Victor POV:
Sunt in masina ma îndrept spre parcul central după ce Mark m-a anunțat ca Bell are nevoie de mine. Sunt foarte curios cu ce o pot ajuta eu pe Frumoasa Adormita și nu poate iubitul ei. Nu ma deranjează ca a apelat la mine, ma bucur ca s-a gândit la mine și este singura mea prietena deci o ajut cu mare placere!
Parchez masina in-afara parcului și apelez la picioare pentru a ajunge in centru unde se afla și o fântâna mare.Maya POV:
Ma îndrept spre parcul central la ora aceasta pentru a ma întâlni cu marele Collen.
Trebuie sa ii dea ceva important lui Bell iar prietena mea se simte rău și nu s-a putut vedea cu el. Deci, eu fiind o prietena extraordinara, m-am oferit de a ma duce in locul ei.
Orașul a rămas la fel de frumos. Stiu ca este periculos sa umbli singur noaptea in Valencia, mai ales fiind fata, dar nu sunt genul care traieste cu frica in oase. Am gura sa tip, am unghii sa zgarii.
Intru in parc și ma îndrept spre centru unde se afla fântâna. Este una singura in parc iar noaptea luminează.
Vad fântâna apropiindu-ma ușor ușor și vad și o silueta langa ea. Sigur este Mark. Era de așteptat sa ajungă înaintea mea.
Cu cât ma apropii observ ca băiatul nu are parul brunet ci blond. Ok, nu este Mark.
Ma opresc brusc când ajung la o distanta de câțiva metri de bărbatul din fata mea și atunci constat cine este persoana necunoscuta. Acesta simțind o persoana in spatele sau se intoarce cu fata la mine și ochii nostrii se interseacteaza.
Probabil nici Victor Ray nu se aștepta sa ma vadă aici, la ora aceasta.Victor POV:
Când simt o prezenta in spatele meu și ma întorc gândindu-ma ca este Bell, raman surprins sa vad ca este zana mea cu ochi albastri. Trebuia sa ma vad cu Bell, nu cu ea. Ea ce caută aici? Și, deși îmi pun mii de intrebari, nu pot sa nu observ ca este la fel de frumoasa și la lumina lunii.
V-Maya, ce cauti aici? Stii unde este Bell?
M-As vrea sa te intreb același lucru. Ești cu Mark?
V-Stai puțin, cred ca suntem pe unde diferite.
M-Trebuia sa ma vad cu Mark pentru a îmi da ceva pentru Bell. Ea se simte rău și nu a mai putut veni.
V-Se simte rău? Mark mi-a spus ca Bell ma așteaptă in parcul central la ora 20:00 pentru ca are ceva important de discutat cu mine.
M-Cum sa îți spună Mark ca Bell are ceva important de discutat cu tine când el trebuia sa se vadă cu Bell pentru a-i da ceva?
V-Stii ce cred eu? Ca ceva nu se leagă aici și presimt ca prietenii nostrii au chef de glumite.
După ce am terminat propozitia, telefonul meu și al Mayei incepe sa sune in același timp. Se pare ca amândoi am primit un mesaj. Nu presimt ceva bun, aici miroase a Bell și Mark.
Deschid telefonul sa vad dacă am avut dreptate.
V-Este Mark! Mi-a trimis un mesaj cu "sper sa va distrați, copii!".
M-Și eu am primit un mesaj de la Bell in care îmi spune "sa fie o seara cu un final frumos".
V-Eram sigur, ne-au întins o capcana! Nu stiu unde s-au gasit de sunt amândoi așa de vicleni! O sa aibă de-aface cu mine când ne întoarcem!
Micuța începe sa rada cu pofta si după ce se oprește ma privește intens in ochi.
M-Nu inteleg de ce ne-au păcălit ca sa ne întâlnim noi 2, noaptea, in acest parc, la aceasta fântâna.
V-Eu cred ca stiu!
Nu trebuia sa spun asta! Sunt sigur ca m-a auzit și acum probabil i-am stârnit interesul.
M-Da? De ce au făcut asta, Vic?
