18. Cel cu parerile de rau
— Mama? intreb intorcandu-ma spre ea din scaunul din dreapta.
— Da?
— Noi... noi cand plecam acasa?
Nu intreb pentru ca vreau sa plec. Intreb ca sa stiu cat timp mai am de petrecut cu Vany, Will, Dylan si Nico. Si Zack. Cu el e putin mai complicat.
Dupa aproape-sarutul nostru am ne-am urcat fiecare familie in masina sa iar acum suntem pe drum spre restaurant.— Maine seara, Emy, imi raspunde ea aruncandu-mi o privire scurta. De ce?
Maine seara?
Credeam ca mai stam cel putin doua zile, dar asa...
— Doar voiam sa stiu, ii zic si ma las pe spatele scaunului.
— Scumpo, e ceva ce vrei sa imi zici? Poate legat de tine si Zack?
— Mama!
Oftez zgomots si ma las in fata, punandu-mi fata in palme. Pariu ca sunt rosie in obraji.
— Stii ca poti sa imi spui daca este, asa aplicam regula cu usa deschisa a dormitorului.
— Nu este! spun inca cu fata in palme si cu o octava mai sus.
— Oricum nu a-i recunoaste, zice mama pe un ton atotsiutor.
Am trans din buze si mi-am intors privirea in fata, dupa masina familiei Thomson. Ma abtin sa nu oftez. Nici macar eu nu stiu ce este intre noi. Imi este usor sa vorbesc cu el. Pot sa admit ca il plac, sau cel putin ca este un crush. Dar nu pot sa ma bag, nu pot sa fac asta stiind ca mai este si Dyaln.
"Ureaza-mi bafta."
Imi amintesc repede ca Vany trebuie sa se intalneasca acum cu Nico si ii raspund la mesaj.
"Bafta!! Nu uita, fii sincera si totul o sa fie bine. Tine-ma la curent"
Voiam sa imi inchid telefonul si sa stau in liniste, dar Mady nu are aceleasi planuri.
"CRACIUN FERICIT
scuze ca nu ti-am zis mai devreme, dar hei, nici tu nu ai facut-o
Ce faci? Zack? S-a mai întâmplat ceva??""CRACIUN FERICIT SI TIE
Acum sunt pe drum spre un restaurant unde o sa luam cina. Cu Zack... e putin complicat""EMILY HELENE PABERBOOTH ai ceva sa-mi spui?"
"Oh, numele intreg. Pai..."
"Pai..."
"Aproape..."
"Aproape??"
"Ne-am sarutat. Aproape."
"IN SFARSIT, mai ca veneam eu la voi doar ca sa vad putina actiune
Dar de ce aproape? Ai dat tu inapoi?""Nu, eram in camera "noastra" si a intrat mama lui ca sa ne spuna sa coboram"
"Doamna Thomson, mi-ai distrus visele...
In fine, zi-mi ideea principala de la care a plecat actiunea""Amandoi se pregatesc de plecare, el nu se descurca cu cravata, ea il ajuta"
"Deci tipul elegant-sexy-care-devine-pasional. Nu-i rau"
"Ha ha.
Eu am ajuns, dar o sa-ti mai scriu daca vor fi momente stânjenitoare.""Ok, succes, cred. Si sa-mi spui daca va fi actiune in baie doamnelor"
CITEȘTI
Un Crăciun de neuitat
RomantizmFINALIZATĂ Crăciunul a fost din totdeauna sărbătoarea preferată a lui Emily. Adora tradițiile familiei sale și atmosfera din această perioadă. Așa că, atunci când este anunțată că își va petrece Crăciunul în alt oraș, cu încă o familie, este lu...