Mark POV:
De când mi-am început ziua gândul meu sta la blonda mea. As vrea sa o vad, sa mai petrec timp cu ea, sa vorbim. Orice, orice subiect ar fi bun dacă i-as auzi glasul.
Sunt la Victor de dimineata și mi-a atras atenția de 7 ori ca sunt cu capul in nori.
Ea e in mintea mea non-stop. Mi-o imaginez pe ea zâmbind și privindu-ma cu acei ochi de cristal. Fata asta mi-a făcut ceva si este prima oară când mi se intampla asta.
V-Mark Collen!
Sunt trezit din gândurile mele de glasul puternic al prietenului meu.
M-Da, scuze, nu eram atent!
V-Stiu, nu ai fost atent de dimineata.
M-Ma tot gândesc la ceva, nu contează!
V-Sunt sigur ca acel ceva sau mai exact cineva este o Frumoasa Adormita cu tupeu și par cret, nu?
M-Nu stiu despre ce vorbești!
V-Dacă nu vrei sa fi sincer cu mine nu te voi forta dar nu stiu când ai început sa îți pierzi încrederea in mine, Collen!
M-a atins la inimă. Victor mereu s-a suparat dacă ii ascundeam ceva. Pentru el, fratii își spun totul și se tin la curent reciproc cu orice.
M-Bine Ray, ma gandeam la Belle, acum ai aflat, ești mulțumit?
V-Stiam dar așteptam sa recunoști tu lucrul asta. Am vazut ca blonda ți-a căzut cu tronc.
M-Nu mi-a căzut cu tronc. Nu stiu de ce dar simt nevoia sa vorbesc cu ea, sa o vad. Am innebunit, frate!
V-Ai dreptate, nu ți-a căzut cu tronc, ești indragostit, Mark!
M-Indragostit? Imposibil!
V-Serios? Am vazut cum o privești de parca e un înger coborât din cer.
M-Ar fi posibil lucrul asta? O fata sa reușească sa ma vrăjească încât sa se ajungă la iubire?
V-Mark, chiar e frumoasa, recunosc, și are niște ochi de milioane. Stiu ca nu e ca fetele pe care le-ai cunoscut pana acum, nu s-ar arunca in patul unui barbat din prima seara. Se respecta, e cuminte dar totuși zgârie, e fix genul tau!
M-Stiu ca e frumoasa si stiu ca e adorabila in felul ei dar..chiar sa fie vorba de dragoste?
V-Prietene, îți pun o intrebare: Dacă acum ai primi un telefon de la un necunoscut și ți-ar spune ca dacă nu te arunci in fata mașinii o omoară, ce ai face?
M-Victor, ce legatura are? Cred ca deviezi și aberezi deja!
V-Mark, răspunde!
M-Sincer?
V-Așa as prefera..
M-M-as arunca in fata mașinii fără sa stau pe gânduri.
V-Deci?
M-O, doamne, sunt indragostit de Belle!
V-Eu zic sa nu încerci sa ascunzi sentimentele astea sau sa le ignori. Încearcă Mark, este prima fata care a reusit sa îți facă asta!
M-Tocmai, ea e diferită, altele vin după mine și îmi sar imediat in brațe. Nu pot sa merg pur și simplu la ea, ar părea ciudat!
V-Atunci du-te la ea cu pretextul ca vrei numarul ei de telefon pentru o viitoare întâlnire. E simplu dacă vrei ceva cu adevarat Mark!
Cred ca Victor are dreptate . Vreau sa stau cu ea, sa o vad, și dacă stau aici făcând nimic, ea nu o sa vina la mine de bunăvoie. Creata urmează sa primească o vizita neașteptata!Peste 30 minute
V-Pa, succes, sa va distrați!
M-Tot ce îmi doresc este numarul ei de telefon!
V-Mark, sunt fericit sa stii.
M-Pentru?
V-Pentru tine! In sfarsit iubesti ..o fata a reusit sa îl cucerească pe marele insensibil și arogant Mark Collen!
M-Exagerezi!
Intr-un fel Victor are dreptate, de la 13 ani am devenit un baiat rău, care face mișto de lume, ii supara cu glume proaste, un baiat insensibil care moartea unui catel nu i-ar fi adus nicio tristețe.
Uram pe toată lumea in-afara de Victor. Credeam ca toți oamenii sunt niște nimicuri care trăiesc pentru marele lor ego dar asta pana când a apărut ea!
Ea care a vărsat o cana de cafea pe mine, care in ciuda atitudinii ei respingătoare reușea sa ma atragă mult.
Isabelle Jonsen a reușit sa facă ce nimeni nu a putut in toată viata mea in-afara de Victor, sa îmi între in inima adânc.
Acum in capul meu se derulează o singura intrebare: Va fi Bell fructul meu interzis sau o sa trăim o poveste ca in cartile Evei, sora mai mică a lui Victor?
Deocamdată nu vreau sa îmi răspund la aceasta intrebare și sa ma amăgesc singur.
Stiam eu ca avea sa îmi afecteze prezentul și viitorul dar nu credeam ca in felul asta.
Felicitări Bell, ai reusit sa îl domini pe Mark Collen!EVA RAY(sora lui Victor)
CITEȘTI
M&B (FINALIZATĂ)
RomanceDupă ce mama ei s-a recăsătorit,Isabelle s-a mutat cu ea și noul ei tată in Valencia,un mic orășel ,frumos ziua dar foarte periculos noaptea. Isabelle refuză propunerea mamei sale de a face clasa a12a acolo și hotărăște să se angajeze la o cafe...