Chapter 19

2.1K 109 1
                                    

JASON 
Ειχα στυριξει το κεφαλι μου πανω στο ενα μου χερι και το αλλο μου χερι με τα το ακρωδαχτυλο μου ζωγραφιζα αορατες ζωγραφιες πανω στην πλατη της Μπεατριξ. Παει , μετα απο την χθεσινη νυχτα την ειχα αποτελειωσει. Γαμω την τρελα μου , της ειχα κανει ερωτα μεχρι τις τρεις τα ξημερωματα. Πραγματικα πρεπει να το κοψω γιατι θα μου μεινει καμια μερα. Ειναι ευθραυστη και δεν εχει τις δικες μου γαμημενες αντοχες. Αλλα γαμωτο, δεν ελεγχομαι, ειναι κατι σαν ναρκωτικο το σωμα της. Δεν μπορω να μην το γαμω αγγιζω. Την κοιταζα οπου την σκεπαζε το σεντονι και τα μαλλια της ηταν ανακαταμενα. Γαμω τον δια μου. Ηταν τοσο ομορφη. Τοσες γαμημενες αναμνησεις μου ερχονταν στο μυαλο καθως την κοιταζα. Δεν ειχα ερωτευτει ποτε στην ζωη μου. Απο τα δεκαπεντε μου δεν ειχε γαμω τυχει ποτε να βρω καποια που να μου γαμω προκαλει αυτο το πουστικο πραγμα που μου προκαλει η Μπεατριξ καθε φορα που την βλεπω, την φιλαω και την αγγιζω. Ημουν μολις δεκαεννια χρονων και αυτη πλεον δεκαεξι και ηξερα καλα, πως με αυτην την κοπελα θα ζουσα οσα γαμω σκεφτομουν και γαμω ονειρευομουν. Πραγματα που ποτε δεν εχω πει σε κανενα. Γαμω υπηρχαν μονο στο μυαλο μου. Ηθελα τοσο πολυ να την ξυπνησω μα δεν μπορουσα. Ηταν τοσο γλυκια, σαν αγγελος. «Τζεισον» ακουσα να ψιθυριζει σιγα πανω στο μαξιλαρι της και χαμογελασα. Με σκεφτοταν? Οκ αυτο με γαμω εντυπωσιασε. Κοιταξα το ρολοι. Γαμωτο! Ειχε παει μια το μεσημερι και εμεις επρεπε να φυγουμε για Βερνη αποψε το βραδυ. Πουστη μου μεσα δεν θα προλαβουμε να την παω στο μουσειο. Και ηξερα γαμημενα πολυ καλα πως εχει κολλημα με τα μουσεια. Αλλωστε γι΄αυτο την εφερα στην Ελβετια. Ειναι γεματο με αυτα τα βαρετα μουσεια που λατρευει η Μπεατριξ. Αμαν αυτη η κοπελα, ειναι σαν γαμημενος εθισμος γι΄αυτην. Εσκυψα και κατεβασα αργα την τιραντα της πιτζαμας της και φιλησα απαλα τον κρυο ωμο της. Κουνησε το σωμα της απο αντιδραση. Ανεβηκα προς τα πανω και τραβηξα το αυτι της δαγκωνοντας το. Την ακουσα να ανεσταζει. «Σαγαπαω τοσο πολυ, ειμαι παντα δικη σου.» Ψιθηρισε ξανα και χαμογελασα. Τι ονειρο εβλεπε γαμω? «Μικρη μου» Την φιλησα στο μαγουλο και ανεσταναξε ξανα. Τρεμω επαιξε τα ματια της και μετα με κοιταξε. «Τζεισον» Μου ειπε. Τα μαλλια της ανακαταμενα και για κατα περιεργο τροπο ηταν κατα κοκκινη. Τι στο πουτσο? «Παραμιλουσες στον υπνο σου και ελεγες το ονομα μου. Τι εβλεπες?» Την ρωτησα και χαμογελασε. Κοκκινησε περισσοτερο. «Θα μου γαμω πεις?» Την ξανα ρωτησα. «Θα γελασεις αν σου πω» Μου απαντησε και ανακαθησε πανω στο κρεβατι. «Δεν θα γελασω. Στο υποσχομαι» Ηθελα τοσο γαμημενα να μαθω. Κατι βρωμικο δεν επαιζε να εβλεπε, η Μπεατριξ δεν γαμω ειχε βρωμικο μυαλο οπως τα υπολοιπα κοριτσια. Ασε που ειχε γαμω κτισει μια εικονα διαφορετικη για μενα. «Εβλεπα πως ημασταν στο δασος που με φιλησες πρωτη φορα» Εκανε παυση και δαγκωσε το κατω χειλος. Ενιωσε αβολα μονο που το ειπε. «Και?» της ειπα και την κοιταξα βαθια στα ματια. «Και μου ειχες κανει προταση γαμου» Γουρλωσα τα ματια. Πλακα μου κανει τωρα? Εγω την εβλεπα γυμνη στο υπνο μου και αυτη με εβλεπε σαν γαμπρο? Γαμω τον δια μου. Απο εδω και μονο γαμω καταλαβαινες την διαφορα μας. «Θες να με παντρευτεις?» Την ρωτησα με μια πονηρη εκφραση και εγινε αμεσως σαν παντζαρι. «Εεε?» Τραυλισε οπως η γνωστη Μπεατριξ. «Εγω λεω να παω ντυθω» Εσπρωξε το σεντονι στα γρηγορα και αρπαξε τα πραγματα της και μπηκε στο μπανιο. Κουνησα το κεφαλι και γελασα. Αυτη η κοπελα θα με γαμω τρελανει πουστη μου. Δεν μπορεις να την γαμω στριμωξεις λιγο κοκκινιζει και αρχιζει τα τραυλισματα.

☥ When the lights are off ☥ The Come BackDonde viven las historias. Descúbrelo ahora