6. Cel in care Emily vorbeste spaniola
Maine este Ajunul Crăciunului si eu cumpar cadouri tocmai acum. Daca eram acasa, toate erau gata de saptamani. Macar cadoul pentru mama este deja cumpărat, dar pentru familia Thomson? Habar n-am ce sa le iau.
Acum sunt cu Zack in mall si ii asteptam pe prietenii lui la o cafenea. Este aproape pranzul si noi n-am mâncat nimic pentru ca amandoi ne-am trezit tarziu.
Daca nu uita Zack sa-si opreasca alarma, noi probabil am fi dormit si acum. Cand am coborat jos era deja trecut de 10 dimineata si mama m-a luat la intrebari, de ce m-am mutat in mijocul noptii. I-am zis ca m-a daramat din pat si cand am incercat sa o trezesc mi-a dat una peste fata; ea doar a dat din mana.— Uite de aia nu ai putut sa ma impingi mai incolo. L-ai mai deranjat si pe baiat.
— Nu m-a deranjat, doamna Paberbooth, a zis Zack. Eram treaz.
— Si de ce ati avut usa incuiata? a intreaba tatal lui. Am vrut sa va trezesc mai devreme si n-am putut.
La asta am facut amandoi ochii mari si am explicat ca probabil am incuiat-o fin greseala atunci cand m-am sprijinit de ea. Parintii ne-au dat niste priviri sceptice si au lasat-o asa.
— Buenos dias, amigos.*
-------
Buna, prieteni.
-------Nico a sarit imediat intre mine si Zack si si-a pus mainile peste umerii nostrii. Deci am banuit bine cand am zis ca e hispanic.
— Salut, frate.
Zack a luat o gura din sucul sau, apoi a dat paharul mai departe de el, semn ca a terminat. M-am uitat spre cana mea cu ciocolată calda si am vazut ca am baut doar jumatate.
— Buna, am zis incet.
Trebuie totusi sa salut, nu?— Hola hermosa, a spus zambindu-mi. Me has soñado?*
— Sí, tuve una pesadilla.
------
-Buna, frumoaso! M-ai visat?
-Da, dar a fost un cosmar.
------Sper ca am zic corect si n-am uitat chiar toata spaniola din gimnaziu, iar fata lui socata imi confirma gandurile. Imediat socul se transformă intr-un ranjet.
— La señorita sabe español. Eso será interesante. *
-----
Domnsioara stie spaniola. Asta va fi interesant.
----— Ok, gata cu vorbitul in spaniola. Cand se termina vacanta o sa am un test si nu vreau sa-mi amintesc, a zis Zack incruntat.
Am luat o gura din ciocolata mea si m-am lasat pe spatarul scaunului. Intre timp Nico si-a tras un scaun la masa si s-a asezat si el.
— Restu'? L-a intrebat Zack intorcandu-se spre el.
— Habar n-am. Dylan a zis ca trebuie sa meargă la baie si ne intalnim aici. De Vany si Will nu stiu.
A venit împreună cu Dylan? Stai, ei doi sunt impreuna? Si ea a vazut ieri cand Nico s-a dat la mine? Nico se da la mine si e împreună cu Dylan? Chiar se da la mine sau doar e foarte prietenos?
Dar Zack a dat de inteles aseara ca Nico nu are relatii, sau cel putin nu relatii serioase. Mi-am dus ceașca la gura si am baut restul continutului. Ma doare capul si e abia pranzul.
— Masina e inca la repart si am pierdut autobuzul.
Will si-a tras un scaun si s-a asezat între mine si Zack. El si Nico nu au zis nimic, probabil obijnuiti cu asta. Au inceput toti trei sa vorbeasca despre niste colegi de la ei de la scoala, asa ca mi-am scos telefonul sa vad ce mai e nou. Imediat spam-ul lui Mady mi-a facut telefonul sa vibreze continuu. Mi-am amintit ca aseara, pe hol, i-am dat un mesaj, mai mult ca sa imi dea curaj, dar nu a raspuns.
CITEȘTI
Un Crăciun de neuitat
RomanceFINALIZATĂ Crăciunul a fost din totdeauna sărbătoarea preferată a lui Emily. Adora tradițiile familiei sale și atmosfera din această perioadă. Așa că, atunci când este anunțată că își va petrece Crăciunul în alt oraș, cu încă o familie, este lu...