11. Cel in care Emily are un cosmar

466 21 2
                                    

11. Cel in care Emily are un cosmar

   — Opreste odata dracia aia!

   M-am ridicat imediat in fund cand Zack a dat cu palma in perete. Mi-am frecat tamplele cand am auzit si alarma sunand continuu langa mine. Am oprit-o imediat dandu-mi cu mana peste fata, Zack mormaind de jos.

   L-a trezit pe el si nu pe mine cate eram fix langa telefon? Dupa vreo 4 ore de somn cred ca si eu ca am dormit bustean.

   M-am dat jos din pat si am tras draperiile doar ca sa vad geamurile acoperite de zapada. M-am intors spre Zack care statea pe marginea patului cu ochii inchisi si am adorat imediat imaginea asta. Parul ciufulit, buzele umflate, hainele sifonate...
   Mi-am scuturat capul si am injurat in gandul meu. Doar nu imi place de el, nu?

   Bine-inteles ca nu, il stiu de 3 zile.

   — Eu merg jos, i-am zis deja cu mana pe clanta. Vi si tu?

   — Cobor in 5 minute, mi-a raspuns tot cu ochii inchisi.

   Am ridicat din umeri si am mers pana la baie ca sa ma spal pe fata si pe dinti, apoi am coborat la bucatarie. I-am gasit pe toti cu cestile goale de cafea in fata si cu televizorul pe un post de stiri dat minim.

   — Buna dimineata!

   — Buna dimineata, a zis doamna Thomson. Cum ai dormit?

   — Bine, i-am raspuns asezandu-ma langa mama.
   Ea m-a sărutat pe tampla si mi-a dat o ceasca de cafea.

   — Zack e inca sus, nu? Cand am aprobat din cap a continuat: Te-a ținut treaza pana tarziu, nu? Stiu ca are obiceiul sa stea pana dimineata si sa doarma doar vreo patru ore, dar speram sa te lase sa dormi si tu cum trebuie! Uita-te la tine, ai cearcane intinse pe toata fata si abia iti ti ochii deschisi! Ai cumva nasul rosu? Copilul ala e incredibil, sta cu geamurile deschise chiar si cand intra zapada peste el! Sa vada el ce o sa pateasca...

   — Nu, nu, nu-l certati, abia am reusit sa spun cand am vazut ca vrea sa mearga sus. Eu nu prea am putut sa dorm, am avut un cosmar si eu l-am ținut treaz toata noaptea pentru ca tot plangeam. Tot eu l-am rugat sa deschida geamurile, simteam ca ma sufoc si aveam nevoie de aer proaspat. El nu are nici o vina.

   De ce i-am luat apararea? El chiar m-a tinut treaza toata noaptea si am nasul rosu pentru ca a venit cu ideea sa ne furisam afara in mijlocul nopții.

   — Oh, n-am vrut sa-

   Mama lui Zack s-a oprit cand fiul ei a intrat in bucatarie somnros si frecandu-se la ochi.

   — Dragule, am crezut ca iar ai stat pana dimineata ascultand muzica, dar mi-a zis Emily despre cosmar. Nu am stiut, scuza-ma.

   — Ce cosmar...

   Zack parca s-a mai trezit cand mama lui l-a imbratisat, dar s-a uitat la mine intrebator. I-am făcut semn sa continue jocul in timp ce mama ma întreba daca sunt bine, ce am visat sau daca am nevoie de ceva.

   — Da, cosmarul, a dat din cap atunci cand mama lui s-a retras din îmbrățișare. Am avut-

   Am început sa tusesc exagerat si am reusit sa zic un "eu am avut".

   — Emily a avut un cosmar groaznic, s-a corectat imediat, dormeam si m-am trezit cand a tipat. Abia am reusit sa o calmez.

   Acum mama se uitau la mine ca la saraca victima si la el ca la un erou. Minunat.

   Dupa ce am luat si noi micul-dejun am mers sus sa ne îmbrăcăm pentru ca trebuia sa ne vedem la Nico acasa ca sa repetam colindele. M-am schimbat in camera mamei intr-o pereche de blugi albastrii si un hanorac larg in stil vintage cu un model de Craciun si mi-am prins parul intr-o coada impletita. L-am asteptat pe Zack in camera lui si a intrat intr-o pereche de blugi negrii si un hanorac alb cu sigla unei firme sport in mijloc.

   Am coborat deja in geci si incaltati tinand cont ca aseara ne-am lasat lucrurile in camera si am sperat ca părinții nu o sa întrebe ceva.

   Intr-un sfert de ora am ajuns acasa la Nico, iar Zack m-a oprit cand am vrut sa bat la usa si a deschis-o direct.

   — Duncan, nu o sa fac asta! am auzit-o pe Vany cum tipa in timp ce ne-am descaltat intr-un hol micut.

   Cand am intra in sufragerie unde Will si Vany tipau unul la altul fiind in picioare iar Nico si Dylan stateau pe canapea uitandu-se de la unul la altul.
   Zack m-a tras dupa el pe canapea si l-a intrebat pe Nico ce se intampla. Baiatul i-a facut semn sa așteptam putin, apoi sa ne uitam la cei doi in fata noastra.

   — Vany, pentru numele lui Dumnezeu, e vorba de cateva ore! Nu e ca si cum te iau de acasa sa te mariti cu mine!

   — Nu, Will, nu sunt o rezerva ca sa vi la mine cand se intampla ceva! Am mai facut asta o data, nu o mai fac. Subiect incheiat, a spus Vany trantindu-se pe unul dintre fotolii.

   Abia atunci ea si Will ne-au observat pe mine si pe Zack. Imediat Will a inceput sa zambeasca si s-a azezat langa mine. Ce are de gand?

   — Emily, uite... Emy... Buna, Emily, a zis si mi-a luat mainile intre ale lui.

   — Salut si tie, i-am raspuns ridicandu-mi o spranceana.

   — Uite, Em, am nevoie de ajutor, si tu poti sa ma ajuti. A vazut ca nu spun nimic asa ca a continuat: cand veneam aici m-am intalnit cu fosta mea care se mutase intr-un oras din apropriere. Era cu un francez stupid de mana si din greseala am spus ca si eu am o iubita si bla, bla, bla. A ramas sa ne intalnim toti patru la o cafenea in dupa-amiaza asta si vreau sa te rog sa te prefăci iubita mea pentru cateva ore.

   M-am uitat la Vany intelegand acum reacția ei, iar ea a aratat nervoasa spre Will apoi si-a dat ochii peste cap.

   — Uite, i-am zis tragandu-mi mainie sin ale lui, ma simt flatata ca sunt a doua ta obțiune de iubita falsa, dar o sa refuz.

   Imediat m-a apucat de umeri si si-a dat fata mai aproape de a mea ca un gest disperat.
   — Te rog, n-am pe cine sa intreb acum in ultimul moment. Iar Vanessa, aici de fata, nu a acceptat.

   — Marele William Duncan nu are nici o fata la apelare rapida care ar face acest sacrificiu minuscul pentru el? a intrebat Dylan adoptând un mic ranjet pe fata.

   — Oh, mai taci. Daca azi nu erai in modul masculin te intrebam si pe tine, a răspuns Will cu o grimasa.

   M-am uitat la Dylan si, intr-adevar, azi are un look masculin. Si-a bagat parul pana la umeri intr-o caciula neagra si poarta haine barbatesti. Cred ca e interesant sa ai un prieten care isi schimba genul constant, pentru ca daca imi aduc bine aminte ieri a fost feminina.

   — Stiu, cand am fost la market de dimineata m-am intalnit cu Laurel si cu francezul ala. Am banuit ca daca va vedeti o sa iti treaca ceva prin cap.

   — TU STIAI CA E IN ORAS SI N-AI ZIS NIMIC?

   Pe cap de tare a tipat Will pe atat de mare e ranjetul lui Dylan. Cel din urma doar a ridicat din umeri si s-a facut ma comod pe canapea.

   -Hai, Belle, ce e asa mare scofala? Te prefaci ca il suporti cateva ore si razi fals la niste glume de ale lui,  zis Nico amuzat de situatie spre Vany. Nimic nou.

   Vany a strans puternic din buze si a scuturat din cap. .

   — O sa te ignor, Garcia. Vezi si tu, mi-a zis Will iritat, ce prieteni am. Primul, a aratat spre Dylan, stia si a ales sa vada cum ma chinui. Al doilea, a aratat spre Vany, nu vrea sa ma ajute. Ma prefac ca al treilea nu exista, a zis si a facut semn spre Nico.

   - Omule, a spus Zack, daca e nevoie imi cumpăr eu o peruca si o rochie, dar ia-o mai usor ca nu e sfarsitul lumii. Poti sa o suni si sa zici ca intervenit ceva si nu mai poti sa ajungi.

   - Dar chestia e ca vreau sa ajung! Nu l-ai vazut pe celălat tip, e un "ma dau mare dar de fapt sunt prost". Daca ii deschid ochii in legatura cu asta poate o fac si in legatura cu relatia noastra. Em, a spus uitandu-se la mine, iti cer doar o ora sau maxim doua si cateva tineri de mana si îmbrățișari. Nu o sa intrec masura, promit sa nu fac prea multe glume dupa asta si ca iti platesc eu ce comanzi.

   - Bine, fie.

   - Dar te implor, chiar- Stai, tu tocmai ai acceptat?

Un Crăciun de neuitatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum