24. Cel cu T&D

444 15 0
                                    

24. Cel cu T&D

   — Sigur te simti bine? intreaba mama luandu-mi obrajii in palma si analizandu-mi fata la cel mai mic semn de raceala.

   — Sigur. Nu mai trebuie sa iti faci griji. 

   Imi pun mainile peste ale sale si, dupa ce s-a asigurat ca nu mint, mi-a zambind si s-a indepartat pentru a-mi aduce geaca. S-a intors si cu un fes si o pereche de manusi, dar n-am protestetat. Chiar nu vreau sa incep iar sa tusesc. Inca ma bucur ca pot sa respir pe nas.

    Daca ieri am crezut ca ma simt mai bine, atunci azi ma simt excelent. Asa ca dupa micul dejun i-am convins pe ai mei sa ma lase sa merg cu Zack acasa la Dylan si Nico ca sa ne vedem cu totii. Ultima data ne-am strans a doua zi de Craciun inainte sa plec si atunci am stat putin. Nici Zack n-a mai iesit cu ei preferand sa ma vada pe mine cum tusesc si am frisoare, desi am insistat sa mearga daca vrea, pentru ca oricum ma simteam mizerabil. 

   S-a vazut ca nici chef de sarutat nu am mai avut, pentru ca de cum am iesit pe usa m-a tras intr-un sarut lung, despartindu-ne doar pentru ca aveam nevoie de aer.

   — Ce dor mi-a fost de asta! exclama luandu-ma de mana si tragandu-ma spre masina.

   Într-adevăr, in ultimele zile singurul moment de genul a fost aseara, la birou. Asta mi-a facut stomacul sa se agite si mai tare, oricum fiind intr-o continua batalie de cand il stiu pe Zack.
   Dupa ce mi-am pus centura mi-a luat mana si a pus-o pe schimbătorul de viteze, mana lui încleștata peste a mea. Imi place asta.

   — Ce o sa faci cand plec? Adica, cand chiar o sa plec, pe 1 ianuarie, intreb pe un ton amuzat, dar mi s-au inmuiat putin genunchii cand am realizat ca nu o sa ne mai vedem pentru cateva luni.

   — Nici nu vreau sa ma gandesc, spune si ma strange mai tare de mana. Pana atunci o sa ma bucur de fiecare secunda petrecuta cu tine.

   In scurt timp am ajuns acasa la Nico si Dylan. Ultimii, ca de obicei. Cand am intrat in sufragerie rasuna Bohemiam Rapsody de la Queen iar Will, Nico si Vany faceau o reproducere cu tot cu coregrafie in timp ce Dylan ii filma. Am ramas la usa si i-am aplaudat cand au terminat. Vany a venit si mi-a sarit in brate in timp ce Dont stop me now a inceput. I-am luat in brate si pe restul apoi m-am asezat langa Dylan, Vany venind pe partea cealalta. Aproape am ras cand Zack a venit in fata noastra si si-a curatat gatul uitandu-se cand la Dylan cand la Vany.

   — Eu deja stateam aici, a zis Dylan dand din umeri si uitandu-se la Vany.

   — Haide, Zack, incepe ea dandu-si ochii peste cap jucaus, lasa fata sigura cateva clipe. Ai stat continuu cu ea inca de cand s-a intors. Si atunci a-ti stat despartiti cat? Trei sau patru ore?

   — Si? Nu e chiar ideal sa stai continuu in casa cu parintii tai si ai ei, spune incruntandu-se. Plus ca pana azi dimineata a fost racita si nu m-a lasat sa ma apropii de ea. Mi se pare corect sa ma lasi pe mine sa stau langa ea.

   Vany si-a incrutisat bratele, semn ca nu are de gand sa se miste de langa mine. Zack si-a mijit putin ochii, apoi a soptit un "bine, daca n-am alta varianta" si m-a ridicat de talie doar ca sa se puna pe locul meu iar pe mine in poala lui. Am realizat ce s-a intamplat abia cand baietii au fluierat si automat mi s-au inrosit obrajii. M-am lasat pe spate pe pieptul sau dupa ce Nico ne-a facut o poza. Cred ca acum pot fi usor confundata cu Regina raciilor.

   Vany a oftat zgomotos si s-a dat mai incolo cat sa ma asez eu, provocand o incruntatura din partea lui Zack. Am vazut cum Vany si-a reprimat zambetul cand Nico s-a asezat langa ea si si-au atins genunchii "din greseala". Huh, sa inteleg ca inca tin chestia asta secreta.

Un Crăciun de neuitatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum