Iubirea pluteste in aer

495 24 0
                                    

Victor POV:
   Au trecut doua zile de la petrecerea mea. Doua zile in care am simțit ca ma sting ușor usor. Acum îl inteleg pe bietul Mark ce a simțit când începeau sa apara sentimentele pentru Bell și el nu știa ce sa facă. Te simți ca și cum lupți cu ceva din interiorul tau. Ca și cum s-ar produce înăuntru o furtuna puternica.
   Eu am reusit sa îl ajut pe Mark atunci, poate reușește și el sa ma stabilizeze pentru ca ma simt foarte dezechilibrat in acest moment.
   Iau telefonul și ii trimit un mesaj scurt cu "Ajutor " prietenului meu. Raspunsul a fost precum l-am așteptat. "Acum vin".
   E cel mai tare, trebuie sa ii cumpăr de ziua lui o medalie cu "cel mai bun prieten".

Maya POV:
   Sunt atat de obosita. In seara aceasta nu am putut dormi deloc. Nu este vina unei muzici date la maxim, nu este vina unei răceli sau unei boli care nu ma lasă sa dorm, nu este vina unor vecini galagiosi pentru ca stau la casa, este doar vina mea. Este vina gargaunilor din capul meu.
   Ma gândesc intr-una la el. La ochii lui, buzele lui, rasul lui, vocea lui, la tot. Nu stiu ce se petrece cu mine.
   Inteleg ca mi-am propus un nou început și de acum sa am viata plină de culoare dar parca acum da pe afara de colorata ce e. Oare simt ce simt fiindcă doresc sa experimentez noul sau chiar este ceva serios la mijloc? De mi-as putea răspunde singura..
   Atunci un beculeț se aprinde. Acum nu mai sunt singura, o am pe Bell. Pot vorbi orice cu prietena mea. Ma ridic de pe canapea hotărâtă sa ma duc in camera Isabellei pentru a începe o discutie foarte serioasă cu aceasta.

Peste 3 ore
Mark POV:
   Sunt in camera lui Victor, tocmai ies de la dus când telefonul meu începe sa sune.
M-Buna, blondo! Cu ce ocazie telefonul?
B-Mark, este serioasă, aveai dreptate, trebuie sa facem ceva!
M-Stai puțin ca m-ai pierdut! Cu ce aveam dreptate?
B-Cu Maya și Vic! Aveai dreptate in legatura cu ei!
   Ma așez pe pat când iubita mea îmi explica concret de ce am avut dreptate. Sa inteleg ca și ea a avut vreo discutie pe sentiment cu Maya?
M-Bell, trebuie sa ne vedem sa discutam ceva. Ne vedem la cafenea?
B-Da, voi fi acolo in 20 minute, te pup!
M-Ok, pa blondo!

Peste 30 minute,la cafeneaua Lala
B-Deci, chiar ți-a spus Victor asta?
M-Da, cu aceleași cuvinte"sunt îndrăgostit de Maya".
B-Și Maya mi-a recunoscut ca simte ceva pentru el. Pentru Maya este prima data când simte așa ceva, ea credea ca este doar acea dorința de a experimenta dar nu..este vorba de sentimente adevărate, am putut vedea asta in ochii ei frumoși!
M-Stiu, și eu in ai lui Victor! Vic nu a mai placut nicio fata așa mult încât sa se gândească la ea 2 zile și o noapte!
B-Mark, uneori e nevoie de acea fata cuminte ca sa te dea peste cap. Nu trebuie sa fie neaparat una mai rea decât Maleficient ca sa te intrige.
M-Aici sunt de acord cu tine! Noi suntem un exemplu. Ideea e ca lui Victor ii trebuie un impuls ca sa își spună sentimentele. Cum ai avut tu!
B-Nu îmi aduce aminte. Uite, nici Maya nu o sa facă primul pas, nu ar spune in veci prima "te plac". Trebuie sa facem ceva, nu ne putem lasa prietenii așa!
M-Dar ce? Sunt de acord cu tine ca singuri nu se pot descurca.
B-Am eu o idee, este greu de explicat, fii atent! Tu trebuie doar sa ii spui lui Vic ca am spus eu ca am mare nevoie de el și sa fie la 20:00 in parcul central.
M-Cred ca va merge, dacă este vorba de tine sigur vine. Și Maya?
B-De Maya ma ocup eu. Deci? Ma ajuti?
M-S-a făcut, iubito! Sa trecem la treaba, avem niște copii care au nevoie de ajutorul nostru!
B-Nu o spune așa, am fost și noi ca ei, ne luptam cu propriile sentimente, nu suntem niște experți in dragoste, Mark! La mine și Maya a fost vorba de primul baiat. La voi de prima fata care nu a fost o jucărie. Când este vorba de serios, nu stim sa ne luptam cu el.
M-Ii respect, iubito! Ma bucur ca inima lui Vic a făcut o alegere așa buna. Ma bucur pentru ei și ii respect ca nu le-a fost greu sa admite lucrul asta. Noi doar ii ajutam, nu am vrut sa spun nimic jignitor sau rău.
B-Stiu Mark, nu ai cum sa nu fi serios când e vorba de prietenul tau cel mai bun și Maya. Poți tu sa fi cum vrei, in așa cazuri, ești o mare baza!
   După ce aceștia doi și-au pus planul bine la punct, au plecat pentru a îndeplini faza a doua: Respectarea planului.



MAYA ȘI VICTOR VOR FORMA UN NOU CUPLU SAU VA FI O IUBIRE PIERDUTĂ? CITIȚI IN CONTINUARE ȘI VEȚI AFLA!

M&B (FINALIZATĂ)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum