Cine e acest Theo?

416 20 0
                                    

Bell POV:
   Au trecut 2 zile de când eu și mama am aflat vestea cea mare : ca Maya este fiica lui Damian!
   Am fost așa fericite, mai ales eu, acum nimeni și nimic nu ma mai poate despărți de prietena mea. Oficial, suntem surori! Mama a fost incantata de ideea ca mai are o fiica și ca este Maya.
   De acum vom fi 4, nu mai suntem 3!
   Eu ma pregătesc sa ies la o plimbare cu Mark, el adora plimbările nocturne și eu vreau doar sa petrec timp cu el. De obicei nu am voie sa umblu pe străzi la ore tarzii dar fiind cu Mark, ai mei nu au nimic de reproșat.

Peste 1 ora
   Sunt in fata celei mai mari bănci din Valencia așteptându-mi iubitul.
   In 2 minute il vad pe Mark venind spre mine. Putea el sa nu întârzie? Niciodata!
B-In sfarsit! Ești mai rău ca o femeie!
   Îl mustrez pe acesta și ii dau un sărut scurt pe buze. Nu pot fi serios suparata pe acesta, este prea drăguț și dulce!
M-Scuze Bell, Victor m-a ținut la telefon 15 minute, e prea vorbăreț in ultima perioada.
B-Maya face minuni!
M-Maya îmi strica prietenul!
   Ma încrunt la acesta și îmi oferă un zambet inocent.
M-Glumeam, blondo!
   Ne unim mâinile și o luam ușor la pas pentru minunata plimbare de seara. Chiar dacă Valencia este periculos noaptea are și părțile lui bune.

Peste 25 minute
   Cred ca ne plimbam de 25 de minute, deja ma dor picioarele. Am discutat diferite subiecte și deja rămânem fără idei.
M-Așteaptă umpic aici, intru sa îmi iau ceva de băut. Tu vrei ceva?
B-Nu, sunt bine, te astept!
   Mark intra in magazin și privesc in sus pentru a privi cerul. Mâine va fi o vreme frumoasa, sunt multe stele pe cer.
B-Au!
   Sunt întreruptă din admiratul cerului mirific de o persoana care se lovește de mine, călcându-ma puternic pe picior.
?-Iisuse, scuza-ma blondo, eram atent la telefon și nu m-am uitat pe unde merg. Scuze încă o data pentru ca te -am lovit!
B-Atunci când mergi pe strada ar fi bine sa fi atent in jurul tau. Accidente se mai intampla, e ok!
?-Sigur? Cred ca te -am călcat destul de tare!
B-Da, așa e, dar sigur nu am nevoie de vreun medic.
   Și spunând asta acesta schițează un zambet larg. Ce zambet frumos are!
M-Ce se intampla aici?
   Cineva intervine in discuția noastră și îmi dau seama după voce ca este scumpul meu iubit.
?-Mark? Mark Collen? Ești chiar tu?
M-Theo? Ce naiba cauti in oraș?
   Mark? Theo? Mark se cunoaște cu băiatul care tocmai s-a lovit de mine? Sa fie asta iar o coincidenta de-a lui Dumnezeu?

Mark POV:
   Ce caută el in oraș? Victor mi-a spus ca plecase din Valencia. Și de ce vorbea cu Bell? Nu îmi place faptul ca el este aici, acum!
M-Theo, credeam ca ai plecat din Valencia, nu te-am mai vazut de 6 luni.
T-Stiu! Pai plecasem, am fost la bunica mea, dar m-am întors, nu pot sta departe de orașul in care m-am născut.
   Acesta își bagă mana in buzunar și îmi zâmbește. Pe cine crede ca păcălește cu zâmbetul asta fals? Îl cunosc foarte bine și stiu ce ii poate pielea. Nu îmi miroase bine venirea lui inapoi.
M-Și cum de vorbeai cu iubita mea?
T-Iubita ta? Ea e iubita ta? Sfinte ce coincidenta! Stii ca eu stau pe telefon destul de mult. Din neatenție am intrat in ea. Mi-am cerut scuze și in următoarea secunda ai venit tu. Nu e tare? Dumnezeu a vrut sa ne întâlnim și Bell a fost punctul nostru de întâlnire.
   Da, sigur, Dumnezeu a vrut asta! Doar dacă Dumnezeu are parul brunet și ochii căprui.
B-Deci va cunoaște-ți?
T-Da, eu și Mark am fost prieteni. Îl cunosc și pe Victor! Încă mai e prietenul tau, nu?
M-Este și va fi mereu cel mai bun prieten.
   Știa foarte bine ca Victor este cel mai bun prieten al meu, nu inteleg ce rol vrea sa joace.
B-Inteleg, interesant!
   Atmosfera este întreruptă de soneria telefonului meu. Ma indepartez de cei doi și răspund la telefon.

Bell POV:
   După ce Mark s-a dus sa răspundă la telefon , ma întorc la Theo și observ ca ma privește cu o fata destul de serioasă.
B-Mm, s-a întâmplat ceva ? Am ceva pe fata ?
   Acesta îmi zâmbește destul de viclean și vine spre mine, lent. Când ajunge în dreptul meu se apleacă la urechea mea cu gura.
T-Stii Bell, ar trebui sa ai grija cu iubitelul tau, el schimba fetele ca pe niște șosete. Nu cred ca ți-a spus ca este cunoscut in oraș, nu? A bătut o data o femeie in plină zi pana aceasta a leșinat! Eu zic sa ai grija. Dacă ar fi sa ma intrebi pe mine, eu cred ca vrea doar sa te bage in patul lui. Este singura concluzie pe care o trag dacă acesta încă este cu tine.
   Spunând asta trece pe lângă mine fără sa mai zica nimic. Îl privesc cum se îndepărtează și in final îl pierd in întuneric.
   Am doar o intrebare : ce a fost asta?
   Mark termina de vorbit la telefon și se intoarce la mine.
M-Unde este Theo?
B-A plecat, nu mi-a spus unde.
M-Mai bine! Bell, vreau sa stai departe de el, da? Dacă vreodată mai dai de el sau te contactează sa ma anunți imediat!
B-Poftim? De ce? Nu e prietenul tau?
M-Doar fa cum ți-am zis și nu mai pune atâtea intrebari!
   Acesta se răsteste la mine și privirea lui este una rece. E prima data când îl vad pe Mark așa. Dacă are atitudinea asta știind ca Theo îl cunoaște foarte bine și ii e frica sa nu vorbeasca cu mine?
   Peste câteva secunde constat ce tocmai am spus. Mark nu are cum sa se folosească de mine, el nu este rău și nu ar face așa ceva niciodata, nu trebuie sa cred un necunoscut care s-a ciocnit de mine din întâmplare. Deși e ciudat dacă stau sa ma gândesc.  
   Poate acest accident nu a fost chiar un accident. Of, gândesc prea mult, trebuie sa îmi opresc gândurile!
B-Mark, vreau acasă, nu ma simt prea bine!
M-Atunci hai sa mergem , nu vreau sa te chinui.
   Asta e tot ce zice? Ce naiba s-a întâmplat cu Mark de acum câteva minute? De când a apărut acest Theo se poarta ciudat. Și cine e el ma rog? Nu sunt sigura dar voi afla!



O ALTA IMAGINE CU THEO

O ALTA IMAGINE CU THEO

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
M&B (FINALIZATĂ)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum