12. Cel in care Emily si Will au o relatie

446 21 0
                                    

12. Cel in care Emily si Will au o relatie

   — Da, accept. Dar o fac doar pentru ca ai zis ca imi platesti tu consumatia si chiar mi-e foame, i-am zis cu un mic ranjet.

   Will doar a răsuflat usurat si m-a imbratisat asa scurt ca nici n-am avut timp sa reactionez.

   — Acum ca avem un nou cuplu in grup, a zis Nico, haideți sa începem sa cantam ca ramanen fara timp.

   M-am strambat la el dar mi-am scos din buzunar foaia cu colindele la care m-am gandit. Au dat-o din mana in mana pana cand a ajuns iar la mine iar Nico s-a ridicat si a adus un laptop.

   — Incercam ideea ta de aseara, a zis spre Will, dar daca nu iese ramanem la varianta originala.

   Baiatul doar a aprobat din cap si a luat laptopul din fata lui Nico ca sa dea drumul la un instrumental latino. I-au trebuit cateva incercari pana sa-si gaseasca ritmul dar pana la urma a gasit o varinta in care chiar suna destul de bine. Am mai incercat toti si alte variante sau pe instrumentale de rock, clasice, indie si trap. Unele se potrivea dupa cateva incercari, dar altele sunau oribil.

   — Haide, iubito, e timpul sa plecam, a zis Will cam dupa doua ore.

   M-am uitat surprinsa la el, aproabe am si uitat de chestia asta, dar am luat un zambet dulce pe fata si i-am zis:
   — Da, iubire, doar nu vrei sa intarziem la o intalnire in care vrei s-o recuceresti pe fosta in timp ce e cu iubitul la masa.

   Ceilalti au chicotit in timp ce Will s-a strambat.
   — Am facut lucruri si mai rele, am fost sters de pe lista pentru Rai de mult. Haide.

   M-am ridicat de pe canapea dand din umeri si ne-am luat la revedere de la ceilalti ramanand sa-l sun pe Zack cand terminam. Treaba era ca el nu putea merge acasa fara mine, parintii mei si ai lui probabil l-ar fi omorat, deci rămânea acasa la Nico.

   Ne-am urcat in masina lui Will si am pornit catre localul la care vorbise cu Laurel sa se vada.

   — N-ar trebui sa stim anumite detalii odata ce suntem impreuna? a intrebat el la un moment.

   — Depilda?

   — Cand ne-am cunoscut, de cat timp suntem impreuna... plus ca eu chiar nu prea stiu nimic despre tine.

   — Hm, ai dreptate. Eu sunt din Chicago, deci putem spune ca ne-am cunoscut pe internet si am venit la tine pentru Craciun. Două luni de relatie suna bine? Am vazut ca a aprobat din cap, asa ca am continuat: ce vrei sa mai stii?

   — Nu ti-am retinut numele de familie. Si cati ani ai.

   — Paberbooth si 17. O sa presupun ca numele tau e William Duncan deodata ce l-am auzit pe Dylan spunandu-ti asa. Lasa-ma sa ghicesc... ai 17 ani.

   — 18. Sper ca esti buna la improvizație pentru ca am ajuns.

   Imediat a parcat masina in fata unui local mic decorat cu instalatii de lumini pe acoperis.

   Am intrat in cladire cu din ce in ce mai multe emotii. Abia cand Will m-a apucat de mana si m-a condus spre o masa unde deja statea un cuplu am realizat in ce m-am bagat.

   — Zambeste si gandeste-te ca joci intr-un serial mediocru, mi-a soptit chiar inaite de a ajunge in dreptul mesei.
    Amandoi s-au ridicat, Will si Laurel s-au îmbrățișat, celalalt baiat mi-a sarutat obrazul, iar eu si Laurel ne-am imbratisat stangaci, apoi ne-am asezat fata in fata cu ei.

   — Buna treaba, Will, a zis Laurel spre el. E draguta, a continuat aratand cu capul pe spre mine.

  — Nu mai draguta ca tine, draga, a soptit francezul, dar cred ca a auzit si masa de langa.

Un Crăciun de neuitatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum