Bell are o noua prietena!

604 27 0
                                    

Victor POV:
   Mi-am început aceasta zi de duminica cu rutina obisnuita. M-am trezit, mi-am făcut patul, mi-am băut cafeaua și am luat micul dejun. Acum urmează sa îi pregătesc cerealele Evei pentru ca se apropie ora ei de trezire.
După 10 minute:
E-Buna dimineata, frățioare!
V-Buna, printeso! Cerealele sunt gata!
E-Astăzi ce avem in plan, Vic?
   Fiecare duminica pentru noi este ziua frate-sora. Mereu pregătesc ceva pentru ea și ma gândesc la un plan pentru a avea o zi distractivă. Dar de aceasta data am uitat de ziua noastră și nu am avut timp sa ma gândesc la nimic. Încercând sa gasesc o soluție sunt intrerupt de telefonul meu care a început sa sune. Ma uit pe ecran și vad ca sunt apelat de dragul meu Mark. Atunci mi se aprinde beculetul. Eva îl adora și ar putea fi salvarea mea azi. Iau telefonul rapid și răspund:
V-Ce face cel mai tare prieten din lume?
M-Poftim? Ce ai făcut, Victor?
V-Nu s-a întâmplat nimic! De ce crezi ca s-a întâmplat ceva?
M-Te cunosc cel mai bine. Ce vrei de la mine?
V-Oh bine, am uitat de ziua frate-sora a mea și a Evei și nu am pregătit nimic pentru astăzi. Dacă ai veni la mine, as putea spune ca tu ești surpriza. Te rog Mark, nu vreau sa îmi dezamăgesc surioara!
M-Practic, deja ai făcut-o!
V-MARK!
M-Bine, scuze, stii ca o ador pe Eva dar i-am promis lui Belle ca ieșim undeva azi.
   Bell! Perfect! Cum de nu m-am gândit? Eva ar fi foarte bucuroasa dacă ar cunoaște-o!
V-Adu-o și pe ea Mark! Stii ca Eva s-ar bucura sa întâlnească o fata frumoasa și de treaba cum e Bell.
M-Poate Bell nu va fi de acord cu propunerea ta.
V-Sunt sigur ca va fii, te rog, vorbește cu ea!
M-Ok, o sun și îți dau in 5 minute un răspuns.
V-Mulțumesc amice, îți raman dator!
   Astept acele 5 minute cu inima pe jar. Dacă Belle nu va fi de acord, Eva o sa se supere pe mine ca am uitat de ziua noastră și asta este ultimul lucru pe care mi-l doresc.
   Telefonul a scos un beep ceea ce înseamnă ca am primit un mesaj. Era de la Mark:"Belle a spus ca ar fi incantata sa îți cunoască surioara, uitucule!"
   După aceasta zi, voi face o statuie pentru ea.
V-Eva, astăzi o sa vina Mark la noi și vei cunoaște pe cineva important lui.
E-Vine Mark? Superrr!
E-Pe cine o sa cunosc?
V-Prietena lui, o sa îți placa de ea!
E-Abia astept sa o vad! Mulțumesc pentru aceasta zi, frate!
   Aceasta sare de pe scaun și se arunca in brațele mele. Eva este cea mai importantă ființa pentru mine de când ai nostrii ne-au părăsit. Inteleg de ce nu ai vrea un baiat ca mine dar Eva este o minune la casa omului și cel mai dulce copil. Mereu am încercat sa ii ofer totul și sa fiu prezent in viata ei.
După 1 ora
   Soneria începe sa sune ceea ce înseamnă ca prietenii mei au venit.
   Ma îndrept spre usa și le deschid cu un zambet tâmp.
V-Buna, va mulțumesc enorm ca ați venit! Sunteți salvarea mea!
B-Mark mi-a povestit pe drum de micuța ta uitare. Ma bucur ca te putem ajuta!
M-Și? Unde e răsfățata aia mică?
V-Evaaa, a venit Mark!
   Nici nu apuc sa termin propozitia ca o vedem pe micuța noastră alergând pe scari fericita iar când ajunge in dreptul nostru sare in brațele lui Mark.
E-Mark, mi-a fost dor de tine! Azi ne jucam impreuna, nu?
M-Desigur, azi facem ce vrei tu!

Mark POV:
   Studiez făptura care este acum in brațele mele și îmi vine sa ma topesc. Este cea mai frumoasa copila pe care am vazut-o in viata mea și modul in care îmi vorbește și se comporta cu mine ma fac sa vreau sa o mananc. Nu pot sa zic ca sunt un fan al copiilor dar Eva m-a cucerit de când era in pampers. Victor e foarte norocos ca o are ca surioara.
   Adevarul e ca mereu l-am admirat pe stupidul meu prieten, are grija de un copil de când s-a născut și face o treaba buna iar modul cum o privește arată clar faptul ca ar fi in stare de crima pentru copila din brațele mele. Și tin sa specific ca Victor este cel mai pacifist om pe care îl cunosc.

Belle POV:
   Privesc la fetița din brațele lui Mark și efectiv raman hipnotizată. Este adorabila, este ca un ingeras trimis pe Pământ sa aducă lumina și fericire in viețile oamenilor. Când ma gândesc ca am fost geloasa pe ea când Mark a vorbit cu Victor la telefon ma critic in gând.
   Fiind prea concentrata la studierea buburuzei, acum observ ca se uita cu ochii prelungi la mine.
B-Buna, eu sunt Belle! Ma bucur ca in sfarsit te întâlnesc! Am auzit multe lucruri despre tine de la Victor.
E-Buna Belle, eu sunt Eva, abia așteptam sa te cunosc! Victor mi-a spus ca ești prietena lui Mark!
   Înghit in sec la auzul acestor cuvinte. Victor e foarte sincer și deschis cu surioara lui de aproape 9 ani.
B-Știai ca ești cea mai frumoasa fetița din lume?
E-Da, fratele meu îmi spune in fiecare zi asta!
   Îl privesc cu caldura pe Victor. Chiar e un frate bun și se vede cât de mândru este de surioara lui mai mică.
E-Belle, pot sa îți spun ceva?
B-Poți sa îmi spui orice!
E-Ești foarte frumoasa si ma bucur ca tu ești prietena lui Mark!
   Efectiv simt ca o sa cad jos! Sa îți spună o fetița de 9 ani asta e ca și cum ai urca in vârful turnului Eiffel și ai privi lumea de acolo.
   Privesc la iubitul meu și observ ca se simte mândru de ce a spus Eva.
Amândoi par foarte apropiați și anii in care au fost impreuna își spun cuvântul.
E-Belle, Mark, mergem sus sa ne jucam? Am cumpărat cu Victor un joc nou!
M-Desigur, astăzi tu ești sefa noastră și facem ce vrei tu!
B-Da, ne jucam cu tine, Eva!
   Eva ne ia pe amândoi de mânuță și ne urca sus in camera ei.
   Aceasta ne explica jocul și amândoi o privim cu interes. Victor privește toată scena din pragul ușii.
   Eva se oprește instantaneu din explicat și ma privește intens.
E-Belle, te-as putea considera prietena mea cea mai buna?
   La întrebarea micuței doar raman socata. Vrea ca eu sa ii fiu cea mai buna prietena ? Cred ca nu o sa plec de aici singura, sigur o voi lua pe aceasta fetița cu mine!
B-Cu cea mai mare placere as fi prietena ta cea mai buna, Eva Ray!
   Aceasta ne arată un zambet de milioane și continua explicarea jocului.
Victor și Mark își trag priviri fericite unul altuia și pot sa jur ca e ca și cum ei și-ar spune ceva.
Pot doar sa spun atat: nu regret alegerea făcută de a veni la Victor și aceasta duminica este printre cele mai frumoase cu certitudine!

M&B (FINALIZATĂ)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum