Mark POV:
După ce planul meu și al lui Bell de seara trecută a funcționat, am decis sa mergem toți 4 undeva pentru a ne distra impreuna. Suntem un grup cu 2 cupluri, un grup de 4 persoane in care s-au format 2 perechi. Mi se pare super tare lucrul asta.
Iubita mea venise cu ideea de a merge impreuna la parcul de distracții dar este foarte aglomerat acolo și eu nu prea suport aglomerația. Victor a propus vizionarea unui film dar fetele au susținut ca nu este nimic romantic in vizionarea unui film și ca așa nu am putea comunica, face poze sau distra. Eu am fost indiferent deci nu aveam nicio idee. Noroc cu Maya care ne-a luminat pe toți cu ideea de a merge la piscină. A fost ideea care ne-a convenit la toți deci, iată-ma pe mine și Victor, in masina lui, fiind in drum spre casa lui Belle pentru a le lua pe fete.
De când Victor a format un cuplu cu Maya este cu zâmbetul pe buze și orice i-as spune este de acord cu mine. Îmi place sa îl vad așa de împlinit . Merita lucrul asta.
Ajungand, i-am dat mesaj iubitei mele ca poate sa iasa. Nici 2 minute nu a durat ca fetele noastre deja părăseau casa. L-am vazut pe Damian in pragul usii urmărindu-le cu un zambet gingaș. Probabil este fericit ca fetele lui sunt fericite. Spun "fetele lui" pentru ca Bell mi-a spus ca relația dintre Damian și Maya este una ca de tata-fiica.
B-Buna, baieti!
Cobor din masina și năvălesc pe iubita mea pentru a-i oferi multe săruturi.
V-Ce fac cele mai frumoase fete din acest oraș?
Și Victor coboară și își ia iubita in brațe ca și cum ar fi un bibelou de portelan ce trebuie atins cu grija ca sa nu se facă bucăți.
My-Eu zic sa mergem, piscina ne așteaptă!
B-Da, sa mergem!Peste 1 ora
Am ajuns in sfarsit la strand și respiram ușurați văzând ca mai avem șezlonguri libere.
My-Bell, sa mergem in piscina!
Nici nu apuc sa spun ceva ca Maya a și luat-o de mana pe Bell și au dispărut.
Normal ca eu și Vic am rămas cu bagajele sa ne descurcam.
M-Cum ajungem noi mereu cărăuși?
V-Mai contează? Când o vad așa fericita, sunt dispus sa fiu și servitorul ei.
Îmi privesc prietenul cu cata siguranta spune acest lucru. Este clar indragostit! Îl inteleg. Nu îmi place sa recunosc dar și eu pentru Bell m-as umili.
V-Haide sa găsim niște șezlonguri Mark, fetele se distrează!
Eu și Vic am luat gentile și am mers in cautare de loc perfect pentru a sta astăzi.Bell POV:
Stau cu Maya pe marginea piscinei cu picioarele în apa. Mereu mi-a placut apa in combinație cu soarele. Cred ca e ceva specific femeilor. Noi adoram mersul la mare sau strand.
Îmi privesc prietena care studiază împrejurul și zâmbesc. Este foarte fericita sa fie aici cu noi și mai ales cu Victor. Și dacă ea e fericita, și eu sunt. Oricum as fi, sunt cu prietenii mei cei mai buni și iubitul meu la strand. Ce ar putea merge rău?
?-Buna, frumoaselor! Singurele?
De ce am întrebat? De ce mi s-a dat răspuns?
Calmează-te Bell, poate vor doar sa va împrieteniți. In fata noastră se afla 2 baieti care nu îmi inspira încredere. Nu presimt ceva bun.
B-De ce te interesează?
?-Nu trebuie sa musti, vrem doar sa facem cunoștiință!
My-Bell, hai sa mergem!
?-De ce te grabesti, păpușa? Nu îți place compania noastră? Haide, arătam destul de bine!
My-Scuze, dar nu, am vazut baieti mult mai arătoși decat voi!
Când Maya ii raspunde tipului destul de dur, zic eu, acesta se coboară la nivelul ei și ii pune mana pe spate. Aceasta tresare și își ia o poziție defensiva.
