ΒΕΑΤRIX
O Jason σταματησε μπροστα απο την τυπικη και συνηθισμενη πλαινη εισοδο του σχολειου και παρκαρε προχειρα. Κατεβηκα απο την μηχανη και σταθηκα μπροστα του. «Θα ερθω να σε παρω.» μου απαντησε και εγω κουνησα το κεφαλι. Τον κοιταξα χαμενη στην εικονα του. Ακομα δεν πιστευα πως αυτο το αγορι, με το μαυρο σκισμενο τζιν , το μαυρο μπλουζακι και το δερματινο τζακετ μαζι με τις αρβυλες ηταν δικος μου. Ηταν τοσο ομορφος που με σκοτωνε η ομορφια του κυριολεκτικα. Γιατι σε μενα? Σκεφτηκα. Γιατι επελεξε εμενα? Γιατι με ξεχωρισε? Αυτες οι σκεψεις δεν θα παψουν ποτε να με βασανιζουν. ΜΑ ΠΟΤΕ !! οσο και αν περασει ο χρονος. Ακομα και ενα , δυο , πεντε χρονια. Παντα θα εχω την ερωτηση «γιατι εμενα?» στο κεφαλι. Γιατι με αγαπησε? Γιατι με ερωτευτηκε? Ακουσα θορηβους μεσα απο το σχολειο και κοιταξα γυρω μου. Κοπελες οπου καθονταν στο προαυλιο σε παγκακια και στα σκαλια του γηπεδου καρφωναν τον Τζεισον και στενεψα τα φρυδια μου απο θυμο. Ηλιθιες! «Τι θα κανεις εσυ?» Τον ρωτησα ενω τυλιξα τα χερια μου γυρω απο το λαιμο του. «Θα αφησω το γαμημενο μου μυαλο να με τρελενει απο την εικονα σου μεχρι να γυρισεις» Κοκκινισα αμεσως. Πως στο καλο τα πεταει ετσι θεε μου? Κυριολεκτικα καθε στιγμη μαζι του ειναι τοσο.. Δεν ξερω. Γαμω με αποσυντονιζει τοσο πολυ. Με τραβηξε πιο κοντα του και με κολλησε πανω του. «Σταματα να κοκκινιζεις με οτι σου λεω» Χαμογελασε και μου ψιθηρισε στο αυτι. Το κεφαλι μου κρυφτηκε μεσα στο ωμο του. «Να μου μιλας παντα ψιθηριστα» του ειπα και τραβηχτηκα και τον κοιταξα. «Γιατι?» Με κοιταξε απορημενος. «Γιατι μου μιλας για αγαπη. Και οπως λεει ο Γουιλιαμ Σαιξπηρ. «Μιλα μου ψιθηριστα, αν μου μιλας για αγαπη» γιατι φοβαμαι μην χασουμε την μαγεια μας» Του απαντησα με χαμηλη φωνη και κοκκινισα πιο πολυ. Ενιωθα να με κατακλυει ξανα η ζεστη. Γιατι να μου βγαζει ενα εαυτο που δεν γνωριζα τοσο καιρο? Γιατι με κανει να μιλαω ετσι? Με κανει να τρεμω οποτε του λεω τετοια. Εβαλε τα χερια του στο προσωπο μου . «Δεν θα την χασουμε μωρο μου. Στο υποσχομαι.» Μου χαιδεψε με το αντιχειρα του το μαγουλο μου και αγγιξε τα χειλια μου. «Παψε να εισαι τοσο γαμημενα πολυ ανασφαλης μικρη μου» Μου ειπε πανω στα χειλια μου. «Δεν θα σε γαμω αφησω ποτε» Ενωσε τα μετωπα μας και τοτε χτυπησε το κουδουνι. Δεν μπορουσα να μην ειμαι ανασφαλης. Κοιτα τον γαμω. Κοιτα τις κοπελες γυρω μου. Και κοιτα εμενα. Ενιωθα πως θα με βαρεθει. «Χμ» τραβηχτηκα νιωθωντας αμηχανη «Πρεπει να παω . Θα αργησω» Του ειπα ενω ακομα ημουν κοκκισμενη. «Οχι ακομα» Με τραβηξε αποτομα και κρατησε στα χερια του το προσωπο μου. Εσπρωξε τα χειλια μου και εχωσε την γλωσσα του στο στομα μου. Ξαφνιαστηκα και αμεσως τοποθετησα τα χερια μου στην μεση του. Με κρατησε σφιχτα πανω του και εμπλεξε το χερι του μεσα στα μαλλια μου. Η γλωσσα του επαιζε αργα μαζι με την δικη μου. Μου κουνουσε το κεφαλι οπως ηθελε ενω η γλωσσα του εμπαινε βαθια φτανωντας μεχρι στην αρχη του λαρυγγα μου και μετα την τραβουσε προς τα εξω γλυφωντας το κατω χειλος μου. Νομιζα πως αν με αφηνε θα λυποθυμουσα. Πως το εκανε αυτο με ενα φιλι θεε μου? Ας μου εξηγησει καποιος καποτε. Τραβηχτηκε και ανασανε βαθια. «Θελω να δουν ολοι ποσο γαμημενα ειμαι ερωτευμενος μαζι σου» Μου ψιθηρισε πανω στα χειλια μου για ακομα μια φορα. Χριστε μου παλι το πεταξε ετσι ξαφνικα. Ενιωσα ενα ριγος και ξαφνικα κουνηθηκε αβολα το σωμα μου. Ειχε καταλαβει πως μας κοιταζαν ολοι και ειδικα τα κοριτσια. Γυρισε και ειδε τα κοριτσια . Ειχαν γουρλωμενα ματια με μια εκφραση ξαφνιασμενη. «Πηγαινε τωρα» Πως να παω αγορι μου? Πρωτα με κανει σαν τρελη και μετα λεει να παω για μαθημα. Κωλοπαιδο. «Οκ» Ξεκινησε την μηχανη ξανα και του εδωσα ενα φιλι στο μαγουλο. Χαμογελασε. Ημουν σιγουρη πως θα ενιωσε το τρεμουλο μου. Τον κοιταξα για τελευταια φορα και μετα ξεκινησα για την ταξη μου.
ESTÁS LEYENDO
☥ When the lights are off ☥ The Come Back
Novela Juvenil"Ένας έρωτας που δεν έχει την αίσθηση ότι είναι αιώνιος, δεν άρχισε ποτέ" André Frossard Πιστεψατε πως η ιστορια της Beatrix εχει τελειωσει ? Και ομως τωρα αρχιζει. Η Μπεατριξ πλεον αρχιζει μια νεα ζωη με την σωστη αποφαση. Ζωντας τις στιγμες και α...