Ce îmi place când îmi spune "Vic".
Acum eu ce trebuie sa fac? Sa ii spun"au făcut-o ca sa pot sa îți spun eu "te plac, frumoaso!"?
Este ridicol, toată aceasta situație este ridicola!
V-Pai, nu sunt sigur, eu zic sa ii întrebam mâine.
M-Te porți ciudat! Și nimic nu are sens! Prietena mea ma trimite pe străzi, noaptea, dintr-o gluma stupida. Mark îți face și tie același lucru iar tu te comporți ca și cum ai fi pe aceeași unda cu ei. Situația asta nu îmi place..
O privesc și observ ca fata ei se întuneca. Sigur este suparata acum. Este numai vina lor. Nu inteleg de ce au făcut-o. Probabil au vrut sa se distreze pe seama mea.
Mark sigur i-a spus lui Belle despre sentimentele mele și au vrut sa se joace umpic.
M-Victor, prietenii nostrii au glume proaste.
V-Mie îmi spui? Cu Mark eram obisnuit dar de la Bell nu ma asteptam la așa ceva.
M-Dar sigur ne iubesc! Eu cred ca scopul lor a fost altul!
Maya POV:
Eu stiu ce a vrut Bell sa facă. A vrut sa ma ajute. Sigur i-a spus lui Mark despre discuția noastră și amândoi au vrut sa ma susțină. Sunt niște drăguți, le mulțumesc, dar asta nu o sa meargă. In momentul asta îmi este atat de rușine încât as intra in pământ.
Aceasta întâlnire neprevăzută a fost un succes dar rezultatul a fost nul.
M-Pai, cred ca atunci ma întorc acasă. Măcar am luat o gura de aer și am mai vazut orașul. Gluma s-a încheiat!
Victor POV:
Când am auzit ca Maya vrea sa plece am simțit un impuls. Trebuia sa o opresc, aici, acum. Era momentul oportun sa ii spun ce simt. Nu sunt expert in exprimarea sentimentelor dar fata de Mark spun clar ce simt și gândesc.
Stai puțin, acum totul are sens! Prietenul meu știa ca eu am nevoie de un impuls, ca nu sunt așa de curajos la faze de genul acesta și sigur a vorbit cu Bell și au făcut acest plan ca sa ma ajute. Nu au făcut-o ca sa rada de mine ci ca sa ma ajute. Sunt geniali..dacă nu eram așa stresat cred ca as fi vărsat o lacrima.
Dar au dreptate. Acum este cel mai potrivit moment. Suntem doar noi 2, intr-un loc frumos, liniștit, și stiu ca prietenii mei ma susțin.
Victor Ray, nu ai fost un papa lapte pana acum și acest sentiment numit iubire nu o sa te facă sa devii unul!
Acționează acum, aici, pentru tine, pentru viitorul tau, pentru ea!
V-STAI! Mark și Bell nu au făcut o gluma, au vrut doar sa ma ajute. Au vrut sa fie calea de început a sentimentelor mele. Sentimentele mele pentru tine. Ei au fost inițiatorii, eu voi fi cel care va termina!
V-Te plac, Maya Swift! Te plac mult și as fi onorat dacă ai vrea sa începi o relație cu natangul și stângaciul asta!
Maya ma privește cu ochii mari și gura i se intredeschide. Ce va spune? Ce va spune?
M-Victor Ray, nu ești singurul care a fost ajutat in seara asta. Ei m-au ajutat și pe mine. Dar fata de tine eu nu am fost o curajoasa. Da, as fi incantata sa fii primul meu iubit!
Și după aceste mărturisiri, aceștia se unesc intr-un sărut stângaci și plin de emoție.
CITEȘTI
M&B (FINALIZATĂ)
RomanceDupă ce mama ei s-a recăsătorit,Isabelle s-a mutat cu ea și noul ei tată in Valencia,un mic orășel ,frumos ziua dar foarte periculos noaptea. Isabelle refuză propunerea mamei sale de a face clasa a12a acolo și hotărăște să se angajeze la o cafe...