Ma ridic și eu și ma pun in fata ei. Urăsc barbatii grosolani și tupeiști ca cei doi din fata mea.
B-Dacă mai pui un deget pe ea îți jur ca nu vei mai vedea! Căutați niște fete care sa fie dispuse sa petreacă timpul cu voi? Ați gresit persoanele dragii mei!
?-Hopa, una are tupeu si una este o pisica speriata. Ce combinație! Tu pe care o vrei, frate?
?-Sincer, mie îmi plac cele care musca!
?-Atunci o iau eu pe cea cu ochii albastrii! Îmi plac cele firave! Se pot rupe ușor!
Când vad viclenia cu care a scos cuvintele pe gura la adresa prietenei mele simt ca o sa iau foc. Ma uit la Maya și ii privește cu ura pe cei doi. Ajunge circul asta, nu am venit la strand sa fiu deranjata de doi circari.
B-O sa va spun o singura data sa ne lăsați in pace pentru ca a doua oară o sa v-o luati rău de tot.
?-A da? Ce o sa ne faci? O sa ne zgarii?
V-Nu, ea nu o sa va facă nimic, dar eu nu sunt așa de sigur!
Privesc in spatele meu și îl observ pe Victor. A intervenit la timp, incepusem sa ma panichez. Nu par genul de baieti care renunța așa ușor .
?-Și tu cine ești, eroule?
V-Eu sunt iubitul fetei firave de care spuneai ca îți place.
Deci Victor a vazut toată faza? De ce nu a intervenit pana acum?
?-Parca erati singure!
My-Nu ți-am răspuns niciodata la intrebare, idiotule!
?-Sa mergem Aron, găsim alte puicuțe, unele singure, lasă-le in pace!
Când aceștia doi dau sa plece, Victor ii pune mana pe umar celui care a spus ca o alege pe Maya și îl privește cu niște ochi reci.
V-Dacă mai apari vreodată in fata noastră pana plecam de aici, am sa am grija sa faci o baie pe cinste. M-am abținut cu greu sa nu te desfigurez ca mi-ai atins fata!
Și după ce l-a avertizat pe acesta ii da un pumn in fata atat de tare încât a căzut jos. Raman socata la scena văzută adineauri și îmi privesc prietenul uimita. Nu îl stiam pe Victor agresiv sau impulsiv. Ce face dragostea din om!
Ești in stare sa faci orice pentru persoana de lângă tine.
V-Sunteți bine, fetelor?
B-Pai, cred ca stii raspunsul dacă ai urmărit toată scena!
V-Îmi cer scuze! Am vrut sa vad cât de departe ajungi, Bell! Îmi plac momentele tale când faci pe printesa războinică.
V-Dar am vazut ca îți pierdeai din putere, privirea începea sa te lase.
V-Nu i-as fi lăsat sa va facă ceva! Acum sa mergem la Mark ca saracul ne așteaptă de câteva minute!
Toți 3 ne îndreptam spre locul in care baietii au rezervat șezlongurile și observ ca prietenii mei raman mai in spate. Probabil vor sa discute despre întâmplarea de mai devreme. Măresc pasul pentru a le lasa putina intimitate.
V-Sigur ești bine? Îmi pare rău ca nu am intervenit mai devreme!
My-Stai liniștit, eu ma speriasem umpic dar am fost uimita de atitudinea lui Belle. Prietena mea este un tupeu adevarat! Dar stiu ca și ea avea putina teama pentru ca dacă lucrurile deveneau mai serioase..gura nu o mai ajuta. Dar tu erai acolo, sa ma aperi, așa cum stiu ca vei fi mereu!
V-Normal ochi albastri! Mereu!
Ziua asta a fost începută cu bine, pe la mijloc s-a stricat umpic dar știu ca o sa aibă un final bun. Eu, iubitul meu, prietenul meu și sora mea de suflet suntem la strand. Ce poate fi mai frumos?
CITEȘTI
M&B (FINALIZATĂ)
RomanceDupă ce mama ei s-a recăsătorit,Isabelle s-a mutat cu ea și noul ei tată in Valencia,un mic orășel ,frumos ziua dar foarte periculos noaptea. Isabelle refuză propunerea mamei sale de a face clasa a12a acolo și hotărăște să se angajeze la o cafe...