Bell POV:
Deși sunt treaza de 15 minute, aceste 15 minute le-am petrecut in pat, privind brățara primită aseară de la Mark. Nu ma asteptam la un așa gest din partea lui. Stiam ca iubitul meu nu este genul de baiat care aduce flori și ciocolata dar se pare ca s-a întrecut pe el însuși!
Brățara este superba și faptul ca este de la el o face și mai speciala. Promit sa am grija de ea și sa o port mereu cu mine, sigur îmi va deveni talisman norocos.
Când decid sa ma ridic din pat pentru a îmi face rutina de dimineata, telefonul meu începe sa sune puternic.
Inițial credeam ca este Mark care voia sa vadă dacă m-am trezit dar sunt surprinsă sa vad ca pe ecranul telefonului scrie "Victor".
B-Alo, Victor?
V-Buna dimineata, Bell! Ce faci?
B-Voiam sa îmi fac un dus. Cu ce te pot ajuta?
V-Belle, am o mare rugăminte la tine!
O rugăminte? Acum chiar m-a făcut curioasa.
B-Despre ce este vorba, Victor?
V-Pai, eu trebuie sa ajung de urgentă la banca iar Mark este la un interviu de angajare și nu are cine sa o ia pe Eva de la scoala. Voiam sa te rog sa te duci tu astăzi sa o iei!
Mark este la un interviu de angajare? Nu stiam asta, cred ca voia sa îmi facă o surpriza.
B-Sigur ca o iau Vic, cu ocazia asta o vad și eu pe mica printesa!
V-Serios? Ești geniala, fato! Îți raman dator! Vorbim!
B-Da, te sun mai târziu, paa!
Las telefonul pe birou și intru in baie. Trebuie sa ma pregătesc rapid pentru a ma îndrepta spre scoala Evei. Sigur o sa fie surprinsă sa ma vadă acolo. Abia astept sa o pup și sa o imbratisez!Peste o ora
Sunt in fata școlii așteptând ieșirea Evei. Învățătoarea asta se lasă așteptata. Săracii copii, ei vor sa ajungă mai repede acasă și ea ii mai tine câteva minute in plus !
Vad un grup de copii ieșind pe poarta școlii dar nu și pe fata mea. Unde o fi Eva?
Decid sa opresc o fetița și sa o intreb dacă poate sa îmi spună ceva despre micuța.
B-Buna dulceața mică, ești in clasa cu o fetița Eva Ray?
?-Da, este colega mea de banca!
B-Serios? Ce noroc am! Vad ca voi ați ieșit dar Eva unde este?
?-Doamna învățătoare a oprit-o pe Eva la plecare spunând ca are sa ii zica ceva între patru ochi. Îmi este mila de prietena mea ..
B-Mila? De ce mila?
?-Învățătoarea aia este rea și nimeni nu știe lucrul asta. Noua ne este frica de ea!
După ce spune toate astea fetița pleaca de lângă mine și se arunca in brațele unei femei brunete. Probabil era mama ei. Dar nu pot trece cu vederea peste ce a spus copilul, așa ca decid sa intru in instituție și sa caut clasa Evei.
Păsind pe holurile școlii aud din întâmplare o persoana vorbind cu un ton umpic mai ridicat.
Ma îndrept spre sursa de unde vine zgomotul și o vad pe micuța mea discutand cu o femeie, presupun ca este învățătoarea ei.
Î-Eva, ce ți-am spus eu tie?
E-Stiu, îmi cer scuze, dar am vrut sa termin felicitarea pentru fratele meu. Nu am vrut sa amân oferirea ei.
Eva voia sa ii facă o felicitare lui Victor? Ce drăguț din partea ei, este o dulce!
Î-Da dar ai vazut ce ai făcut nu? Din neascultare ai dat greș total!
Nu îmi place tonul pe care îl folosește femeia asta, cu copii ar trebui sa vorbești calm ca ei sa te înțeleagă. In plus, cine se crede? Este aici sa ii invete și sa aiba grija de ei nu sa ii certe!
E-A fost un accident, nu voiam sa va murdăresc de acuarela!
Spunând asta, privesc spre rochia femeii și intr-adevăr, exista câteva picături rosii pe ea. Accidente se intampla la un atelier de pictura, corect?
Î-Accident? Dacă ma ascultai am fi evitat acest accident!
Și după aceste cuvinte, învățătoarea o plesnește pe Eva peste mana.
Raman cu gura căscată și in ochii mei apare o furie imensa.
B-Cum îndrăznești sa o lovești?
E-Bell!
Eva aleargă la mine și se adăpostește in spatele meu tinandu-ma strâns de bazin.
Î-Tu cine ești, domnișoara ?
B-Sunt o prietena de-a familiei Ray. Am venit sa o iau pe Eva de la scoala și am supriza de a vedea o scena deloc placuta!
Î-Dacă ai de gând sa ma tragi la răspundere nu îți voi da voie, fac ce vreau cu clasa mea și eu decid cum ma comport! Fata a gresit, trebuia pedepsita! In plus, nu cred ca palma aceea a durut-o atat de rău.
Cum poate sa spună așa ceva pe un ton atat de superior? Nu o sa permit nimănui sa trateze așa un copil, mai ales dacă este vorba despre Eva!
B-Asculta aici învățătoare ieftină, dacă nu îți vei regla caracterul și voi mai auzi greșeli ca acestea din partea ta, o sa am grija sa zbori din învățământ și crede-ma ca nicio scoala nu o sa te mai primească!
Ï-Cum îndrăznești sa ma ameninți?
B-Nu este o amenințare, este un avertisment!
In aceasta copila nu da nimeni, mai ales o vrăjitoare ca tine! Și crede-ma, dacă spui cu atâta convingere ca palma ta nu a durut-o pe ea, cu siguranta palma mea o vei simți când va face contact cu fata ta!
O vad cum își mărește ochii și ma privește cu gura deschisa.
B-Sa mergem, Eva! Am pierdut destul timp cu ea!
Î-Fratele ei va afla de comportamentul tau! O sa îl anunt!
B-Poți sa o faci! Dar îți dau un sfat. Dacă Victor afla ca i-ai plesnit sora doar pentru ca a vrut sa termine o felicitare pe care voia sa i-o dăruiască, o sa vina aici, o sa îți ude clasa cu benzina și după o sa ii dea foc. Iar tu o sa arzi odată cu ea. Nimeni nu ii rănește sora si pentru ea e in stare de crima! Deci fa-o, sa vedem cine o sa aiba de suferit la urma.
Aceasta înghite in sec și vad ca încearcă sa își mai adune forța pentru o singura replica.
Î-De unde stii ca o sa te creadă pe tine?
B-Pentru ca Victor nu ar crede o nebuna in locul unei prietene. Și pentru ca Eva ar spune adevarul. Așa ca stai linistita și ar fi bine sa ai grija de azi inainte!
Spunând astea, părăsesc sala și apoi scoala de mana cu Eva simțindu-ma învingătoare.
B-Eva, dacă vreodată femeia aia se mai poarta urat cu tine sa îmi spui! Nimeni nu are voie sa te trateze așa printeso!
E-Da, promit ca am sa îți spun! Dar azi a fost un accident! Nu voiam sa o murdăresc!
B-Stiu buburuzo, și dacă nu ar fi fost unul, nu are dreptul sa se poarte așa urat cu tine. Tu trebuie sa fi protejata micuto, ești ca o petală de trandafir, te poți rupe repede!
Aceasta zâmbește la mine și stiu ca dacă nu ar trebui sa o duc acasă, as leșina!
E-Mulțumesc, prieteno!
B-Pentru asta sunt prietenele, nu?
Ma îndrept spre casa cu Eva și stiu ca atunci când o sa ajungem îl voi pune la curent pe Victor cu învățătoarea diabolica. Nu am încredere in ea, trebuie sa fie atent!Învățătoarea Evei
CITEȘTI
M&B (FINALIZATĂ)
RomanceDupă ce mama ei s-a recăsătorit,Isabelle s-a mutat cu ea și noul ei tată in Valencia,un mic orășel ,frumos ziua dar foarte periculos noaptea. Isabelle refuză propunerea mamei sale de a face clasa a12a acolo și hotărăște să se angajeze la o cafe...