13. Cel in care Emily afla secretul lui Vany
— Vezi, Vany, n-am avut nevoie de ajutorul tau pana la urma.
— Da, in fine. Dar daca nu era Emily?
Will a deschis gura dar a inchis-o la loc cand si-a dat seama ca nu are ce sa spuna.
Ne intorsesem acasa la Nico de putin timp si toata lumea facea misto de fiecare. Vany de Will ca fara mine s-ar fi intors plangand, Will de Vany ca cu ea s-ar fi intors omorat de ea, apoi înviat si omorat de Laurel. Nico facea glume despre Éric "un papè de laptè", iar Dylan si Zack ba radeau de o posibilă relatie intre mine si Will, ba de Laurel ca i s-a facut mila de Will.
Cand era vorba de mine incercam sa raspund cu replici asemanatoare si pentru asta cred ca am castigat respectul lui Dylan.
— Pana la urma te-ai pus cu Laurel sau nu? a intrebat Zack cand s-a incetat cu mistoul.
— Nu si nici nu cred ca o sa se întâmple in viitor. Cand am vorbit in fata casei mi-am dat seama ca nu mai am sentimente pentru ea, dimimeata eram doar agitat ca era iar in oras dupa atata timp. Acum sunt doar impacat ca a reusit sa scape de tipul ala.
— Si chiar asa rau era? a intrebat Nico.
— Frate, s-a dat la Emily in timp ce isi tinea iubita de mana.
Toti s-au intors spre mine asteptand o aprobare, asa ca atunci cand am dat din cap au inceput sa vorbeasca unii peste altii. Asta până cand m-am uitat la ceas si am tipat un "hei".
— Daca nu plecam acum nu mai ajungem la timp pentru cina.
Ne-am infasurat toti in haine si cu foile in mana am plecat sa raspandim spiritul Craciunului, incepand cu vecinii lui Nico.
— Garcia, plecati de aici sau pun cainele pe voi!
— Haideti, doamna Heckles, nu vreti putin din magia Crăciunului?
— Singura magie pe care o vreau e magia de a te face sa dispari. Plecati sau sun politia!
— Dar...
— Am pus mana pe telefon!
Doamna Heckles nu a fost singura persoana care ne-a tratat asa. Nu am luat fiecare casa la rand, dar am mers prin aproape tot orasul si mai rar sa ne deschidă cineva. Am incercat si colindele originale, si ideea lui Will, dar nu avea importanta. Oamenii din Detroit nu aveau prea mult din spiritul Crăciunului. Singura parte buna a fost ca m-am împrietenit si mai mult cu ei.
<_~_>
Dupa aproape doua ore am abandonat colindatul si Vany ne-a primit acasa la ea pentru o ciocolata calda. Am facut cunostinta cu sora ei mai mare, Maeve, care am inteles ca e la Universitatea de Politie, pe sectiunea de Criminalistică. N-ar fi fost nimic ciudat dacă nu ar fi aproape mai scundă decat mine si destul de subtirica. Cine știe, poate face treaba de laborator.Stateam toti in sufragerie si vorbeam cand Zack s-a ridicat dintr-o data in picioare si a luat-o catre scari.
— Unde mergi? a intrebat Vany.
— La baie. Vrei sa vi si tu? a răspuns Zack cu un mic ranjet.
M-am uitat surprinsa la ei, neînțelegand ce se intampla. Zack nu e genul sa faca glume de genul asta. Sau cel putin nu pare.
— Nu, mi-a ajuns acasa la Nico si Dylan, a zis Vany facand din ochi, apoi a inceput sa rada.
Zack a ras si el si a urcat scarile, apoi am observat ca si restul zambeau amuzati.
CITEȘTI
Un Crăciun de neuitat
RomanceFINALIZATĂ Crăciunul a fost din totdeauna sărbătoarea preferată a lui Emily. Adora tradițiile familiei sale și atmosfera din această perioadă. Așa că, atunci când este anunțată că își va petrece Crăciunul în alt oraș, cu încă o familie, este lu...