Integrarea Mayei

504 26 0
                                    

Acțiunea se petrece după 3 zile de la venirea Mayei
Bell POV:
   Ma pregătesc sa ies cu Maya pentru a ne vedea cu Mark. Vom merge toți 3 sa luam masa in oraș . Mark s-a oferit sa ne facă cinste.
   De când Maya s-a reîntors in Valencia și am invitat-o sa stea la mine totul este minunat! Ma bucur enorm ca a apărut in viata mea, deși ne cunoaștem de 4 zile, pare ca și cum ne cunoaștem de o viata. Ne-am povestit totul una celeilalte, mâncam impreuna, dormim impreuna, ne ținem la curent cu orice se intampla și suntem mereu puse pe glume.  
   Cu mana pe inima pot sa spun ca Maya este ca și sora mea. Nu mi-a trebuit ani ca sa îmi ajungă la inima și sa o consider prietena mea cea mai buna. Ei îi i-a fost de ajuns 4 zile. Vreau ca prietenia noastra sa fie așa mereu.
   Maya se intelege foarte bine și cu ai mei. Mama o adora, o considera o fata foarte buna iar Damian...între ea și Damian vad o apropiere neexplicativa! El se poarta cu ea ca și fiica lui, ii tine contul la mancare, la orele de somn, sa nu ii lipsească nimic, o răsfață cu ciocolata și tot felul de lucruri cumparate.
   Nu sunt geloasa, ma bucur sa vad ca se inteleg așa de bine dar..mi se pare prea brusca aceasta apropiere. Îmi aduc aminte ca și Maya, ieri când discutam cu ea, a spus la un moment dat"Daca tatăl meu ar fi trăit, as fi vrut sa fie ca Damian" .Așa de mult a ajuns sa îl cunoască și sa îl placa ?
   Ma rog, probabil gândesc eu prea mult, in așa situații la mijloc stau sentimentele care diferă in funcție de om. Unii se atașează mai repede, unii greu, unii iubesc mult, altii prea mult . Așa este viata!
   Decid sa revin la pregateala mea și sa las procesatul pentru mai târziu.

Maya POV:
   O astept pe Bell sa coboare sa plecam pentru a ne vedea cu Mark. Îmi place Mark deși la început mi se părea un tip prea serios pentru mine. In aceste 4 zile am vazut cât de ok este și ma bucur sa vad ca este cu Bell. Bell este cea mai super fata! Avem o prietenie care de fapt se poate numi frăție.
   Aud pași pe scara și îmi vad prietena superba coborând. O iubesc pe fata asta mult. Și pe parintii ei. Sunt foarte primitori și călduroși. Cu Barbara stiu ca pot vorbi orice și ca este genul de mama cu un sfat mereu la ea iar Damian..Simt ceva ciudat când vorbesc cu el, când stau cu el. Un sentiment ca și cum ne cunoaștem dintotdeauna.
   Stiu, aberez, dar ..chiar ma simt super apropiată de el și nu inteleg de ce. Probabil este el prea bun și de aceea am impresia asta. As fi vrut sa fie tatăl meu dar..fiecare cu norocul lui.
   Bell este norocoasa din toate punctele de vedere!
B-Mergem, Maya?
M-Haide!

Peste 45 minute
   In sfarsit eu și prietena mea am ajuns la punctul de întâlnire cu Mark. Îl vedem pe Fat-Frumos îndreptându-se spre noi cu un zambet micuț pe buze. Acesta o săruta scurt pe Bell și o cuprinde intr-o îmbrățișare calda.
   As vrea sa vina și la mine ziua când o sa simt ceva pentru un baiat. Nu sunt o fata disperata după relații dar vreau sa simt iubirea unui om de gen masculin și vreau sa ma simt protejata și placuta.
   Vreau sa am un iubit care sa îmi aducă flori și ciocolata. Dar acum, toate la timpul lor, nu?
M-Ce fac fetele?
B-Foarte bine, te asteptam!
M-Suntem bine! Mulțumesc de invitație, Mark!
M-Cu mare placere, Maya! De acum faci parte din grupul nostru, nu uita!
Mark POV:
   Ma bucur ca blonda mea și-a gasit in sfarsit o prietena. Îmi era frica ca nu o sa ma aibă decât pe mine și Victor in orașul asta. Se pare ca și îngeri au avut origini din Valencia. Și acum ma refer strict la Maya.
   Este o fata foarte frumoasa și pot sa vad in ochii ei albastrii un suflet curat, neotrăvit. Fata asta nu ar trăda-o niciodata pe Bell, sunt sigur! In sfarsit frumoasa mea a găsit o persoana care ii va oferi o prietenie pe viata cum este a mea și a lui Vic.
   Îmi place Maya! Este de treaba, glumeața, mereu zâmbitoare și îmi da o stare de binedispunere. Pot sa zic ca e prima mea prietena fata și probabil așa va rămâne. Este singura care m-a făcut sa îmi doresc acest lucru, o prietenie cu o fata.
   Abia astept sa o cunoască și Victor! Nu a apucat fiind ocupat cu Eva, dar timpul nu este pierdut!
M-Bell, mâine eu și Vic ne gandeam sa dam o petrecere la el acasă. Am zis sa profitam de faptul ca Eva va fii plecată la munte cu vecina.
B-Vecina? Victor chiar o lasă pe Eva cu o straina?
M-Nu este o straina! De multe ori l-a ajutat pe Victor cu gătitul și de multe ori a stat cu Eva când el a avut treaba. Este ziua fetei ei iar ea este prietena buna cu Eva. Normal ca a lăsat-o in așa circumstanțe!
B-Inteleg! Atunci mi se pare o idee buna! Da, vin, mi-ar prinde bine o petrecere!
M-Maya, o poți acompania, cu ocazia asta apuci sa faci cunoștiință cu Victor!
B-Nici nu putea să nu vină, chiar dacă nu o invitai tu, o aduceam eu cu mine!
M-Sigur Mark, mi-ar face placere, abia astept sa îl cunosc pe prietenul tau!
M-Prietenul nostru, noi 3 am fost un grup iar acum ești și tu in grupul nostru deci este și prietenul tau!
M-Am inteles, ok, prietenul meu atunci!
   Când l-am auzit pe Mark considerându-ma o parte din grupul sau inima a început sa tresalte de fericire! Sentimentul ca am niște prieteni, un loc al meu, niște oamenii care ma apreciază și tin la mine este așa de placut!
   Dar ma intreb, cum o fi acest Victor? Am auzit multe lucruri despre el dar nu l-am întâlnit niciodata. Am emoții, este prietenul cel mai bun al lui Mark și al Isabellei! Dacă nu ma va place? Dacă nu o sa ne înțelegem?
   Abia astept ziua de mâine. Va fi foarte palpitanta!

M&B (FINALIZATĂ)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum