mijne vast heeft. Het is een vertrouwde warme hand.

Mijn oogleden worden steeds minder zwaar en trillend gaat ze langzaam open, ik voel 3 blikker naar mij toe richten.

Andy, Rye en Austin.

De 3 personen die ik nu nodig heb. Rye heeft mijn hand vast, austin bijt op zijn nagels, en Andy zit aan de andere kant van het bed.

'Hoe gaat het gekkie?' Vraagt Rye lief.

'Weet ik niet. Ik voel mijn rug niet eens.' Lach ik.

'Ja, ze hebben veel verdoving gegeven.' Zegt Austin.

'Oh god! Ben ik nu high!?' Zeg ik blij.

'Beetje wel.' Fluistert Andy.

De dokter is nog binnen gekomen en zei dat de wond een beetje open is gegaan, en dat ik morgen naar huis kon. Het zal ongeveer 5 dagen pijn gaan doen.

Ze zijn alle 3 al weg en ik begin moe te worden, dan word de deur open getrokken en staat er een gespierd figuur bij de deur.

Sam.

'Ga weg!' Zeg ik bang en boos.

Hij zucht en komt naar me toe lopen. Hij pakt mijn hand stevig vast zodat ik hem niet kan wegtrekken en roept iemand.

Iemand komt de kamer inlopen.

-------------------

Hey hoi!

Wie is die jongen? Gok het in de reacties♡♡
Reads: 402

Xxx- Lieke

My Roommate Is A Badboy    √VOLTOOID√Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu