Maya Swift

525 34 0
                                    

Bell POV:
   Este 8 dimineata și deja ma aflu la minunatul meu loc de munca, cafeneaua Lala. In după-amiaza aceasta, cafeneaua organizează o petrecere împlinindu-se 10 ani de când aceasta s-a construit in orașul Valencia. Șeful meu a crezut ca este o idee buna de a sărbători perioada de existența a cafenelei și anii de succes, aceasta ajungând la foarte mulți clienți fideli. Deci, iată-ma aici, muncind și aranjand cafeneaua pentru diseară.

Peste 10 ore
   Este ora 18:00 și deja oamenii încep sa se strângă.  
   Șeful a dat băutura și gustări gratis tuturor celor veniți și muzica clasica.
   Îmi place atmosfera de aici. Oamenii sunt voioși și fetele lor exprima clar mulțumirea adusă de cafenea in toți acești ani.
   Păcat ca Mark și Victor nu au putut veni. Eva s-a îmbolnăvit și amândoi i-au promis ca vor sta cu ea. Sunt niște drăguți!
   Privesc in jur și atenția îmi este atrasa de o fata care sta singura la o masa din colț. Ma îndrept spre aceasta cu gândul de a-i lua comanda.
B-Buna! Cu ce te pot servi?
?-As dori un croissant cu ciocolata și o ciocolata calda, te rog!
B-Imediat!
   Peste 7 minute ma întorc cu comanda fetei, nu cred ca are mai mult de 16 ani.
B-Aici este comanda ta, sa te bucuri de ea!
?-Mulțumesc frumos! Imi place decorul de aici și și-a păstrat atmosfera care îți oferă o liniste in suflet.
B-Mulțumim! Deci ești client fidel al cafenelei de o cunosti atat de bine?
?-Da, am fost client fidel, asta când eram mică. După ce mi-am pierdut parintii am plecat din oraș și m-am întors abia astăzi după 10 ani.
   Priveam la fata din fata mea și raman surprinsă. Își descrie viata in fata unei necunoscute. Deși trebuie sa recunosc, are cei mai frumoși ochi pe care i-am vazut vreodată, este ca și cum ai privi direct cerul!
M-Scuze, probabil te-am speriat! Eu sunt Maya, Maya Swift!
B-Stai linistita, eu sunt Isabelle Jones dar îmi poți spune Bell!
M-Ești foarte draguta Bell și te apreciez pentru ca lucrezi in aceasta cafenea. Când eram mică o adoram!
B-Îmi pare rău pentru parintii tai, probabil ți-a fost greu. Dar de ce te -ai întors abia acum?
M-Pai, acum mi-am făcut curaj de a îmi relua viata. Valencia mereu va fi orașul meu de suflet indiferent de părțile sale rele și de trecut. Trecutul e trecut, trebuie sa îl las in spate.
   Ce gândire are aceasta fata, pare mult mai matura decât mine la mentalitate. Poate am ceva de învățat de la ea.
B-Și? Prima ta oprire a fost cafeneaua?
M-Pai da, am aflat de petrecere și nu am putut rata acest eveniment. Oricum nu aveam unde ma duce, nu mai am cunostiinte și din păcate nici casa. Chiar ma întrebam unde as putea dormi la noapte pentru ca bani nu prea am, sa fiu sincera.
   Saracuta, fără familie, străbătând lumea..Este chiar puternica!
   S-a întors aici încrezătoare și fericita. O admir pe puștoaica din fata mea! Chiar îmi place de ea. De aproape 18 ani nu am avut niciodata o cea mai buna prietena pentru ca nicio fata nu a putut sa îmi câștige încrederea deplina dar Maya ..Maya e speciala.
   I se citeste in ochi bunătatea și se vede ca este in căutarea unui om căruia sa îi împărtășească iubirea sa. Poate pot eu sa fiu cheia spre poarta închisă a inimii Mayei!
B-Stii, pari o fata buna și de încredere, poți veni la mine sa stai pana îți gasesti ceva acceptabil. Ai mei sigur vor fi de acord!
M-Bell, nu pot accepta, abia ne-am cunoscut, nu vreau sa fiu un deranj pentru voi!
B-Deranj? Dacă era deranj nu te mai invitam. In plus, sunt fata căreia i te-ai deschis și ți-ai spus povestea. Nu cred ca mai sunt o necunoscuta.
   Ma uitam la ea și ma privea cu un mic zambet in colțul gurii. Este frumoasa, chiar este, pare ca o păpușa de portelan.
M-Pai, dacă pui lucrurile astfel, voi accepta oferta ta! Ești un înger, Isabelle!
B-Ma bucur ca ai acceptat, nu meritai sa dormi pe străzi!
M-Ești prima persoana care e așa draguta și buna cu mine! De ce?
B-Sa spunem ca eu vad in interiorul tau. Vad inocenta ta, bunătatea, loialitatea, singuratatea și cu siguranta durerea. Dar mai ales vad puterea ta și faptul ca îți doresti o prima prietena. Eu pot fii aceea!
Nu am o cea mai buna prietena pentru ca toate mi-au inspirat doar falsitate și egoism. In plus, și eu sunt cam noua in orașul asta. Putem porni impreuna spre cunoașterea acestui oraș și ne putem forma impreuna o lume aici.

Maya POV:
   După ce Bell a terminat de vorbit, lacrimile au început sa îmi apăra pe fata și cu siguranta as fi sărit in brațele ei dacă nu era lume in jur.  
   Nimeni, niciodata, nu s-a purtat cu mine cum a făcut-o ea. Nimeni, niciodata, nu mi-a vorbit așa frumos și sincer.
   Mereu m-am urat și m-am întrebat "de ce" dar acum simt ca viata mea prinde puțină culoare. Întotdeauna mi-am dorit o cea mai buna prietena și întotdeauna mi-am dorit sa scap de singurătate. Bell nu ma cunoaște dar vede toate acele lucruri in mine.  
   Este o fata minunata. Este norocul meu, lumina mea și prima mea prietena. Poate Bell sa fi însemnat nimic pana acum dar de asta seara probabil va însemna totul.
   Am o prietena. O cea mai buna prietena. Nu as fi crezut acest lucru ca se poate intampla vreodată!
   Ma bucur ca m-am întors in Valencia și îmi promit mie, aici, acum, ca îmi voi începe o noua viata in care o sa fiu fericita. Pentru mine și pentru parintii mei pe care i-am pierdut.
   Maya Swift s-a reîntors și e pusa pe treaba. Și a cunoscut-o pe Isabelle Jonsen, cea mai tare tipa din oraș!

M&B (FINALIZATĂ)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum