Chapter 25

1.8K 105 2
                                    

JASON

Ανεβηκαμε στις μηχανες και τις ξεκινησαμε. Εδω, ξανα μαζι οι τρεις μας. Απο την αρχη μεχρι το τελος. Με αυτο το γαμημενο πακετο θα παιρναμε τοσα λεφτα που θα ζουσαμε και οι τρεις μας για χρονια χωρις να ξανα ασχοληθουμε με αυτες τις μαλακιες. Πλεον δεν ημουν μονος, ειχα και την ευθυνη της Μπεατριξ. Ποιος το γαμω ελεγε. Εγω, ο Jason McCann, που ακριβως ενα χρονο πριν εκανα οτι μαλακια μου ερχοταν στο κεφαλι. Καθε μερα ελπιζα να πεθανω απο υπερβολικη δοση, που με τον Λουι ειχα πουλησει τα μεγαλυτερα πακετα χασις , ηρωινης και κοκας σε συμμοριες και σε ολο το Καναδα , να φτασω εδω. Να φτασω να ειμαι ερωτευμενος και να μην μπορω να βγαζω απο το γαμημενο μου κεφαλι μια κοπελα. Πατησαμε γκαζι και φυγαμε αφου πρωτα ειχαμε κατεβασει την Μπεατριξ και την Ανναμπελ , στο σπιτι μου και στο σπιτι του Φεντε. Δεν το γαμω πιστευω τι στο πουτσο λεω. «Κατεβασαμε τις κοπελες μας στο σπιτι» Γαμω το σπιτι μου. Εχω καταντησει οπως αυτα τα τυπακια που συνοδευουν τις γκομενες στα σπιτια τους. Εγω τις γαμουσα και η' τις παρατουσα στις τουαλεττες, η' τις εδιωχνα απο το σπιτι μου , η' τις γαμουσα σε απομερα δρομακια και μετα εφευγα. Πως στο πουτσο εχουν αλλαξει ολα ετσι? Πουστη μου Μπεατριξ εσυ γαμω φταιες για ολα. Μου εχεις γαμησει τοο μυαλο και την ζωη με καθε εννοια. Ενιωσα τον αερα να με χτυπαει οταν στριψαμε και βγηκαμε εκτος Τοροντου. Τα μονα που μας φωτιζαν το δρομο ηταν τα λαμπερα αστερια στον ουρανο. Πατησα γκαζι και ετρεξα «Παμε για μια κοντρα μαλακες» Φωναξα , σηκωσα την μηχανη στον ενα τροχο και αρχισα να τρεχω πιο πολυ. «Την γαμησες McCann» ουρλιαξε ο Ντυλαν και με ακολουθησε αυξανωντας ταχυτητα και αυτος. Μου ελειψαν τοσο γαμημενα πολυ αυτα που καναμε μαζι. Οι κοντρες, οι γκομενες , το μαστουρωμα, ολα. Αυτα γαμω καναμε εδω και χρονια. Ημασταν παιδια του δρομου. Η νυχτα ηταν η πουστικη ζωη μας. Ο Φεντε μας ακολουθησε και τρεχαμε πλαι- πλαι. Καποτε τους περνουσα μπροστα και καποτε αυτοι. Και με την κοντρα χωρις να το αντιληφθουμε φτασαμε στο γνωστο χωρο. Πατησα αποτομα φρενο και εκανα την μηχανη να γυρισει στο πλαι κανοντας να σφυριξει ο πισω τροχος και να γεμισει τον χωρο καπνο. Παρκαραν διπλα μου ο Φεντε και ο Ντυλαν και απλα περιμεναμε. Κοιταξα γυρω μου. Τιποτα δεν εχει αλλαξει. Ενας τεραστιος λοφος με θεα του Τοροντου, ενα ερειπωμενο σπιτι μισο γκρεμισμενο και τοιχοι γεματο γκραφιτι. Απο τα 15 μας, απο τοτε που γαμω αρχισαμε το εμποριο παντα εδω συναντιομαστε για τις μεγαλες δουλειες. Εβγαλα τον καπνο μου απο την κωλοτσεπη μου και εφτιαξα ενα προχειρο τσιγαρο. Απλωσα τον καπνο πανω στο λευκο χαρτακι και το εφερα κοντα στα χειλια μου. Το εγλυψα και μετα το κολλησα μεταξυ τους.To αναψα και πηρα μια τζουρα εκπνευωντας το καπνο προς τα πανω. Κοιταξα τον Ντυλαν