20. Cel in care pleaca Emily

435 19 0
                                    

20. Cel in care pleaca Emily

M-am trezit cand telefonul meu a inceput sa sune, aproape cazand din pat. M-am dat jos impleticindu-ma si mi-am luat telefonul de pe birou. M-am incruntat putin cand am vazut cine ma suna.

- Hei, Vany, am vrut sa raspund pe un ton jos ca sa nu-l trezesc pe Zack dar vocea mea este ragusita. Totul bine?

Trebuie sa fie ceva important daca a sunat la 10 dimineata.

- Esti, oficial, cea mai buna prietena a mea! N-o sa crezi ce tocmai s-a intamplat, imi vine mie greu sa cred. Acum o ora m-a sunat Nico si mi-a zis ca vrea sa vorbim si o sa treaca pe la mine intr-o ora. Nici n-am apucat sa raspund ca mi-a inchis telefonul. Mi-am facut o gramada de filme, nu stiam ce sa mai cred. Cand ajunge la mine ramanem in fata casei si incepe sa-mi zica ca pana acum nu s-a gândit la posibilitatea de a fii ceva mai mult, a crezut ca il plac pe Will -ew-, iar ieri a fost luat prin surprindere si de aia s-a blocat. M-a placut acum cateva luni, dar nu voia sa tricam prietenia, mai ales ca nu stia ce simt eu. Toata noaptea s-a gandit la noi si prietenia noastra si si-a dat seama ca ar fi dispus sa ne dam o sansa sa vedem ce iese, chiar daca in viitor s-ar putea sa fie o cearta.

- Deci? aproape am tipat dand tura de camera asa ca Zack a început sa se foiasca.

N-am putut sa nu zambesc la imaginea lui adormita in patul ravasit.

Am simtit un vant rece pe spate si m-am cutremurat. Am mers incruntata pana in dreptul geamurilor si se pare ca unul a ramas rabatat toata noaptea. L-am inchis imediat si mi-am dus mana la cap si aproape am oftat cand mi-am simtit parul inca putin ud. Tot ce sper este ca n-am racit.

- Deci teoretic nu suntem impreuna, dar o sa incercam incet si vedem pe parcurs.

- Asta e minunat, sper sa va vad sarutandu-va azi pana plec, am vorbit si mi-am simtit gatul sfasiat de durere.

- Nu prea cred, inainte sa plece doar m-a sarutat pe frunte. In fine, tot sar prin camera de fericire. Ca tot veni vorba, ce s-a intamplat aseara intre tine si colegul de camera?

Ii puteam simti ranjetul prin telefon.
- Spun doar ca acum sunt doua cupluri in grup.

Am tusit scurt ca sa imi curat gatul, dar mai rau mi-am facut. M-am lipit cu spatele de caloriferul din dreptul geamurilor si mi-am dus mana la gat.

- Abia astept sa va vad sarutandu-va pana pleci, rade imitandu-ma. Nu imi vine sa cred, fara mine nu i-ai fi spus nimic.

- Hei, asta se aplica reciproc.

Zack a deschis ochii, s-a uitat la mine, s-a intors cu spatele, apoi s-a intors inapoi intr-o secunda si mi-a zambit.

- Neata! Cat e ceasul?

- 10 si ceva, am zis zambind slab si m-am asezat pe marginea patului.

- S-a trezit Zack? aud vocea lui Vany in telefon.

- Da, scuze. O sa ne vedem azi oricum, am spus ca un semn sa incheiem conversatia.

Daca mai vorbesc mult o sa raman fara voce si pot sa mi-o imaginez pe mama cum incepe monologul de "ti-am spus eu".

- Ok. Si nu-i spune lui Zack inca, n-am hotarat cu Nico daca le vom spune si cerlorlati si intelegi tu. Te las, ne vedem mai incolo, a spus si mi-a inchis imediat.

Imediat cum mi-am lasat telefonul jos Zack m-a tras langa el. Desi e invelit pana la mijloc, nu pot sa nu ma simt ciudat. Eu stau cu fata in sus iar el spre mine si imi fae cerculete cu degetul mare pe brat.

Un Crăciun de neuitatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum