Mark POV:
Sunt in fata casei ei de 7 minute dar nu îmi fac curaj sa bat la usa. Dacă ma va da afara? Dacă voi pleca de aici doar cu multe reproșuri? Bell poate fi uneori imprevizibila..
In cap au început sa mi se deruleze cuvintele lui Victor "ești indragostit, Mark!" Trebuie sa ma conving azi ce se intampla cu mine și inima mea.
Am tras o gura mare de aer și cu multă încredere am bătut la usa.?-Buna ziua!
M-Mm, buna ziua! As putea vorbi cu Isabelle, va rog?
Ah fir-ar, nu am luat in considerare și varianta de a răspunde altcineva. Dacă tatăl ei este acel tip de tata cu mii de intrebari prefer sa dau cale întoarsă.
D-Este sus in camera ei, eu sunt Damian, poți urca dacă doresti!
M-Mark Collen, domnule! Mulțumesc de primire!
Urc ușor pe trepte după indicațiile domnului și vad usa de culoare roz pe stânga. Roz, asta nu era chiar imprevizibil.
Decid sa ciocan la usa ușor cu nerăbdarea de a-i vedea reacția când ma vede in casa ei, la usa camerei ei.
B-Intra, Damian!
Damian, foarte amuzant, poate in tinerețile lui. Dar de ce ii spune pe nume? Asta a fost ciudat.
Deschid usa cu încredere și o observ pe blonda mea in pat, in pijamale, cu ochii intr-o carte.
M-Salutare, blondo!
Aceasta tresare la auzul cuvintelor mele și face ochii mari cât casa.
B-Mark, ce Dumnezeule cauti aici? Cum ai intrat?
M-Tatăl tau mi-a dat permisiunea. Apropo, frumoasa camera!
Expresivitatea de pe fata ei îmi arată ca și-a dat seama ca eram ironic in legatura cu complimentarea camerei.
B-Foarte amuzant, Collen! Cu ce scop vizita ta?
Acu' e acu' ,sper sa nu i se pare ca sunt vreun ciudat.
M-Ultima oară când ne-am vazut ne-am promis o alta ieșire dar am constatat azi ca nu am numarul tau și practic nu am avea cum sa discutam detaliile când va fi nevoie.
B-Of, așa e, uitasem de numarul de telefon. Ți-l dau acum nu e problema!
Sa fie Domnul alături de mine azi?
Belle mi-a dat numarul ei de telefon și s-a pus inapoi in pat.
B-Mai stai? Putem sa ne uitam la un film daca tot ai venit.
M-Nici n-ai idee cât ma încânta ideea!Bell POV:
Am rămas uimita când l-am vazut pe Mark in fata ușii camerei mele. Nu ma așteptam sa vina la mine acasă și in niciun caz pentru un număr de telefon.
Sunt așa fericita ca e aici! Adevarul e ca toată ziua m-am gândit la el. Îmi place cu tot ce are și cu tot ce deține!
Liniștea dintre noi este întreruptă de telefonul sau care a început sa sune.
M-Alo!
.....
M-Ok, spune-i ca o sa vin!
.....
M-Da, și mie îmi este dor de ea!
La auzul acestor cuvinte împietresc. Collen este așteptat de cineva, acel cineva fiind o fata pentru ca altfel nu ar mai fi spus "spune-i ca și mie îmi este dor de ea" . Este vorba de o ea. O ea exista in viata lui Collen și este importantă pentru el.
Toate șansele mele s-au dus pe Apa Sâmbetei. Cum sa se uite la mine? Probabil ma crede o enervanta și o fata insuportabila. Speranțele se distrug aici și am de gând sa ma trezesc la realitate.Mark POV:
Observ ca fata Isabellei s-a întunecat și nu mai mișcă nicio parte a corpului.
M-S-a întâmplat ceva? De ce nu mai cauti un film?
B-Nu trebuie sa pleci? Am auzit ca ești așteptat.
M-Întâlnirea are loc mai târziu. Dacă am zis ca ne uitam la film, atunci ne uitam la film.
B-Pai, mie mi-a pierit cheful!
I-a pierit cheful? Ea a venit cu propunerea și pana sa răspund la telefon era totul bine și frumos. Încep sa cred ca este bipolara.
M-Bell, ești ciudata, acum 2 minute ziceai ca vrei sa ne uitam la film și acum ți-a pierit cheful?
B-Se va pierde mult timp și nu vreau sa mori de dorul persoanei cu care urmează sa te întâlnești.
M-Isabelle, filmul este pe lângă subiect. Încerc sa te inteleg dar tot ce spui nu are noima!
B-Mark, pur și simplu nu vreau sa mai vad niciun film. Apropo, poți sa pleci, nu vreau sa leșini pe aici de dor!
M-Acum ești răutăcioasă! Stii, acum inteleg, puteai sa spui de la început ca nu voiai sa mai stau cu tine, nu sa te joci cu mine!
