Bell POV:
Ma aflu in fata supermarketului domnului Stan impreuna cu Maya. Este un bătrânel foarte de treaba și prietenos. Ne așteptam iubiții pentru a ne începe ziua cuplurilor, avem multe in plan.
My-La Mark ma așteptam sa întârzie dar și Victor? El este punctual de obicei.
B-Ținând cont ca vin amândoi probabil Vic îl așteaptă pe prietenul lui drag. Sper ca măcar sa fi plecat de acasă.
Ma uit in jur sperând sa vad masina lui Victor dar nici urma de ea. In schimb, privind in fata mea, îl vad pe mincinosul orașului, Theo, îndreptându-se spre noi. Ce o mai vrea acum? Și eu care ma rugam sa nu îl mai vad vreodată.
T-Isabelle! Ce surpriza! Ce faci?
B-Încep sa cred ca aceste întâlniri ale noastre nu sunt simple coincidente.
T-Poftim? Domnul Stan are cel mai cunoscut magazin, mi se pare normal sa fac cumparaturi de la el.
B-Acum? La ora asta? Dacă zici tu!
T-Care este problema ta, Bell?
Când îl aud spunându-mi Bell stomacul mi se intoarce pe dos. Din cauza lui era sa îl pierd pe Mark și acum apare aici, in fata mea, și îmi vorbește ca și cum am fi prieteni? Poate sa fie mai josnic de atat?
B-Bell îmi spun doar prietenii iar tu nu faci parte din categoria asta!
T-Sunt prieten cu Mark deci credeam ca și tu ești prietena mea. Scuze dacă te-am deranjat!
B-Oh, Theo, lasă teatrul! Ești prieten cu Mark? Stiu foarte bine cine ești și stiu de ce mi-ai impuiat capul cu toate minciunile alea in prima seara când ne-am întâlnit. Și vrei sa mai stii ceva? Cred ca intenționat te-ai ciocnit de mine știind cine sunt.Maya POV:
Priveam cu interes discuția dintre prietena mea și băiatul asta. Nu stiam cine e pana Bell i-a rostit numele. Deci el e persoana care mi-a rănit prietena doar ca sa îi facă rău lui Mark.
Nu îmi place fata lui! După ce prietena mea i-a spus toate alea vad o oarecare viclenie pe chipul lui.
Pana acum un minut părea un tip ok iar acum pare un vânător care și-a gasit prada.
T-Of, Isabelle, esti foarte desteapta! Te-am vazut cu Mark tinându-te de mana și am constatat ca ești iubita lui. Am profitat de momentul in care Mark te-a lăsat singura și am acționat. Îți urăsc iubitul din tot sufletul și i-as face rău cu orice ocazie as primi!
Tipul asta nu are suflet! Este diabolic și se vede clar pe fata lui ca ar musca din oameni dacă ar putea. Este înfricoșător, ma sperie!
B-Pai sa fi fericit! Planul îți ieșise! M-am lăsat condusă de cuvintele tale și am stat certată cu Mark. L-am dezamagit și asta numai din vina ta! Am intrat in jocul tau ca o proasta!
T-Ma bucur sa aud asta! Înseamnă ca Mark a suferit când a vazut ca te îndoiești de el. Asta merita, suferința și atat!
B-Stii ceva? Cred ca stiu de ce îl urăști atat de mult pe iubitul meu. Pentru ca stii ca este mai bun decât tine din orice punct de vedere. La tine este doar vorba de gelozie. Este mult mai frumos decat tine, mult mai atrăgător, mult mai barbat , mult mai dulce și mult mai bun. Ești inferior lui și doar așa te poți vedea deasupra lui. Dar ce crezi? Nici cu aceste răutăți nu ești peste Mark! Nici măcar puțin!
Bravo sora mea, ești super tare! I-ai întors vorbele maimutoiului. Sa vedem ce mai spui acum, draga Theo!
T-Superior mie? Eu am persoane care ma iubesc pentru cine sunt. El nu are pe nimeni, toți fug de el. Mark este doar un lup singuratic și așa va fi mereu.
B-Băiatule, tu ești lupul singuratic aici! Nu, esti un șoarece iar Mark este pisica care te vânează, care este peste puterile tale. El îl are pe Victor care ii va fi mereu aproape pana la moarte, are prieteni adevarati ca fata din dreapta mea și ma are pe mine, care as lupta pentru el pana la capat!
T-Parca ai spus ca l-ai dezamagit!
B-Asta nu mai contează! Avem o iubire adevarata iar o iubire adevarata trece peste orice obstacol. Și acum dispari, dacă nu, plecam noi. Nu vreau sa te mai vad vreodată in fata ochilor mei. Nu o sa uit răul pe care ai încercat sa ni-l faci, sa i-l faci lui Mark!
T-Nu plec nicaieri! După cum am spus, am venit la supermarket.
B-Atunci plecam noi. Haide, Maya!
Când Bell da sa plece, acest Theo vine rapid spre ea și o apuca puternic de mana întorcând-o cu fata spre el.
T-Stii ceva, Isabelle? Nu ești decât o fata slaba, penibila și disperata după iubitul ei! Mai bine stai in banca ta și nu te baga in lupte pe care nu le poți duce pana la capat!
In momentul in care vad ca tipul ăla îmi rănește prietena și ii vorbește in acest fel îmi dau seama ca nu mai pot sta sa privesc. Nimeni nu se ia de Bell!
My-Hei, tu! Da-i drumul prietenei mele la mana dacă nu vrei sa îți para rău! Și ar fi bine sa îți măsori cuvintele! Nu o sa te las sa o rănești! Dispari inainte sa îți lipesc una peste fata!Bell POV:
Când vad ca Maya sare in ajutorul meu un zambet îmi apare pe buze in ciuda strânsorii destul de puternice a băiatului din fata mea.
?-Ai auzit-o pe Maya! Da-i drumul, acum!
Vocea asta..Mark? Oh nu, Mark și Victor au venit!
Mark vine cu direcție spre Theo și ii da un pumn puternic in burta iar acesta cade la pământ, in genunchi.
M-Sa fie ultima oară când te bagi in viata mea și ultima oară când te apropii de Bell! Nu m-ai vazut in cel mai rău stadiu Theo și nici nu vrei! Dacă ma faci dușmanul tau se va termina doar cu moartea unuia dintre noi. Si a doua oară nu mai repet!
Theo ii trage o privire urata lui Mark si se indepărtează ușor de noi.
T-Voi pleca din Valencia. Am venit pentru o saptamana ca sa iau ceva important. Nu o sa mai auziti de mine.
Spunând acestea se intoarce cu spatele la noi și pleacă.
V-Hei, Theo! Ar fi bine sa te ții de cuvant! Daca îți mai vad fata in Valencia o sa am grija personal de tine. Mark ți-a mai dat o sansa dar eu nu! Deja ești dușmanul meu! Nimeni nu se ia de prietenii mei! Nimeni!
Îl privesc pe Victor socata, la fel și Mark și Maya. Ar face orice pentru prietenii lui și nu este singurul, toți am face!
B-Știți ceva? Suntem cel mai tare grup de prieteni! Best team! Va iubesc mult pe toți!
Și după ce spun asta, ne luam toți in brațe formând un mic cerculeț.
CITEȘTI
M&B (FINALIZATĂ)
RomansaDupă ce mama ei s-a recăsătorit,Isabelle s-a mutat cu ea și noul ei tată in Valencia,un mic orășel ,frumos ziua dar foarte periculos noaptea. Isabelle refuză propunerea mamei sale de a face clasa a12a acolo și hotărăște să se angajeze la o cafe...