19. Cel cu surpriza de la Zack
Cand a trebuit sa ma intorc dupa cinci minute ca sa evit intrebarile, am lasat-o pe Vany sa se calmeze singura si am stiut ca asta e acel ceva rau la care m-am tot gandit de dimineata. Pentru o secunda chiar m-am gandit ca va fii faza cu Aidan si Zack, dar m-am inselat rau de tot.
— Lasa-ma sa ghicesc, imi sopteste Zack la scurt timp de cand m-am intors. Ai vorbit la telefon cu cineva. Ai stat mai mult de zece minute, deci probabil ceva important. Mady? Parca ai zis ceva de Vany si un tip, ea a fost?
— Mady, am mintit si mi-am tinut privirea pe eticheta sticlei de cola de jumate.
Atata timp cat Vany nu vrea sa afle altcineva de asta, eu nu o sa zic nimic.
Restul cinei a fost normala, parintii nostrii au vorbit intre ei si de cateva ori au inceput cu niste povesti de cand eram mici, iar eu si Zack am vorbit nimicurI.
— Vad ca ti-au placut fructele de mare, imi sopteste Zack cu un ranjet pe fata, ar trebui sa o iau ca pe un semn?
M-am uitat in farfuria mea si, intr-adevar, mancasem toate scoicile, midiile si crevetii, lasand doar cateva paste. Pentru o secunda am vrut sa-l intreb la ce se refera, apoi mi-am amintit ca fructele de mare au efect afrodiziac si mi-am dat ochii peste cap.
— Aste e replica ta de agatat? am intrebat razand usor. Sa ghicesc, daca comandam ceva cu mai multe calorii imi spuneai ca ma ajuti tu sa le dau jos? Credeam ca poti mai bine de atat.
S-a uitat putin surprins la mine, apoi si-a inclinat paharul cu suc de portocale.
— Touché.
La un moment dat a venit o formatie si au cantat live mai multe melodii, iar la una toate cuplurile s-au ridicat si au dansat pe micul ring de dans. Au fost trei minute destul de inconfortabile pentru ca am ramas singuri la masa, bine, si cu mama, si puteam sa-l vad pe Zack cum incearca sa se decida daca ar trebui sa ma invite si pe mine sau nu. A vrut sa spuna ceva, dar pana s-a hotarat el s-a terminat melodia. Desigur, multe perechi au ramas in continuare, chiar s-a dus si mama la insistentele sotilor Thomson, dar era o melodie veche si ritmata.
Am plecat de la local undeva aproape de miezul noptii, cand tatal lui Zack a baut cateva pahare de vin si a trebuit ca doamna Thomson sa conduca masina lor.
"Esti ok?"
I-am dat mesaj lui Vany ca sa vad cum e, dar mi-a raspuns abia dupa cateva melodii la radioul masinii.
"Ei bine, nu am cum sa fiu chiar ok, dar da, nu-ti face griji"
"Poti sa ma suni oricand, gasesc eu o cale sa ma furisez de langa Zack"
"Stiu si o sa tin asta in minte"
A mai trecut o melodie pana cand mi-a scris iar.
"Ca tot veni vorba, cum a fost cina? La ce restaurant ati fost?"
"Presupunand ca vrei sa iti iei mintea de la... ce s-a intamplat, o sa dau din casa. Nu am retinut numele, dar chelnerul nostru a fost Aidan din liceul vostru si iti dai seama ca a fost destul de interesant."
"Apreciez prima fraza, chiar am nevoie. Aidan? Sa ghicesc, s-a dat la tine. Uh, as fi vrut sa vad faza. Altceva?"
Am stat putin pe ganduri. Vreau sa ii spun de faza de dinainte sa plecam, chiar mi-ar fi de ajutor un sfat de la ea, dar nu vreau sa fac discutia asta despre mine. Daaar chiar ea a spus ca i-ar fii de ajutor ca sa isi mai ia mintea de la Nico. Pun pariu ca s-a abtinut toata cina sa nu planga sau sa spuna ceva gresit.
CITEȘTI
Un Crăciun de neuitat
RomanceFINALIZATĂ Crăciunul a fost din totdeauna sărbătoarea preferată a lui Emily. Adora tradițiile familiei sale și atmosfera din această perioadă. Așa că, atunci când este anunțată că își va petrece Crăciunul în alt oraș, cu încă o familie, este lu...