B-Nu vreau sa stau cu tine? Mark, nu pricepi nimic!
M-Ce e de priceput? Ma inviți sa vedem un film și după ma gonești! Cred ca sunt clare lucrurile.
B-E vina telefonului! E vina acelui stupid de apel!
M-Ce legatura are faptul ca m-a sunat cineva? Convorbirea a fost scurta dacă te deranjează întreruperea momentului.
B-Nu m-a deranjat existenta apelului si ce ai vorbit cu acea persoana.
M-Bell, dacă tu ești obisnuita sa te joci cu oamenii cum vrei tu, este urat, dar nu înseamnă ca și eu o sa îți pic in plasa!
Fata asta este ca un cameleon. Nu o mai inteleg. Cred ca pana la urma nu însemn nimic pentru ea.
Decid sa părăsesc camera și sa ii respect dorința de a rămâne singura.
B-Nu îmi bat joc de tine! Pur și simplu nu pot suporta gândul ca tu ești nerăbdător de a vedea o fata și ca ești așteptat de ea!
Ma opresc brusc după ce aceasta termina de vorbit. Aproape ca a țipat zicând acele cuvinte.
Ce se intampla aici? E cumva geloasa?
M-Belle, asta suna e gelozie. Ești cumva geloasa blondo?
B-Da,vsunt!
M-De ce?
B-Of, Collen, chiar așa fraier ești? Pentru ca îmi place de tine, prostule!
In acel moment ochii mi s-au mărit, inima a început sa îmi bată tare și parca toate simțurile m-au lăsat.
B-Stiu, stiu ca nu ar trebui pentru ca tu nu simți la fel. Dar nu ești doar băiatul care ma calcă pe nervi din ziua in care am vărsat cafeaua pe el, ești și cel cu care as vrea sa îmi petrec timpul 24/24 și chipul pe care as vrea sa îl vad zilnic! M-ai cucerit Mark!
Dar stiu, stiu ca tu nu simți la fel și nu am de gând sa îți reproșez nimi..
Nu o mai las sa termine propozitia și ma năpustesc asupra ei.
Acum, aici, eu și Bell ne-am atins buzele.
Acum, aici, eu și stresul meu am avut primul sărut.Bell POV:
Acum, aici, eu și Mark ne-am sărutat.
Acum, aici, am avut primul meu sărut.B-De ce? De ce eu Collen?
M-Mai intrebi? Ce fata ma murdărește cu cafea și tot ea tipa la mine? Ce fata îmi intoarce replicile ca apoi sa meargă cu mine in cel mai frumos loc din orașul asta? Vrei sa stii când a început totul? Când te-am salvat. Mi-am dat seama ca destinul ne vrea impreuna, mi-am dat seama ca eu trebuie sa fiu protectorul tau.
Bell, ești cel mai frumos lucru care mi s-a întâmplat pana acum și da-mi voie sa îți mărturisesc ceva ce nu am avut curajul sa îți spun in prima zi când ne-am întâlnit: Esti cea mai frumoasa fata pe care am vazut-o in orașul asta!
Ma opresc pentru ca fata din fața mea nu mai îmi permite sa continui. Pe fața acesteia încep sa curgă lacrimi.
M-De ce plângi, blondo?
B-Ești primul baiat pe care îl plac cu adevarat și primul care mi-a intrat la inima. Deși ești arogant și uneori enervant, pentru mine ești perfect! Mi-ai spus ca sunt o felina dar tu sigur ești vânătorul pentru ca de când m-ai salvat reușești sa ma îmblânzești.
M-Isabelle Jones, noua tipa din oraș care a intrat in belele din prima zi. Isabelle Jones, drogul și in același timp calmantul recelui Mark Collen!
M-In caz ca te mai interesează, la telefon vorbeam cu Victor. Mi-a spus ca trebuie sa plece și m-a rugat sa vin sa stau cu sora lui, Eva. De ea îmi este dor. Îmi este ca o sora mai mică și este singura ființa de sex feminin din viata mea pentru care as face orice.
B-Mai e cineva in viata ta Collen pentru care ai face orice?
M-Da, a apărut de curand și deja mi-a schimbat viata cu totul. E îngerul meu și are cei mai frumoși ochi din lume și parul blond. Eu o strig "blondo" de obicei!
B-Pare super tipa, ești norocos Collen!
M-Stiu! Deci îți mulțumesc!
B-Și eu îți mulțumesc!
CITEȘTI
M&B (FINALIZATĂ)
RomanceDupă ce mama ei s-a recăsătorit,Isabelle s-a mutat cu ea și noul ei tată in Valencia,un mic orășel ,frumos ziua dar foarte periculos noaptea. Isabelle refuză propunerea mamei sale de a face clasa a12a acolo și hotărăște să se angajeze la o cafe...