Prieteni? Poate..

895 33 0
                                    

Isabelle POV:
   Astăzi m-am trezit cu o durere puternica de cap.  
   Cele 2 ore de plans de aseară își spun cuvântul. Dar am luat decizia de a uita evenimentul de ieri și sa îmi adun forțele. Este vina mea ca umblu la ore tarzii singura pe strada.
   Astăzi decid sa nu merg la munca, șeful meu mi-a aprobat ziua liberă. Era și normal, ieri seara am stat peste program pentru el și prietenii lui.
   Sunt întreruptă din gândurile mele de mama care intra in camera mea:
Mama-Belle, ai putea te rog sa duci tu rochia la spălătorie ? Trebuie sa ajung la firma in 30 de minute și nu am timp sa duc și rochia.
   Și eu care credeam ca ziua asta o sa mi-o petrec doar eu și muzica.
I-Desigur mom, las-o pe canapea in sufragerie, ma pregătesc și ți-o duc!
Mama-Ești cea mai dulce scumpo, te iubesc!
I-Da da, și eu!
   O ador pe mama in ciuda faptului ca nu a ținut cont de părerea mea când a luat decizia de a se muta.  
   Este protectoare, iubitoare, intelegatoare și nu e genul de mama care ma tine din scurt. Toată viata am fost doar eu cu ea, tatăl meu biologic lăsându-ne când aveam 3 ani. Acum mama s-a recăsătorit cu Damian.
   Este un tip de treaba și stiu ca o iubește mult pe mama dar ..niciodata nu o sa pot trece cu vederea peste faptul ca el nu este tatăl meu cu adevarat.
   In final, decid sa ma ridic din pat și sa încep sa ma pregătesc sa-i duc rochia mamei la spălătorie.

Mark POV:
M-O, haide Victor, nu mori dacă opresti 2 minute la spălătorie sa îmi iau geaca!
V-Așa e dar ar veni sa ne abatem din drum și sora mea așteaptă sa o iau la timp de la scoala.
M-Mai sunt 40 de minute pana iese Eva. Avem timp sa luam geaca și pe Eva. Haide frate, când te rog eu ceva? Rar!
V-Bine, fie, mergem după geaca ta stupida! Zici ca ai dat mii de euro pe ea!
M-Ești cel mai tare, Vic!
V-Crede-ma ca stiu asta!

   In sfarsit am ajuns. Nici nu apuc sa pășesc inauntru ca o persoana intra direct in mine. Lumea din ziua de azi nu e deloc atenta.
   Dar ce sa vezi, când sa ma uit la persoana care visează cai verzi pe pereti am plăcerea sa vad ca este chiar blonda mea.
   "Mea"? De ce am zis mea? Nu e a mea! Ok, cred ca am dormit prost aseară, trebuie sa îmi revin.

