14. Cel cu cina din Ajun si Zack&Cody

430 21 0
                                    

14. Cel cu cina din Ajun si Zack&Cody

   Cand am iesit cu Zack pe usa am dat nas in nas cu parintii lui Vany care erau incarcati cu pungi de cumparaturi. I-am salutat politicos si am sperat ca cei care au ramas o sa ii ajute.

   Eram aproape de casa cand Zack s-a impins putin cu umarul in mine.

   — Hei, ce s-a intamplat sus?

   Am deschis gura, apoi am inchis-o la loc. Nu o sa ii dezvalui secretul lui Vany si nici nu o sa-l intreb daca stie ce simte Nico pentru ea. Daca el o sa ii povestească lui Zack, care pare cel mai responsabil dintre cei trei, nu mai e problema mea.

   — Maeve ne-a povestit cateva întâmplări de cand era mai mica, am raspuns dupa cateva secunde de liniste.

   — Dar pot sa jur ca Vany avea ochii umflati si fata rosie, a zis dupa ceva timp.

   Pe bune ca nu i-a scapat asta? Pot sa jur ca la alte chestii nu mai e asa atent.

   M-am oprit cateva secunde in loc, apoi mi-am continuat mersul imediat ca Zack sa nu aiba banuieli. Oare azi pe zi Vany a refuzat sa se prefaca iubita lui Will din motivul asta? Nu voia ca Nico sa o vada - sa o mai vada, tinand cont ca au dat de inteles ca au mai facut asta- prefacandu-se intr-o relatie cu altcineva?

  — Pai, stii tu, Maeve a fost plecata la facultate si nu s-au prea vazut, am raspuns cand mi-am adus aminte ca Zack a pus o intrebare. Plus povesti de cand erau mici, ar fi fost inevitabil sa nu planga.

   Tot ce sper e ca Maeve chiar e mai mereu plecata la facultate, pentru ca nu stiu cum as iesi din situatie daca n-ar fi asa. Vad ca suntem in fata casei chiar atunci cand Zack se pregătea sa vorbeasca asa ca imi maresc mersul pana in fata usii, apoi Zack o deschide. Probabil si-a dat si el seama ca nu vreau sa insinsite pe subiectul asta.

   — Am venit! tipa el imediat ce scapam de gecile groase si bocancii uzi din cauza zapezii.

   Mama lui iese din bucătărie cu mainile in sold.
   — Foarte bine, ca altfel mancam fara voi. Spalati-va pe maini si grabiti-va la masa!

<_~_>

   Cina din Ajunul Craciunului nu a fost rea, dar nu pot sa nu spun ca nu o prefer pe cea de acasa. Mama si Lily au gatit un curcan la cuptor umplut cu legume, iar pentru felul doi mama lui Zack a pregatit o retata de familie cu ceva carne amestecata cu cartofi, avocado si inca ceva verde si miere. Asta mi-am putut da seama din gust si miros, ca asa nu am idee si nici nu prea vreau sa stiu ce mai contine.

   Daca as putea gusta tarta cu carne facuta de Rachel din Friends in sezonul 6, cred ca asta ar fi gustul. Nu o zic ca pe ceva rau.

   Prajitura cu ciocolata facuta de mama pentru desert a fost ca o gura de aer proaspat. De acasa.

   Nu ca aici nu mi-ar placea, este mult mai bine decat mi-am imaginat, dar parca tot nu este la fel ca Craciunul de acasa. Simt ca in trei zile am facut mai multe lucruri decat in cateva luni, de obicei, si nu prea stiu daca asta e de bine sau de rau. Sper ca e de bine. Iar gândul ca peste alte trei zile trebuie sa plec ma ingrozeste mult mai mult decat m-as fi asteptat.

   Parintii nostrii au inceput sa povesteasca intamplari jenante cu mine sau Zack din copilarie asa ca am hotarat ca atunci era momentul ca noi sa ne retragem. As fi vrut sa aflu cum era Zack cand era mic, dar stiam foarte bine ce copil ciudat si curios am fost eu, deci am zis pas.

   El a fost rapid de acord cu mine si in scurt timp eram sus in camera lui, glumind pe seama parintilor nostri sau a prietenilor lui (nostri?).

Un Crăciun de neuitatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum