44

958 105 52
                                    

- Момчета ще се върна след час. - Тейонг се провикна преди да излезе от магазина.

- Добре. - извика Джемин от мястото си зад касата докато нареждаше пакетите с дъвки.

Джено излезе от склада и погледна към Джемин объркано.

- Тейонг ли каза нещо?

- Да. - отвърна Джемин без да го поглежда. - Каза, че ще се върне след час.

- Е, значи ми е време за малка почивка. - въздъхна доволно Джено и застана пред касата облягайки се.

Едва тогава Джемин го погледна и замръзна на място, виждайки изрязания потник, с който бе облечен другия. Не можеше да отмести вниманието си от раменете и добре оформените му бицепси. Преглътна тежко и прехапа долната си устна.

- Джено какво стана с суитшърта, с който беше облечен? - попита Джемин, все още не способен да отдели поглед от него.

- Стана ми горещо. Оставих го в склада.

- Върви го облечи.

- Не, много е горещо. - Джено се намръщи и го погледна.

Щом забеляза изражението му се подсмихна.

- Нана, всичко наред ли е?

- Д-да.

- Ммхм. Сигурен?

Джемин се огледа наоколо.

- Да отидем в склада.

- Ами ако някой влезе в магазина.

- Майната му! - Джемин излезе иззад касата и хвана ръката на Джено повеждайки го към склада.

- Нана, изненадваш ме. - засмя се Джено.

- Просто млъкни.

Двете момчета тъкмо отваряха вратата, когато Юта влезе в магазина.

- Хей, защо няма никой на касата!? - извика той, карайки двете момчета да замръзна на място. - Вие какво смятате да правите и двамата в склада!!

Юта скръсти ръце гледайки ги скептично.

- Ъм, не мога да намеря къде стоят чипсовете. - каза Джено, усмихвайки се нервно.

- Да бе. - Юта извъртя очи. - Те са точно в началото. Щяхте да се натискате, нали!? Джемин връщай се на касата.

Джемин се намръщи и тръгна с тежка стъпка обратно на мястото си.

- Хайде Джено, аз ше ти покажа къде е чипса. - Юта влезе в склада следван от по-малкия.

Beautiful angel | NominWhere stories live. Discover now