Isabelle POV:
   I -am dus minunata rochie a mamei la curățătorie și când sa ies din clădire ma ciocnesc puternic de pieptul cuiva de parca m-as fi ciocnit de o usa.
   Cand sa ridic capul sa vad cui trebuie sa îmi cer scuze in fata mea sta Preamaritul Mark Collen.  
   Cineva vrea neaparat sa îl vad zilnic. Dumnezeu nu se odihnește niciodata!
I-Buna, scuze, nu eram atenta!
M-Normal ca nu erai atenta, așa te-am și cunoscut, nu?
I-Pe bune? O sa uiti vreodată accidentul ăla?
M-Nu stiu, poate, nu cred, orice e posibil!
   De ce trebuie sa se joace cu nervii mei? Tipul asta poate sa fie și drăguț ?
I-In fine, las-o așa!
M-Micuța blondina s-a suparat?
I-Stii ceva? Îmi dau seama ca nu poți sa fii decât arogant și insuportabil. Probabil parintii tai ți-au oferit totul pe tava!
M-Aparentele înșală! Nu te-a învățat mamica ta asta?
I -Vai, iarta-ma dacă te-am jignit, dar nu te-ai purtat diferit pana acum!
M-Aseară când te-am salvat nu cred ca mai eram arogant și insuportabil, nu?
Mark POV
   Și o tăcere apăsătoare se lasă între noi. Sunt un prost. Nu trebuia sa deschid subiectul de seara trecută. Mark, ai dat-o in bara!
V-Mm, scuzați-ma, pot sa stiu ce se petrece? Sunteți un fel de cuplu care mereu sta sa se ia la cearta? Mark, de ce nu mi-ai spus ca ai o iubita?
   Victor cred ca nu și-a mai luat de mult bătaie de la mine. Mereu a vorbit ce nu trebuie.
I-Tu cine ești?
V-Victor Ray, prietenul cel mai bun al arogantului!
   Când aud "complimentul" lui Victor ma îndrept spre el pentru ai da un mare pumn in umar dar sunt intrerupt de rasul puternic al micuței blonde. Adevarul e ca e foarte adorabila când rade.
Am spus asta? Oare am febra?
I-Eu sunt Isabelle Jones, incantata! Îmi place de tine! Cum de ești prieten cu el?
V-Sa zicem ca aparentele înșală! E baiat bun sa stii!
   Când aud cuvintele ce ies pe gura prietenului meu îmi vine sa ii sar in brațe. Mereu a fost singurul care m-a cunoscut fara nicio masca și știe cine este Mark Collen cu adevarat.
V-Hei, Isabelle, ai vrea sa vii diseară la clubul meu? Dau o petrecere și nu am prea mulți invitați. Mi-ar face placere dacă ai veni!
I-Mm, nu stiu ce sa zic, nu prea am fost in cluburi și nu vreau sa fiu in plus.
V-Dacă erai in plus nu te invitam. Haide, te distrezi, sunt sigur ca nu ai prieteni in oraș ținând cont ca abia te-ai mutat aici!

Isabelle POV:
   Victor are dreptate . Chiar nu am prieteni aici. Poate asta este o sansa sa cunosc lume, sa încerc sa ma integrez mai bine in acest oraș.
   In plus, Victor chiar pare un tip super de treaba și observ ca Mark nu are nimic de obiectat.
I-Ok, s-a făcut, voi veni!
V-Super, atunci te astept!
I-Dar nu stiu unde e clubul, trebuie sa îmi dai adresa!
V-Stai linistita, o sa vina Mark cu masina mea sa te ia!
   Când Victor scoate acele cuvinte pe gura, Mark se îneacă și ii arunca o privire urata. Probabil nu vrea sa se deranjeze pentru mine. Îl inteleg. Nu sunt o persoane foarte agreabila.
I-E ok, ma descurc și singura!
M-Nu, voi veni eu, e printre străduțe și sigur nu l-ai găsi.
I-Nu vreau sa deranjez pe nimeni!
M-Pe cine? Pe mine sigur nu ma deranjezi!
   M-am înroșit. Mark Collen a zâmbit. Tocmai a zâmbit. E clar, aparentele înșală.
   Probabil tipul pe care eu l-am cunoscut este o armura pe care și-o pune când e in defensiva.
   Nu pot sa cred, o sa stau timp de 30 de minute intr-o masina cu Mark! De ce inima îmi bate tare și simt ca sunt rosie ca racul? Nu ma mai recunosc in prezenta lui. Ce îmi faci Mark Collen?
V-Pai atunci s-a făcut, Isabelle! Ne vedem diseară la 21:00!
I-Belle! Prietenii îmi spun Belle!
V-Ok, Belle!
M-Deci suntem prieteni, blondo?
B-Nu stiu! Suntem?
M-Prieteni? Hmm..de ce nu, am putea, poate ..
   Iar face asta, niciodata nu poate sa dea un răspuns sigur? Trebuie sa se joace cu tine mereu.
V-Sa mergem Mark, cineva are de luat o sora mai mică de la scoala!
M-Vin acum, ne vedem diseară Belle, la 20:30 o sa fiu la tine!
B-Am inteles! O sa fiu gata!
   Mi-a spus Belle, asta înseamnă ca ma considera prietena lui? Ce frumos a ieșit numele meu pe buzele lui..Isabelle trezeste-te!
   Trebuie sa ajung rapid acasă și sa ma pregătesc.
   Presimt o seara buna dar nu stiu de ce!



VICTOR RAY

VICTOR RAY

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
M&B (FINALIZATĂ)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum