ΒΕΑΤRIX
«Τζεισον πιασε» Του ειπα και του πεταξα το μαξιλαρι. Ειχα φορεσει πλεον τις πιτζαμες μου και χοροπηδουσα στο κρεβατι μεχρι να τελειωσει ο Τζεισον απο το μπανιο. Τον ειδα να βγαινει απο το μπανιο με ανακαταμενα τα μαλλια και σταλες νερου να σταζουν απο τις ακριες τους. Φορουσε μονο μια γκρι αθλητικη φορμα. Τον κοιταξα και μετα του εριξα ενα μαξιλαρι. «Πουστη μου μεσα» Γρυλισε ενω το μαξιλαρι χτυπησε πανω στο προσωπο του και τον ξαφνιασε. Εσκασα στα γελια και αυτος στενεψε τα ματια και με κοιταξε. Ωχ! Ετοιμασου Μπεατριξ. «Τωρα θα δεις» Πηδηξε με ενα μεγαλο αλμα πανω στο κρεβατι και γουρλωσα τα ματια. Με εσπρωξε και επεσα με δυναμη στο κρεβατι. Πηγα να αμυνθω οταν μου αρπαξε τα χερια και τα κολλησε στο κρεβατι. «Για να γαμω δω τωρα πως θα μου πετας μαξιλαρια» Χαμογελασε και στενεψα τα ματια. «Εχω και τα ποδια ξερεις» Τον κλωτσησα και μου αφησε τα χερια. Αρπαξα το μαξιλαρι και του το εριξα ξανα στην μουρη. Το απεφυγε και το επιασε στον αερα. Σηκωθηκα στα γρηγορα και πηγα να πηδηξω στον απεναντι καναπε. Σηκωθηκε και αυτος στα γρηγορα και με αρπαξε απο την μεση. Τα ποδια μου σηκωθηκαν στον αερα και αρχισαν να αμυνουνται για να με αφησει. «Ασε με» Φωναξα και παλευα να ελευθερωθω. «Να σε αφησω ε?» Μου ειπε και αποτομα επεσα μεσα στην αγκαλια του. «Ναι» Ειπα με χαμηλη φωνη μολις αντικρυσα το βλεμμα που ειχε. Με κοιταζε και μετα εγλυψε τα χειλια του. Ω Χριστε μου! Δεν ξερω τι στο καλο σκεφτοταν αλλα η εκφραση του ελεγε «θελω να σε φαω τωρα». Κοκκινισα μονο με την σκεψη. Με αφησε αργα πανω στο κρεβατι ενω εγω ισορροπησα τα χερια μου πανω στους ωμους του. Το κρεβατι ετρεμε αφου προσπαθουσαμε να ισορροπησουμε και δυο πανω του και κουνιομασταν αργα σαν ελατηρια. Τα χερια του αγκαλιασαν το προσωπο μου ενω με κοιταζε βαθια στα ματια. Ενιωθα να πνιγομαι για ακομα μια φορα. Εχετε νιωσει ποτε να πιστευετε πως ενα αορατο μαντηλι τυλιγει το λαιμο σας και πρεπει να αναπνευεις βαθια γιατι αλλιως θα σου κοπει η ανασα? Λες και η φωνη σου εχει παγιδευτει και απο λεπτο προς λεπτο θα ξεσπασει και θα γεμισει το δωματιο. Νιωσατε ποτε το αιμα σας να κυλαει σαν δυνατος χειμαρρος μεσα σας? Αυτο ενιωθα εγω οποτε με αγγιζε ο Τζεισον. Λες και χανομουν σε κατι που ξεφευγε απο τα παντα. «Αυτα τα γαμημενα ματια μου εχουν πει την αληθεια που αλλοι δεν εβλεπαν» Μου ειπε και χαιδεψε το μαγουλο μου. «Να το ξερεις μωρο μου. Δεν θα μπορεσεις ποτε να μου κρυφτεις» Ο αντιχειρας του επαιζε με το μαγουλο μου ενω η δικη μου θερμοκρασια ολο και ανεβαινε. «Εισαι τοσο μυστηριος και περιεργος. Οσος καιρος και αν περασει ποτε δεν θα σε μαθω» Του απαντησα ενω η φωνη μου ακουστηκε βαθια και σαν ψιθηρος. Η ζεστη στο σωμα μου αρχισε να μου προκαλει αμηχανια και τρεμουλο. Θεε μου τι στο καλο μου κανει? Δεν θα το ανακαλυψω ποτε σωστα? Ρωτησα τον ιδιο τον εαυτο μου λες και θα επαιρνα απαντηση. Χριστε μου με κανει να τρελενομαι.«Ποτε μωρο μου» Μου απαντησε με την βραχνη του φωνη ενω αγγιξε τα χειλια μου. Τα δοντια του εγδαραν ελαφρα το κατω χειλος μου και γλωσσα του βουτηχτηκε στο στομα μου. Με φιλουσε αργα οπως παντα κανωντας πιο εντονη την αναγκη του να απολαμβανει το φιλι μας καθε λεπτο. «Ξερεις Μπεατριξ» μου ειπε πανω στα χειλια μου. «Με αυτα τα γαμημενα απλα πραγματα που κανεις σε ερωτευομαι καθε πουστικη μερα ολο και πιο πολυ» Μου ειπε και ενιωσα το σωμα μου να τρεμει ολο και πιο πολυ. Οποτε μου ελεγε πως ηταν ερωτευμενος μαζι μου απλα αναριγουσα. Το εκανε σπανια αλλα οταν το εκανε , το ελεγε εντονα. «Για σενα το κανω.» του ψελλισα ενω η φωνη μου ετρεμε. «Οπως κανεις και εσυ για μενα. Θελω να φυγει το σκοταδι απο τα ματια σου» Το δαχτυλο μου κυλισε στο γυμνο του στερνο κανοντας να σχηματιστει μια αορατη γραμμη. Ανεσταναξε. «Δεν γαμω χρειαζομαι τιποτα. Μονο εσενα μωρο μου» Μου απαντησε και μετα η γλωσσα του ξανα εκανε επιθεση στο στομα μου.
STAI LEGGENDO
☥ When the lights are off ☥ The Come Back
Teen Fiction"Ένας έρωτας που δεν έχει την αίσθηση ότι είναι αιώνιος, δεν άρχισε ποτέ" André Frossard Πιστεψατε πως η ιστορια της Beatrix εχει τελειωσει ? Και ομως τωρα αρχιζει. Η Μπεατριξ πλεον αρχιζει μια νεα ζωη με την σωστη αποφαση. Ζωντας τις στιγμες και α...