Chapter 12

1.9K 105 3
                                    

 JASON

«Μωρο μου» Ανασηκωσα την Μπεατριξ και την κρατησα μεσα στην αγκαλια μου. Ειμαστε πνιγμενοι στους καπνους και η Μπεατριξ εβηχε συνεχεια ενω το προσωπο της ειχε γινει ενα με την μαυριλα που εβγαζαν οι καπνοι. «Μωρο μου μιλα μου γαμωτο» Της εδωσα ενα ελαφρο χαστουκι ενω εβηξε πιο δυνατα. Περασα τα χερια μου γυρω απο την μεση της και κατω απο τα ποδια της και την σηκωσα. Κλωτσησα με δυναμη την πορτα και την ξαπλωσα πανω στο καναπε. Εσκυψα απο πανω της και τα χερια μου αγγιξαν το προσωπο της. Εβαλα τα χειλια μου πανω στα χειλια της και αρχισα να την φιλαω αργα δινωντας της οξυγονο απο την ανασα μου. Αυτος που δοκιμασε να μου καψει το σπιτι την ειχε γαμησει ηδη. Αγγιξε κατι δικο μου και θα μου το γαμω πληρωσει οποιος και αν ειναι ο καριολης που κρυβετε. Ετσι και γαμω παθαινε κατι η Μπεατριξ θα εκαιγα και θα καταστρεφα τα παντα. Την ειδα να ανοιγο κλεινει τα ματια της και τραβηχτηκα. «Τζεισον» ψιθηρισε. «Μωρο μου» Την τραβηξα πανω μου και την εσφυξα στην αγκαλια μου. Εβαλα το χερι μου αναμεσα απο τα μαλλια της και την φιλησα στο μετωπο. Γαμω το σπιτι μου μολις ειχα συνειδητοποιησει ποσο γαμημενα μου ειχε γινει απαραιτητη και πως μακρια της γαμω πεθαινω. Πουστη μου μεσα μονο με την ιδεα πως θα πεθαινε. ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΓΑΜΩ ΑΠΛΑ ΜΕ ΕΠΙΑΝΕ ΠΑΡΑΝΟΙΑ. Θα βρω τον καριολη ομως και θα τον κανω ενα με το χωμα. Η σιωπη επεσε για μερικα λεπτα απολαμβανοντας την αγκαλια της. Ενιωθα την καρδια μου να τρεμει. Να τρεμει απο ενα γαμημενο φοβο που ενιωθα πρωτη φορα. Ηταν ο θανατος μου , η γαμημενη μου καταστροφη , το πουστικο χαμογελο μου και ευτυχια μου. Μοναδικη που καταφερε να κερδισει τον Τζεισον. Τον Τζεισον που κανενας πουστης εκει εξω γνωριζε. Κουνησα το κεφαλι και την κοιταξα. Ειχε αποκοιμηθει στον ωμο μου σαν μικρο μωρο. Την εγυρα προς τα πισω και την επιασα πανω μου. Ανεβηκα σιγα σιγα πανω στο δωματιο μας και εσπρωξα αθορηβα την πορτα. Μπηκα μεσα και την εβαλα πανω στο κρεβατι. Καθησα διπλα της και εσπρωξα μερικες τουφες των μαλλιων της που επεσαν στο προσωπο της. Την κοιταξα και ενιωθα ξανα το συναισθημα το ποσο γαμημενα ευαλωτη ειναι οπως εκεινη την μερα στο δωματιο της. Που ηθελα τοσο πουστικα πολυ να την αγγιξω μα δεν γαμω μπορουσα γιατι ηταν μεθυσμενη. Μοιρασμενη σε μικρα κομματακια πονου και δακρυων. Ακομα ηταν το μικρο κοριτσακι που ντρεποταν και φοβοταν για τα παντα. Και ολα αυτα τα γαμω καταλαβαινα μονο με τον τροπο που κοιμοταν τωρα. Δεν το γαμω πιστευω πως την ειχα μπλεξει στο σκοταδι μου. Σε ενα σκοταδι που δεν γαμω περιμενα ποτε να μπει καποιος. Εγω εχω μαθει να παιζω με τις σκιες και τα χαμενα μονοπατια και αυτη , αυτη με εσωσε. Ετσι και την εχανα γαμω. Γαμω το φελεκι μου θα με εβρισκαν νεκρο διπλα της στο επομενο γαμημενο λεπτο. Δεν αντεχεται αυτο που νιωθω αυτη την γαμω στιγμη. Με εχει ισοπεδωσει τελειως αυτο το συναισθημα. Τραγικο, εγω που δεν φοβομουν τιποτα τωρα τρεμω απο φοβο στο να μην χασω καποιον. Πουστη μου μεσα Μπεατριξ. Μου εχεις θολωσει το μυαλο και εχω αρχισει να τρελενομαι. «Εισαι ερωτευμενος Τζεισον. Η αγαπη σας ξεπερναει τα παντα» Ακουσα μια φωνη και γυρισα πισω μου. Ο Drew. «Μισω τον εαυτο μου.» Του ειπα και ηρθε και εκατσε στην αλλη πλευρα του κρεβατιου. «Γιατι?» Ειδα να χαιδευει τα μαλλια της Μπεατριξ. «Την εχω μπλεξει. Απο την μια γαμω γλυτωνουμε απο το παρελθον μου και τωρα σκατα» Του ειπα και περασα τα χερια μου μεσα στα μαλλια μου. «Θα αντεξετε. Αυτο που εχετε ειναι πιο δυνατο απο ολα Τζεισον. Ο ερωτας σας εχει ψυχη και καρδια. Μονο που ειναι σε δυο σωματα. Μην ξεχνας τι ειπες. «Αν δεν ηταν αιωνιο δεν θα σε ξεχωριζα» Θυμησου» Σηκωθηκα για να τον κοιταξω και να του απαντησω μα ειχε εξαφανιστει ηδη. Σωστα! Αν δεν ηταν αιωνιο δεν θα την ξεχωριζα απο την πρωτη γαμημενη στιγμη.

☥ When the lights are off ☥ The Come BackWhere stories live. Discover now