21. Cel in care Emily se intoarce

437 19 0
                                    

21. Cel in care Emily se intoarce

   Ar fi fost prea iesit din comun sa ajungem pur si simplu acasa. 

   M-am trezit cam dupa o ora si am vazut ca stam pe loc.
   — De ce ne-am oprit? am intrebat frecandu-ma la ochi.

   Mama s-a intors spre mine si era undeva intre ingrijorata si nervoasa.
    — Suntem blocati in trafic pe drumul national de jumatate de ora. Din cauza viscolului.

   M-am uitat in fata si am vazut o gramada de mormanuri de zapada. Am presupus ca sunt masinile si m-am lasat pe spate oftand. Radioul este aprins si lasat pe un program de stiri pe volum mic. Mi-am luat telefonul care cazuse la picioarele mele in timpul somnului si m-am uitat la ceas. 19:23. M-am hotarat sa ii dau mesaj lui Zack cat inca mai am semnal.

     "Hei"

   Mi-a aparut un zambet slab pe fata cand mi-a raspuns in cateva clipe.

     "Hei. Ce faci? Prin ce oras sunteti acum?"

     "La jumatate de ora de Detriot. Suntem blocati in trafic pe drumul national. Mai bine spus blocati in zapada. Tu?

      "Nasol. Aveti nevoie sa venim sa va luam? Ai mei se uita la un film vechi de Craciun iar eu ma plictisesc. Era mai distractiv cand erai si tu."

     "Nu, nu e nevoie, suntem bine. Te anunt daca e. Si eu ma plictisesc fara tine. Si fara restul. Sunteti de treaba."

     "De treaba? Em, suntem cei mai amuzanti si misto adolescenti pe care o sa-i cunosti. Ma simt jignit"

   Mi-am dat ochii peste cap zambind slab.

     "Scuzele mele. Dar sa stii, cand cineva spune despre el insusi ca e amuzand si misto, nu prea este."

     "Nici sigur pe sine nu mai pot sa fiu. Stii, incepi sa semeni din ce in ce mai mult cu Vany. Cat de des vorbiti voi doua? Sunt convins ca eu sunt subiectul principal."

     "Te flatezi singur. Si chiar daca vorbim de tine, nu imi spune numai lucruri de bine"

     "Depilda?"

     "Balul din clasa a 9-a"

     "Nu mai imi place conversatia asta." 

   Am pufnit scurt pe nas amuzata si am lasat coversatia asa. In cateva minute am primit un mesaj de la Mady.

     "Daca nu dau eu mesaj tu nu mai dai un semn de viata. Distreaza-te acolo cu ei dar tot aici te intorci si tot cu mine o sa stai"

   Mi-am muscat buza vinovata. Are dreptate, ea a dat mesaj prima in majoritatea cazurilor. Ma simt cam prost acum.

     "Sunt blocata in trafic. In munti de zapada. Pe drum spre casa."

     "DE DOUA ZILE?"

     "Ai dreptate, scuze. Totusi, partea cu traficul e adevarata. Ce faci?"

     "Te iert pe moment. Doar ce a plecat vara-mea care e la facultate in NYC. E insarcinata, iubitul doar ce a parasit-o. Eu si bunica suntem singurele care o sustin. Cred si fratele ei, dar el nu a venit, deci nu prea stiu sigur."

     "Trece-ma si pe mine pe lista. Daca ajunge in Chicago, am mereu o camera de oaspeti libera pana isi gaseste un loc. Chiar si in Detroit stiu ca are la cine apela."

     "O s-o anunt, dar nu e genul care sa stea la mila altora, sigur are un plan in minte. Raman fara baterie, mai vorbim"

    Imi face morala ca nu ii scriu, dar si atunci cand vorbim isi gaseste scuze in cateva minute. Ce tupeu.

Un Crăciun de neuitatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum