Sa apara in peisaj o noua iubire?

501 24 0
                                    

Bell POV:
   O astept pe scumpa mea prietena de 10 minute, nu inteleg ce durează atat! Inteleg ca urmează sa facă cunoștiință cu o noua persoana dar Victor nu este genul care sa își aleagă prietenii după aspectul fizic.
   In sfarsit o vad pe Maya coborând scările. Am crezut ca o sa fac radacini!
B-Ce a durat atat?
M-Scuze draga mea, nu am știut cu ce sa ma încalț. Acum sunt gata, putem pleca!
B-Sa stii ca pe Victor nu o sa îl intereseze cum arați, ești de treaba, glumeața, o sa îl cucerești! Nu e nevoie sa te aranjezi atat.
   Ieșim din casa si ne urcam in taxi. Sa înceapă distracția!

Peste 20 minute
   In sfarsit am ajuns! Ma dau jos din taxi cu prietena mea, îl plătesc pe șofer și ne îndreptam spre usa.  
   Ciocan și imediat usa ni se deschide. Chipul care ne-a întâmpinat este al scumpului meu iubit. Ce frumos este! Doamne ce am făcut sa îl merit?
   Sar in brațele acestuia, inconjurandu-i bazinul cu picioarele și formam un sărut intens și plin de pasiune.
Sunt sigura ca ma iubește. Simt asta in fiecare sărut al sau.
M-Scuzați-ma porumbeilor dar sunt și eu aici!
M-Scuze Maya, o sa ne intelegi când o sa ai un iubit!
B-Abia astept sa îmi vad prietena de mana cu un baiat. O sa ma topesc cu siguranta!
M-Mai aveți de așteptat, dragilor!
M-Haide-ți, intrați! Victor este înăuntru!
   Pășim in interiorul casei și îl vad pe Victor venind spre noi. Doamne, băiatul asta seamănă prea mult cu Mark. Amândoi au aceleași gusturi la haine, amândoi au aceleași glume, au aproape același caracter și ambii arată bomba! Ce se aseamănă se aduna, nu?
V-Bell, draga, bine ai venit!
   Victor ma saluta și imi da un pupic scurt pe obraz. Este un dulce și mereu ma lasă fără cuvinte.
B-Buna prietene, frumoasa petrecere!
Ea este Maya, fata de care tot ai auzit de la Mark, noua noastră prietena!

Victor POV:
   O salut pe Belle iar aceasta își îndreaptă mana spre o persoana din dreapta ei.
"Ea este Maya, fata de care tot ai auzit de la Mark, noua noastră prietena!"
   Privesc persoana de lângă prietena mea și nu stiu ce as putea spune. M-am blocat in momentul in care am privit-o in ochi. Nu, nu m-am blocat, m-am pierdut! Este ca și cum as înota in mare.
   Am auzit atat de multe despre ea de la Mark! Ii stiu povestea trista și atat de asemănătoare cu a mea. Stiu cum a apărut in viata lui Bell și ca in acest moment este prietena ei cea mai buna. Stiu părerea buna pe care o are Mark despre ea, ceea ce m-a uimit pentru ca el nu are o părere buna despre oricine și nu oricine ii intra la suflet.
   Dar nimeni nu m-a informat ca este atat de frumoasa. Atat de frumoasa? Nu, este cea mai frumoasa fata pe care am vazut-o in viata mea! Nu pot sa cred ca cineva, intr-un corp atat de mic și firav, cu o fata așa angelica, poate sa aibă așa o viata trista și sa fie așa de puternica.
   Efectiv Maya m-a vrăjit! Chiar m-a vrăjit!
   Sunt trezit din gândurile mele de glasul prietenului meu.
M-Bell, te invit la dans, sa ii lăsam pe astia doi sa se cunoască mai bine! De acum vor petrece mereu timp impreuna.
B-Așa e, distracție placuta copii!
   Ii vad pe cei doi cum se îndepărtează de noi și ușor ușor se pierd prin mulțime. Ma întorc la făptura din fata mea și ma privește cu un zambet plin de emoție. Ce bou sunt! Nu am spus nimic când Bell mi-a prezentat-o. Stângaci sunt!
V-Hei, scuze, am uitat sa ma prezint, sunt Victor Ray!
M-Sunt Maya! Noua prietena a lui Bell!
V-Stiu cine ești, Mark mi-a povestit multe despre tine. Ești noul chip din grupul nostru, ma bucur sa te cunosc!
M-Și eu, abia asteptam sa te cunosc, auzisem multe despre tine.
V-Da? Probabil prietenii mei mi-au făcut reclama proasta la cum ii cunosc.
M-Chiar da, au spus ca ești enervant și paralel cu lumea.
V-Ce? Nu sunt așa, sa nu ii crezi!
M-Nu o fac! Chiar pari de treaba și nu ești deloc paralel. De mine ți-au spus ceva?
V-De toate și de bine dar au omis un lucru!
M-Da? Ce anume?
V-Ca ești foarte frumoasa!

Maya POV:
   In momentul in care Victor m-a făcut frumoasa, inima a început sa îmi bată cu o viteza dubla, picioarele au început sa îmi tremure și sigur obrajii mei au prins o tenta de rosu. Și ei au uitat sa specifice ca arată atat de bine! Am așteptat atat aceasta întâlnire și ea ma da peste cap.
   Nu ma așteptăm sa fie așa de..de frumos, amuzant, sociabil, drăguț.
   Victor Ray îmi va afecta viata intr-un mod neașteptat.

In cealaltă parte a camerei cu Mark și Bell
   Bell și Mark dansau pe o melodie lenta, foarte apropiați unul de celălalt dar purtând o discutie foarte interesantă.
B-Ești sigur, Mark?
M-Da, îl cunosc pe Victor de când aveam 6 ani. Sigur apariția Mayei l-a dat peste cap, probabil nu se aștepta la o așa apariție!
B-Adevarul e ca și eu mi-am privit prietena și ochii ei străluceau și îl priveau pe Victor foarte intens. Sigur i-a placut ce a vazut!
M-O inteleg! Întrebarea e ce o sa ne facem cu ei de acum?
B-Ce sa ne facem? Poate este vorba despre o atracție fizica.
M-Și dacă nu?
B-Dacă nu..hei bine vom vedea in cazul asta. Ceva rău nu s-ar intampla pentru ca îl cunoaștem pe Victor și o cunoaștem pe Maya!
M-Da, așa e! Sa fiu sincer, as vrea ca stupidul meu prieten sa își facă o iubita de genul Mayei. Ar fi cel mai norocos!
B-Crede-ma ca și eu as vrea ca Maya sa fie cu un baiat ca Victor. Așa nu as sta deloc îngrijorată, cunoscându-l. Am încredere deplina in el.
Dar vezi tu, Mark, noi nu suntem ei. Doar ei vor stii ce se va petrece de acum in inimile lor.
M-Eu presimt ceva bun. Îl cunosc pe Victor. Probabil s-a aprins ceva in el.
B-Nici eu nu sunt împotriva. Sa vedem cum vor decurge lucrurile. Acum, aici, vreau sa ma bucur de acest moment pe care îl împărtășesc cu tine!
Te iubesc, Mark Collen!
M-Și eu, Isabelle Jones!

Mark și Bell la petrecere

Mark și Bell la petrecere

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
M&B (FINALIZATĂ)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum