11

1.2K 154 15
                                    

Джемин влезе в магазина следван от Джено, който се мъчеше да го убеди да гледа Black buttler.

- Не мога да повярвам, че не го харесваш.

- Не, това е такава глупост. Не разбирам защо толкова го харесват. - Джемин се насочи към касата, докато Юта седеше до един от щандовете и го гледаше доста учудено.

- Благодаря, че дойде. - каза японеца докато излизаше, сега нямаше време, но после щеше да го разпита, което бе това момче. - Няма да се бавя.

- Добре, хьонг. - Джемин застана пред касата и се облегна на плота.

През това време Джено любопитно оглеждаше магазина.

- И твърдиш, че този квартал е опасен, не изглежда такъв.

Джемин поклати глава.

- Джено тук си от едва пет минути. Няма как да си сигурен.

- Но тук изобщо не е лошо.

- Говори за нещо друго. Ясно е, че щом си си наумил, няма да престанеш.

- Добре. - Джено се направи, че мисли доста за това какво да каже. - Разкажи ми за себе си.

- Нямам какво да разказвам. - отряза го Джемин.

Другия забеляза, рязката промяна в настроението му щом спомена темата и предположи, че явно не обича да говори за семейството си.

- Тогава аз ще ти разкажа за себе си.

- Не, не ми...

- Преместихме се в града преди седмица и нещо. - започна Джено усмихвайки се широко, доволен от погледа на Джемин, който излъчваше досада. - Сменял съм много училища, защото постоянно се налага да се местим в друг град заради работата на баща ми. Сега обаче ми казаха, че ще ме изчакат да завърша, което означава, че ще мога да остана тук, ако ми хареса.

- Явно някой обича да говори за себе си.

- Не е така. - Джено отговори смутено. - Просто искам да ме опознаеш, за да разбереш, че не съм лош човек.

- Не съм казал, че си такъв.

- Тогава, защо до сега се опитваше да ме игнорираш?

- Вече ти отговорих на този въпрос и все още смятам, че ще ти е по-добре да стоиш настрана от мен.

Джено му хвърли отекчен поглед.

- Много оригинално. Мистериозното лошо момче от крайния квартал. Звучи като заглавие на ниско бюджетен романтичен филм с лош сюжет и още по-лошо играещи актьори.

Beautiful angel | NominUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum