Victor POV:
De seara trecută Mark sta inchis in camera mea și nu vorbește cu nimeni. Am aflat de cearta lui cu Bell deci îi inteleg motivul pentru care este in starea asta.
Acel Theo este un nenorocit care întotdeauna l-a urat pe Mark și a încercat sa îi facă viata un calvar.
Este prima oară când prietenul meu ajunge in acest stadiu. Nu stiu cum l-as putea ajuta. De vorbit nu vorbește cu mine și dacă l-as scoate undeva sigur ar refuza.
Ma trântesc pe fotoliu și privesc tavanul rugându-ma sa îmi vina o idee buna.
Telefonul meu începe sa vibreze in buzunar, semn ca am primit un mesaj.
Deschid mesajul și raman surprins sa vad ca este de la distrugatoarea de inimi.
"Victor, am nevoie de ajutorul tau! Te rog, pot veni la tine intr-o ora?"
Stau câteva secunde pe gânduri inainte sa ii răspund. Mark este aici și dacă o vede pe Bell probabil va iesi un scandal. Dar nici nu pot sa o refuz pe blonda, este prietena mea cea mai buna, vreau sa ii fie bine, nu o pot lasa acum când are nevoie de mine, și ea mi-a fost alături in multe momente de când am cunoscut-o.
Deschid telefonul și ii răspund cu un "da" simplu.Peste o ora
Sunt in bucătărie când aud niște bătăi in usa. Cred ca Isabelle a ajuns.
Deschid usa și vad chipul fără vlaga al prietenei mele. Nu îmi place sa o vad trista.
B-Buna!
V-Buna!
B-Mark este la tine, nu? Nu îmi răspunde la mesaje, acasă la el nu este pentru ca deja am verificat iar tu rămâneai singura varianta.
Credeam ca a venit sa discute ceva cu mine. Scopul ei este prietenul meu de sus.
V-Da, este la mine de ieri seara! După cearta cu tine a venit direct aici, nu s-a mai dus acasă.
O privesc așteptând un răspuns dar nu primesc unul. In schimb îi observ ochii cum ușor ușor se umplu de lacrimi. Te rog nu face asta in fata mea!
V-Bell, nu aici, te rog, nu vreau sa te vad așa!
B-Stiu ca probabil ma urăști, ți-am rănit prietenul, sigur ma crezi o nemernica! Vreau doar sa vorbesc cu Mark sa vad dacă pot îndrepta lucrurile.
Ma gandeam ca acesta este motivul venirii ei. Vrea sa repare ce a stricat. Chiar îl iubește, este singura fata care a luptat pentru el pana acum.
V-Nu te urăsc, Bell, și nici nu te cred vreo nemernica. Ai avut toate motivele sa crezi ce a spus idiotul de Theo, stiu ca poate sa manipuleze oamenii foarte ușor. Ramai prietena mea buna in care încă am incredere. Stiu ca îl iubesti pe Mark și stiu ca și el încă te iubește.
B-Nu stiu cum l-am putut crede pe acel baiat. Am bănuit ca era ceva putred cu el dar tot i-am căzut in plasa. Acum Mark probabil ma disprețuiește. Pana și eu o fac..
Îmi e mila de ea. Se învinuieste prea rău.
V-Bell, du-te la el, vorbiți și sa nu îndrăznești sa pleci din camera aia pana nu rezolvi situația. Lupta pentru voi, altfel va dau cap in cap pe amândoi!
Bell POV:
Ma uit la Victor fără vlaga și îmi vine sa ii sar in brațe. Este un om atat de bun și sufletist! Sunt atat de norocoasa ca e prietenul meu. Tin la el enorm! E alături de mine chiar și dacă i-am rănit prietenul cel mai bun.
Dar acum prioritatea mea este Mark. Victor are dreptate, eu am stricat relația, eu trebuie sa o refac. Și nu voi pleca din casa asta pana nu reușesc.
Îl las pe Victor singur in bucatarie și urc scările spre camera in care se afla Mark.
Ajung in dreptul usii, număr pana la 3, trag o gura mare de aer și ciocan.
Neauzind niciun răspuns decid sa intru singura. Mark era in picioare , se uita pe geam și când a auzit usa s-a întors cu fata spre mine.
Este atat de frumos, atat de blând! Cum am putut sa cred ca ar fi un ticălos?
M-Isabelle! Ce cauti aici?
B-Stiu ca urmează sa ma dai afara dar nu plec de aici pana nu spun ce am de spus. Stiu ca sunt cea mai fraiera din lumea asta. Stiu ca nu merit iubirea și atenția ta. Stiu ca te-am dezamagit și probabil ma crezi o persoana falsa. Stiu ca probabil o sa vorbesc fără rost dar..Mark..te vreau inapoi!
Am aflat ca Theo mereu te-a urat și acum a gasit doar un moment potrivit ca sa îți facă rău, greșeala mea e ca l-am crezut. Mi-a fost atat de frica sa nu fie adevarat ce a spus el încât am ajuns sa fiu acaparata de asta!
Nu minciuna ca ai fi bătut o femeie ma deranja, nu faptul ca ai fost cu atâtea fete, ci doar gândul ca sunt doar o jucărie pe care o vrei doar pentru o noapte. Asta m-a făcut sa te vad un om atat de rău. Dar stiu ca a fost mintea cea care credea asta. Inima mereu a avut încredere in tine. Ești primul baiat pe care l-am placut și am început o relație cu el. Nu avea inima cum sa se îndoiască de tine. Stii cum se zice, prima dragoste nu se uita niciodata.
Iarta-ma Mark, iarta-ma ca m-am îndoit de tine, iarta-ma ca nu ai fost cel pe care l-am crezut, iarta-ma pentru tot! Și te rog, te implor, mai da-i o sansa acestei blonde care stiu ca te-a cucerit chiar și cu naivitatea ei!
Mark POV:
Când Bell m-a rugat sa ii mai dau o sansa, s-a pus in genunchi in fata mea și ma privea cu ochii înlăcrimati. S-a umilit atat de rău pentru mine? Doamne, nu stiu ce am făcut sa o merit! Pe cine păcălesc, o iubesc și nu pot sta departe de ea.
M-Isabelle Jones, nu te urăsc! Nu as putea sa o fac nici dacă mi-ai da un milion de motive. Da, m-ai dezamagit, speram sa fi avut încredere in mine. Dar stiu ca te-ai lăsat condusă de partea raului. Stiu ca in capul tau s-a dus o lupta între bine și rău. Nu ma interesează cuvintele adresate, nu ma mai interesează pe cine ai crezut și pe cine nu dar vreau sa fiu clar cu un lucru. Niciodata, nici intr-un milion de ani, nu te-as răni, nici fizic, nici moral. Sa nu vad ca te mai îndoiești de lucrul asta vreodată. In al doilea rand, stiu ca ma iubesti. Vad asta in inima și in ochii tai iar pentru mine asta contează cel mai mult. Și nu in ultimul rand, poți sa ma inseli, poți sa ma jignești, poți sa ma dai la o parte, mereu o sa te iert și mereu o sa lupt pentru tine. Nu sunt cu tine pentru a avea cu cine sa împart patul, nici nu m-am gândit la tine pana acum in modul acesta, ești copila mea inocenta și rea și vreau sa ramai așa. Vom trece peste asta și o vom lua de la capăt. Mereu o sa fiu lângă tine indiferent de situație.
Doar 5 cuvinte blondo: Iubirea adevarata învinge orice obstacol!
CITEȘTI
M&B (FINALIZATĂ)
RomanceDupă ce mama ei s-a recăsătorit,Isabelle s-a mutat cu ea și noul ei tată in Valencia,un mic orășel ,frumos ziua dar foarte periculos noaptea. Isabelle refuză propunerea mamei sale de a face clasa a12a acolo și hotărăște să se angajeze la o cafe...