και τον Φεντε οπου καπνιζαν και αυτοι. Ο γαμιολης δεν γαμω ηταν καλα. Φαινοταν , οσο και αν το γαμω επαιζε «καλα» κανωντας μαλακιες δεν το γαμω ειχε. «Εσυ γαμιολη τι στο πουτσο εχεις?» Ρωτησα τον Ντυλαν ενω κοιταζε γυρω-γυρω αφηρημενος. «Τι στο διαλο να εχω?» Το επαιξε ανετος. Μα το γαμω ειχα μυριστει απο την ωρα που μιλουσε με την Μπεατριξ. Κατι γαμω ειχε και δεν μου το εβγαζαν απο το κεφαλι. «Αληθεια λεει ο μαλακας. Κατι εχεις» Ειπε ο Φεντε. Αυτο θα πει να εχουμε γαμω μεγαλωσει μαζι. Ο ενας καταλαβαινε τον αλλον απο μακρια αν δεν ηταν καλα. «Τιποτα δεν εχω ξεκολλατε πια» Ειχε αρπαχτει. Τωρα και αν ημουν γαμημενα σιγουρος πως εχει κατι. «Τοτε τι στο πουτσο ειπες της Μπεατριξ στην καφετερια?» Με κοιταξε και πηρε μια τζουρα απο το τσιγαρο του γυριζωντας το κεφαλι και πετωντας λιγη σταχτη προς τα κατω. «Θα πεις ηλιθιε η' θα σε αναγκασω?» Ειπε αγριεμενα ο Φεντε. «Γουσταρω την γκομενα του Bieber» Ο Φεντε πνιγηκε με το καπνο του τσιγαρου του και εγω γουρλωσα τα ματια. Τον πουστη, και αυτη γαμω? «Θες να την γαμησεις?» Ειπα και πεταξα και εγω λιγη σταχτη κατω. «Εχω να νιωσω ετσι απο τοτε με την Serena.» ειπε και πριν προλαβει να τελειωσει την προταση του ο Φεντε ουρλιαξε. «ΚΟΨΕ ΜΕ ΤΗΝ SERENA.» Παντα γαμω ειχε θεμα με τον Ντυλαν και την Serena. Ειχαν περασει κιολας δυο χρονια και ακομα δεν γαμω μπορουσε να το αποδεχτει πως o Ντυλαν την αγαπουσε πραγματικα, αν αποδεχοταν την σχεση τους, αν το μαθαινε νωρις και τους αφηνε ελευθερους θα ηταν ζωντανη η Serena τωρα. «ΕΣΥ ΚΟΨΕ!! ΓΑΜΩ ΑΠΟΔΕΞΟΥ ΤΟ ΠΙΑ. ΗΜΟΥΝ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΣ ΜΑΖΙ ΤΗΣ ΕΣΥ ΔΕΝ ΓΑΜΩ ΕΒΛΕΠΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ» Ειπε οργισμενος ο Ντυλαν πετωντας το τσιγαρο και εκπνευωντας ταυτοχρονα το τσιγαρο κατω. «ΚΟΨΤΕ. Η SERENA ΠΕΘΑΝΕ.ΤΕΛΟΣ.»Επεμβηκα και εγω για να τους σταματησω ενω ταυτοχρονα ειδα τον Ντυλαν να κατεβαινει απο την μηχανη του. Παντα το ιδιο γαμημενο προβλημα. Παντα η κοντρα τους με την Serena. Ακομα και τωρα τους πονουσε και τους δυο πολυ.«ΟΧΙ.» του ειπε σκληρα ο Φεντε και κατεβηκε και αυτος απο την μηχανη. «ΝΑ ΤΗΝ ΓΑΜΗΣΕΙΣ ΗΘΕΛΕΣ.ΜΗΝ ΓΑΜΩ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΑ ΜΑΘΕΙ.» Εσπρωξε με τα χερια του στο στηθος τον Ντυλαν. Θα γινει χαμος γαμω. Εκει ο Φεντε, ξεροκεφαλος ακομα. Τοσο προστατευτικος με την αδερφη του. Νομιζε πως ολοι δεν της αξιζαν, ειδικα απο αυτους που επαιρναν ναρκωτικα. Οπως τον Ντυλαν και τον Κολιν. Ηθελε παντα να της βρει το σωστο αγορι για να μην βυθιστει στο σκοταδι οπως αυτον. «ΑΝ ΗΤΑΝ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΘΑ ΗΤΑΝ ΖΩΝΤΑΝΗ. ΟΧΙ ΝΕΚΡΗ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΥΣΤΗ ΤΟΥ ΚΟΛΙΝ.» Συνεχισε να ουρλιαζει ο Ντυλαν και τον εσπρωξε και αυτος κανωντας τον να παραπατησει τον Φεντε. «ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΓΑΜΩ» Μπηκα στην μεση τους για να σταματησουν. «ΠΑΡΑΤΑ ΜΕ ΤΖΕΙΣΟΝ.» Με εσπρωξε και μενα ο Ντυλαν. «ΓΑΜΩ! ΗΞΕΡΕΣ ΚΑΛΑ ΕΣΥ ΠΩΣ ΤΗΝ ΑΓΑΠΟΥΣΑ.» Φωναξε πιο πολυ ο Ντυλαν και η φωνη του αρχισε να σπαει. «ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΤΟ ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ» Γυρισε και κοιταξε τον Φεντε γεματο θυμο. Παντα ηξερα καλα. Ο Ντυλαν δεν ειχε αδυναμιες, το αδυνατο σημειο του που του γαμουσε την καρδια ηταν η Serena. «Οταν ηταν μαζι του, ηταν ευτυχισμενη Φεντε. Αποδεξου το πια. Μονο το χαμογελο της να εβλεπες θα καταλαβαινες. Κρυβονταν εξαιτιας σου. Γιατι η Serena δεν ηθελε να μαθεις. Θα γινοταν χαμος» Απαντησα στον Φεντε ηρεμα. Δεν ηταν ουτε η καταλληλη στιγμη, ουτε ο καταλληλος χωρος για να τσακωθουν τωρα. «Και εγινε» Γρυλισε και εσφυξε τα δοντια του. «Πουστη μου πια.» Συνεχισε να φωναζει ο Ντυλαν και εριξε μια κλωτσια στην μηχανη του. «Την ηθελα γαμημενα πολυ και μου στερησες τα παντα.» Ειπε στον Φεντε κοιταζωντας τον. Η φωνη του εσπασε τελειως και επεσε στα γονατα. «Και εσυ και οι γαμημενες μου μαλακιες που εκανα εξαιτιας της κοκας» Η πλατη του βρεθηκε να αγγιζει το ψυχρο σιδερο της μηχανης του και αυτος να σπαει σε κομματια. Πρωτη φορα τον εβλεπα ετσι. Τελικα η Ναταλι του ειχε ξυπνησει συναισθηματα που ειχε νεκρωσει και παγωσει απο τοτε που πεθανε η Serena. «Εσυ φταιες που μπλεχτηκε με τον καριολη τον Κολιν και στα ναρκωτικα» Ποσο σκληρος μπορουσε να ειναι ο Φεντε? Πως γαμω μπορει να λεει αυτο. Ηταν τοσο μαλακας στο θεμα της αδερφης του. «ΝΑΙ ΡΙΞΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΦΤΑΙΞΙΜΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΤΗΣ ΤΩΡΑ.» Ξανα φωναξε δυνατα ο Ντυλαν και τον κοιταξε. «ΑΝ ΠΟΝΕΣΕΣ ΜΙΑ ΕΣΥ ΟΤΑΝ ΠΕΘΑΝΕ ΕΓΩ ΠΟΝΕΣΑ ΧΙΛΙΕΣ. ΗΤΑΝ Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΗΛΙΘΙΕ.» Τον εβλεπα να φωναζει και εβαλα εμενα στην θεση του. Αν πεθενε η Μπεατριξ πραγματικα δεν θα αντεχα θα την ακολουθουσα μεσα στο επομενο λεπτο. Και κοιτα τον Ντυλαν. Δαμαζε και κρατουσε ολο αυτο μεσα του δυο χρονια. «Προσπαθησα να της ανοιξω τα ματια , να την απομακρυνω αλλα δεν με ακουγε.» συνεχισε να λεει ο Ντυλαν. «Ειχε φαει κολλημα με τις παπαριες που της ελεγε. Ειχε βρει «τον πριγκιπα» οπως μου ετριψε στα μουτρα την τελευταια φορα που τσακωθηκαμε» Γαμω το σπιτι μου! Τι στο πουτσο ειχαμε παθει ολοι? Ειχε καιρο να αναφερουμε το θεμα της Serena. Ισως εφταιγε που πλεον , συντομα θα αφηναμε ολο το γαμημενο μας παρελθον πισω. Θα διεγραφαμε ο καθενας τους εφιαλτες του. Ο Φεντε τον χαμενο θανατο της αδερφης του. Ο Ντυλαν το θανατο του ερωτα της ζωης του και εγω? Εγω ολα , ολα που μου γαμανε την ψυχη και την καρδια.

☥ When the lights are off ☥ The Come BackTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang