Hoțul

405 24 0
                                    

Bell POV:
   Muzica din casti data la maxim. Întinsa in pat cu privirea la geam, admirând cerul. Singurul moment in care ma simt liberă și fără niciun stres. Asta fac acum.
   Maya impreuna cu mama și Damian s-au dus la cimitirul mamei Mayei. Ma bucur ca prietena mea își cunoaște in sfarsit mama, stiu ca a plecat cu mari emoții. Din păcate nu se întorc in seara asta, raman la un hotel peste noapte fiind o distanta de doua ore.   
   Spun din păcate pentru ca urăsc sa fiu singura, in casa, noaptea. O frica pune stăpânire pe mine și îmi fac scenarii negre. Deși sunt constienta ca nu are ce sa se întâmple rău.
Peste 20 minute
   Este ora 20:00 și eu încă sunt in pat ascultând muzica. As putea sta așa 24/24 fără nicio problema.
   Sar ca arsă din pat când aud un poc venind de jos. Ce s-o fi auzit? A sunat ca ceva de sticla ce tocmai s-a spart.
   Deschid usa camerei încet și privesc in josul scărilor sa vad dacă observ ceva. Nimic! Sa merg jos sa verific? Sa raman in camera învelită ca un copil de 5 ani? Aleg prima varianta doar pentru egoul meu mare.
   Cobor scările in cel mai lent mod fiind cu ochii in patru. Nu vad nicio mișcare, niciun obiect mutat, absolut nimic. Îndreptându-ma spre bucătărie, atenția îmi este îndreptată spre vaza de la intrare care este pe jos in mii de bucatele. Ce Dumnezeu?
   Cum a reusit vaza aia sa se spargă? Înseamnă ca de la ea a venit zgomotul acela. Dacă este cineva in casa? Dacă un hot sau un criminal a pătruns in casa mea văzând ca luminile nu sunt aprinse? O frica mare ma cuprinde și picioarele încep sa îmi tremure.  
   Ce sa fac? Ce sa fac? Dacă in orice secunde va apărea un om cu un cuțit ca sa ma omoare? Trebuie sa fac ceva dar ce? Pe ai mei nu îi pot suna pentru ca s-ar speria de moarte.
   Atunci îmi aduc aminte ca am un iubit care este o persoana foarte disponibilă. Îi trimit un scurt mesaj cu "Ajutor" și raspunsul vine de îndată. A spus ca va fi la mine in 15 minute.
   Decid sa iau o foarfeca din camera mamei drept arma de apărare in caz ca se intampla ceva pana vine Mark.
   Doamne, de ce trebuie sa mi se intampla tocmai mie asta ?
Peste 20 minute
   Sunt in sufragerie stand la televizor. Adevarul e ca nu sunt atenta deloc la filmul ce se derulează la TV. Încerc sa îmi liniștesc bătăile inimii. Nu o sa mai raman singura niciodata acasă.
   Stand pe canapea simt o mana ca ma atinge pe umar. Tresar de pe canapea in picioare și îmi iau poziția de Printesa Războinică cu foarfeca îndreptată spre persoana din casa mea. Nu pot sa cred! Băiatul asta o sa ramana fără mâini in seara asta!
B-Mark Collen! Dacă ma mai sperii vreodată in halul asta o sa te las fără moștenitori și fără iubita!
M-Poftim? Doar ți-am pus mana pe umar! Nu trebuie sa fi așa rea! In plus, nu e vina mea ca ai usa deschisa și ca am putut intra ușor.
   Usa era deschisa? Era sa uit motivul pentru care Mark este aici. Hoțul meu!
B-Mark, este o persoana in casa mea! Sigur este un hot sau poate mai rău, vreun criminal in serie!
M-Bell, cred ca te-ai uitat prea mult la filme. Dacă voiai sa vin la tine puteai sa ma chemi fără un mesaj cu "Ajutor" ca sa ma bagi in sperieți.
B-Nu mint! Eram in camera mea și am auzit un zgomot! Când am coborât sa vad ce s-a întâmplat, vaza de la intrare era sparta!
M-Serios? Deci nu tu ești neatenta care a dărâmat vaza?
B-Nu, Mark!
   Vad ca fata lui devine serioasă. In sfarsit ma crede!
M-Asta înseamnă ca altcineva a dărâmat-o. Singura clar nu a căzut pentru ca doamne iarta-ma este o vaza!
M-Bell, vreau sa ramai aici pana ma întorc! O sa dau un tur al casei. Dacă cineva se ascunde in casa ta, o sa îl găsim!
B-Ce? In niciun caz nu ma lași singura aici!Mark, dacă chiar este cineva și te ataca?
M-Nu o sa pățesc nimic, iubito! Ai încredere! Te rog, ramai aici cuminte, in 10 minute revin! Promit pe degetul mic!
B-Bine, fie, dar ai grija!
Peste 12 minute
   Doamne simt ca o sa cad jos in orice moment. Au trecut 10 minute și Mark încă nu s-a întors. Ce tot face?
M-Nu e nimeni!
   Aud o voce venind dinspre scari și îmi vad iubitul coborând pe ele. Aliluia!
Alerg spre el și îi sar in brațe sărutându-l cu foc.
M-Pentru ce a fost asta?
B-Pentru ca ești bine, pentru ca ai venit aici pentru mine, pentru ca ești eroul meu și pentru ca te iubesc mult!
M-Și eu te iubesc, blondo! Casa e in siguranta, probabil usa s-a deschis de la curent și a dărâmat vaza. Sau..poate chiar a vrut sa intre cineva in casa dar a eșuat spărgând vaza. Probabil imediat după a fugit știind ca cineva a auzit zgomotul.
   Tot ce spune are logica. Dar acum nu mai îmi pasa, ma bucur doar ca nu e niciun hot pe aici și ca Mark este bine.
B-Ramai te rog in seara asta cu mine? Sigur nu o sa ma odihnesc dacă stau singura.
M-Nu trebuie sa ma rogi de 2 ori Printesa mea Războinică!
   Urc cu Mark sus in camera și ma trântesc usurata pe pat. Acesta vine și se pune peste mine, încet, privindu-ma adânc in ochi.
B-Mark, ce faci?
M-Crezi ca o sa dormim in seara asta? Eu ma gandeam la altceva!
   Acesta îmi zâmbește pervers și îmi face cu ochiul.
Oare sunt pregatita sa fac asta?
B-Nu stiu ce sa zic Mark..stii ca ești primul meu iubit.
M-Hei, glumeam, stii ca nu te forțez sa faci ceva și nici nu vreau sa pun presiune. Stai linistita, iubito!
   Acesta se ridica și se pune pe fotoliu luând cartea de pe birou. O deschide și începe sa citească din ea.  
   Oare isi dorește asta dar a dat-o la întors pentru ca m-a vazut panicata?

M&B (FINALIZATĂ)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum