~P.O.V Lena~
Ik heb een idee! Ik ga Sanne wijsmaken dat ik met Sam heb gezoend, geweldig. Dan gaat ze mij en dan kan ze me niet gaan oordelen als ik iets met de sexy Sam ga krijgen. Nadat we de hoedjes in de lucht hebben gegooid ga ik snel naar Sanne haar kamer toe.
Sanne komt binnen en ik zit nerveus op de bank.
'Sanne ik moet je iets vertellen.' Zeg ik nerveus. Ze kijkt me vragend aan en ze gaat snel naast mij zitten.
'Wat is er?' Vraagt ze gespannen.
'Niet boos worden alsjeblieft.' Mompel ik. Ze kijkt me aan met een opgetrokken wenkbrauw, snel maak ik mijn verhaal af.
'Ik heb gezoend met Sam.' Zeg ik in een diepe zucht. Wat kan ik goed acteren. Tranen wellen op in Sanne haar ogen, ik heb geen enkele medelijden want Sam is helemaal van mij.
'Vuile bitch!' Hoor ik nog voordat er een hand op mijn wang word gegooid. Het brand heel erg, maar het plan verloopt goed.
'Hij verdient jou toch niet! Lelijke slet!' Schreeuw ik hard voordat ik de kamer uit ren. Ik loop trots naar Sam zijn kamer toe, hopend dat Sam alleen is. Ik klop op de deur en een gespierd persoon maakt de deur open, ik kijk naar boven en ik kijk recht in de mooie ogen van Sam.
'Hoi Lena?' Zegt Sam vragend. Ik bijt op mijn lip zodra hij mijn naam zegt.
'Hoi Sam, kan ik even binnen komen.' Zeg ik als ik mijn tong langzaam over mijn lippen heen laat glijden. Sam kijkt me vragend aan en stapt aan de kant zodat ik binnen kan komen. Ik zie dat niemand hier is.
'Leo is weg.' Zegt Sam rustig. Ik knik en ik wijs naar zijn bed, hij knikt en we gaan op zijn bed zitten. Er valt een lange stilte, ik kijk naar zijn lippen en ik duw die van mij er ruw op, hij zoent mij niet terug, hij probeert los te komen maar hier heb ik op geoefend. Hij krijgt zichzelf niet los, ik duw mijn tong naar binnen hij probeert me weg te duwen maar het lukt hem niet. Hier heb ik zo lang op gewacht.
'L-l-l-lena stop.' Zegt Sam door de kus heen.
'Maak je maar geen zorgen over Sanne, ik heb het geregeld.' Mijn hand gaat naar zijn broek, er zit jammer genoeg geen bult zodra ik er overheen wrijf.
'Wat heb je geregeld met Sanne?' Vraagt hij terwijl hij me met al zijn kracht probeert weg te duwen.
'Dat ze nooit meer met jou wilt praten.' Floept er uit mijn mond. Al snel word ik op de grond gegooid, een luide kreun verlaat mijn mond.
'Ohh dus jij bent de gene die Sanne heeft wijs gemaakt dat ik met andere meiden sta te bekken!?' Schreeuwt Sam kwaad. Ik heb hem nog nooit zo boos gezien, langzaam verlies ik mijn moed. Sam staat boven me van alles tegen mij te schreeuwen, ik hoor alleen het laatste.
'IK HIELD ZO VEEL VAN HAAR! EN JIJ HEBT HET VERPEST.' Zijn de laatste woorden, tranen stromen over zijn wangen. Langzaam besef ik wat ik heb gedaan, je kan er niet voor zorgen dat iemand van je gaat houden, terwijl hij van iemand anders houd.
'H-h-h-het spijt-t-t me.' Stotter ik.
'Jii gaat er NU voor zorgen dat Sanne weet dat jij dit allemaal hebt verzonnen.' Zegt Sam met de nadruk op 'nu'. Ik ren bang de kamer uit, ik vertel het morgen wel aan Sanne.
~P.O.V Sanne~
Warme stralen glijden over mijn lichaam, ik was aan een hete douche toe. Alles gaat fout in mijn leven, ik ben allang blij dat ik volgende week hier weg mag. Ik doe shampoo in mijn haren, maar al snel kom ik er achter dat het de shampoo van Sam is. Een traan rolt over mijn wang, dit is de geur van Sam. Ik heb mijn pyjama aangedaan en ik loop nu naar mijn telefoon toe, ik heb 25 gemiste oproepen van Sam, en één voicemail.
Voicemail:
Sanne? Neem alsjeblieft op. Is Lena naar je toe gegaan?
Hoezo moet Lena naar mij toe gaan, oh natuurlijk om mij te vertellen dan Sam en Lena het leuk hebben. Heel erg grappig Sam. Fuck you. Ik zet Netflix aan en ik zet dan een zielige drama film op.
Kut!! Het eindfeest. Shit, ik ben verplicht om hier heen te gaan. Ik ben maar een uurtje te laat, ik zeg wel dat mijn vader er was. Ik ren naar mijn kast en ik pak een jurkje er uit.
Jurk:
Ik kleed me snel om, en ik werk mijn make-up bij. Ik pak een tasje met mijn telefoon er in, en ik ren naar de balzaal. Die is er bij gekomen tijdens die verbouwing.
~
Ik sta op de dansvloer met Rye en Andy, we hebben veel bijgepraat. Ik heb het idee dat ze het verhaal over Sam raar vinden. Totdat Andy zijn mond open trekt.
'Wij hebben Sam gezien toen hij boodschappen aan het doen was.' Zegt Andy.
'Hij heeft met geen enkel meisje gepraat, wij houden hem graag in de gaten als we hem zien, dat doen we voor jou.' Zegt Rye er achter aan.
'Lena zei dat ze met Sam had gezoend.' Mompel ik snel. Rye en Andy kijken elkaar aan.
'Lena was duivels aan het lachen.' Zegt Andy met een opgetrokken wenkbrauw. Alle puzzelstukjes vallen in elkaar.
- Lena is jaloers, want ze heeft Sam altijd al knap gevonden.
- Ik had al een tijd geen contact meer met haar, vooral omdat het uit was tussen Lena en Leo.
- Ze wou van mij af zijn door te zeggen dat zij met Sam heeft gezoend.
Ik hoop dat mijn stelling juist is. Voor nu ben ik nog super kwaad op hun allebei.
------------------------
Hey hoi!
De lezers gaan super snel! Daar ben ik super blij mee.
Ik hoop dat jullie het weer een leuk deel vonden.Woorden: 1000
Xxx- Lieke
JE LEEST
My Roommate Is A Badboy √VOLTOOID√
Teen FictionEen 17-jarig meisje die met haar vader naar Amerika verhuisd. Nieuwe vrienden maken, daar kon ze zich nog op voorbereiden. Maar de populairste jongen als roommate hebben? My roommate is a badboy is een cliché verhaal, tips en tops zijn altijd wel...