Mark POV:
Este ora 11:00 și colind cel mai mare mall din Valencia.
Aseară având o discutie serioasă cu Victor, mi-a venit stralucita idee de a-i cumpăra un cadou frumoasei mele blonde. De când ne-am început relația nu i-am dăruit nici măcar un trandafir. Eu nu sunt genul de baiat care face complimente des și cumpăra cadouri dar pentru Bell sunt in stare sa fac o excepție, pentru ea sunt in stare de orice!
Ma plimb de o ora prin mall pentru a găsi cadoul perfect dar nu am nicio idee. Cred ca trebuia sa intreb o fata, un sfat feminin ar fi fost bun. O stai, nu am cunostiinte fete!
Trecând pe lângă un magazin cu bijuterii, atenția îmi este îndreptată spre o brățara. Este foarte finuța și cred ca pe mana lui Bell ar arată foarte bine! Are și un mesaj drăguț:"love".
M-am decis, o cumpăr, este cadoul perfect! Abia astept sa ii vad reacția când o sa ma vadă la usa ei cu cadoul in mana.Peste 2 ore
Parchez masina in fata casei lui Bell, cobor și ma îndrept spre usa.
Sun o dată, de doua ori, de trei ori dar nu răspunde nimeni! Unde o fi plecat iubita mea?
Ma întorc hotărât sa dau cale întoarsă și sa revin mai târziu dar fix atunci usa se deschide și ma reîntorc fericit cu gândul ca blonda mea a răspuns in sfarsit.
In fata ușii nu este Isabelle Jonsen ci tatăl ei.
M-Buna ziua! O caut pe Isabelle!
D-Ma gandeam eu! Fata mea nu este acasă dar intra, profit de ocazie ca sa discut ceva cu tine. Mark Collen era numele tau, nu?
M-Da, domnule!
Pășesc pragul sfios și cu un mic nod in gât. Îmi imaginez ce vrea domnul sa discute cu mine și nu ma așteptam ca acest tip de discutie sa vina așa repede.
D-Ia un loc, te rog!
M-Mulțumesc!
D-Uite, eu stiu ce tip de relație ai tu cu Isabelle, chiar ea mi-a mărturisit, dar vreau sa stiu care sunt intențiile tale.
M-Intențiile mele? Nu cred ca am vreo intentie domnule Jonsen!
D-Spune-mi Damian te rog, ma poți tutui. Nu ai nicio intentie? Asta crezi ca este bine?
M-Eu cred domnule ca încercați sa ajungeți altundeva. Ca sa fie toată lumea lamurita de ce nu spune-ți direct ce aveți de spus?
D-Ok Mark, eu am încercat sa nu par nepoliticos dar vad ca ești genul de baiat care prefera sa i se spună lucrurilor pe nume. Vreau sa stiu dacă ești serios cu fata mea sau pentru tine este doar o joaca sau o provocare.
Am presupus ce urma sa spună. Eram sigur ca aceasta este nelamurirea domnului Jonsen. Belle mi-a spus ca nu este tatăl ei biologic dar pentru ea pare ca și cum ar fi și acum inteleg motivul. Se vede ca o iubește mult și ma bucur sa vad ca are un tata așa protectiv.
M-Sa fiu sincer cu tine, Damian, Belle nu este o joaca pentru mine. Este prima mea relație cu o fata, restul au fost doar niște aventuri dar in același timp este și o provocare pentru mine!
Belle este tipul de fata dulce, inocenta, care pune mult suflet și poate sa îți facă ziua frumoasa in 2 secunde dacă ar vrea. Dar, pe alta parte, este cu capul pe umeri, nu lasă pe nimeni sa își bată joc de ea, poate fi periculoasa și clar este o fata imprevizibila. Este o provocare pentru mine pentru ca îmi doresc sa o inteleg și sa ma adaptez caracterului ei. M-a cucerit cu tot ce este al ei, chiar tin la ea foarte mult și stiu ca as face orice pentru ea ca sa fie fericita si in siguranta.
Crede-ma Damian, am fost un baiat indiferent, rău, sictirit, care nu putea sa iubească. De când Bell a intrat in viata mea, m-a întors la 360 de grade, m-a readus la viata. Promit sa nu o rănesc și promit sa nu te dezamăgesc. De aceea doresc sa ai încredere in mine și mai ales, vreau sa îți mulțumesc acum, fata in fata, ca ai grija de ea și ii ești un tata adevarat!
D-Este tot ce am vrut sa aud. Ma bucur sa vad ca Belle este un soare și in viețile altor oameni și da-mi voie sa îți spun, tinere, ca am încredere in tine! Și ma bucur sa vad ca Belle este cu un baiat ca tine! Sa fiți fericiti și nu uita un singur lucru, încă este totuși o copila care abia a făcut 18 ani.
M-Stiu domnule și va jur ca nu am nicio intentie de a grăbi lucrurile sau a face ceva fără permisiunea Isabellei. Toate la timpul lor!
D-Acum ca am avut și discuția asta, Isabelle mi-a spus ca vine acasă in 2 ore. Poți reveni mai târziu!
M-Mulțumesc de informație Damian, o sa revin mai târziu atunci! Și eu ma bucur ca am lămurit lucrurile!
După toate astea ies din casa familiei Jonsen, îmi iau la revedere de la tatăl lui Bell și urc in masina.
Hotărăsc sa merg sa ma odihnesc fiind treaz de dimineata și sa îmi vizitez păpușa mai târziu.
Ma simt bine ca am putut discuta cu tatăl lui Belle și ca stiu ca nu se opune relației noastre. Este un barbat bun și stiu ca ar face orice pentru Belle.
Ea chiar e o fata norocoasa din orice punct de vedere! Nimicesti bărbații la suflet, blondo!Brățara lui Bell oferită de Mark
CITEȘTI
M&B (FINALIZATĂ)
RomanceDupă ce mama ei s-a recăsătorit,Isabelle s-a mutat cu ea și noul ei tată in Valencia,un mic orășel ,frumos ziua dar foarte periculos noaptea. Isabelle refuză propunerea mamei sale de a face clasa a12a acolo și hotărăște să se angajeze la o cafe...