Ajánló

504 26 10
                                    

Nem bírok magammal, és megosztom veletek a következő történet főbb eseményeit. Mikor ez a könyvem befejeződik, azonnal kezdődik az újabb. Még nincs címe, de már az utómunkálatok folynak, és az epilógus félig készen van. Annyit elárulhatok, hogy a főszereplője kivételesen nem Jimin, hanem az örök jó barát, JungKook, de második főszereplőként végig jelen lesz. A Keserédes szerelem-ből még 9 fejezet van hátra ....


'Állj, te ki vagy? Én vagyok az új staffos, ma van az első napom.'

'Én .... meg akartam őt védeni, nem akartam, hogy majd csalódás érje.'

'Tudtam, hogy életem legnagyobb hibáját követtem el azzal, hogy elhittem azokat a mocskos dolgokat.'

'Ne érj hozzám .... ne szólj hozzám .... – suttogta - Nem akarlak látni többé .... és nem akarok beszélni veled ....'

'Vége a karrierednek, kölyök.'

'Hyung, minden hazugság – és ekkor hyung egy jól irányzott ökölcsapást vitt az arcára.'

'Tűrtem, hogy folyamatosan megaláztál, mióta csak betettem ide a lábam. Most elegem van belőled.'

'Köszönöm neked, hogy itt voltál velem. Sokat segített – nézett rám még mindig könnyes szemeivel.'

'Bár én sem vagyok különb tőlük. Felhúztam térdeimet és ráhajtottam fejem. Ha vissza tudnám csinálni!'

'Annyira szerettem volna megvigasztalni, elfeledtetni vele minden rosszat. Bármennyire titkolta, nem volt jól.'

'Tudtam, hogy el kell felejtenem és túl kell lépnem rajta, de még nem megy.'

'A-azt csak hyung hozta .... én még nem .... nem adtam oda az ajándékod.'

'Akaratlanul is rózsás ajkaira pillantottam, és ebben a pillanatban azt kívántam, bár megízlelhetném. Mintha kitalálta volna gondolatomat, kezét tarkómra csúsztatta és már teljesült is a kívánságom.'

'Ha józan lennék, engednéd? – hajolt arcomba.'

'Óvatosan léptem ki a fal takarásából, és amit akkor láttam, minden álmom és vágyam romba döntötte.'

'Tudtam, hogy hatalmas hibát követtem el, mert engedtem az érzéseimnek. De valóban ezek az érzéseim?'

'Én azt hittem .... azt hittem, hogy talán .... hyung, miért nem lehetek én?'

'Nem akarok .... gyengének látszani – szipogott – csak nagyon fáj itt belül – és tenyerével megütögette a szívét.'

'Ne legyen ilyen nagy szád, ha kijózanodtál beszédem van veled.'

'Nem! – magam is megriadtam attól, ahogy rákiáltottam. Úgy éreztem, kezembe kell vennem a dolgok irányítását. – Felejtsd őt el!'

'Tudom, miért mondom ezt neked. Ne add fel!'

'Még élénken emlékeztem előző csókjára, de ez .... félénk volt, tapasztalatlan akárcsak én, ugyanakkor határozott.'

'Várok rád, bármeddig .... csak engedd, hogy én szerethesselek.'

'Egyre merészebben és hosszabban érintettük egymást, és tudtam, elég jól felkészültünk az este további részére.'

'Aztán a cudar valóság, mikor ellökött és otthagyott. 'Ennek nem lett volna szabad megtörténnie' .... csak ennyit mondott.'

'Majd szétszakadt a fejem a rengeteg piától, erre még ez is. Tisztult az agyam és rájöttem, csúnyán átvertek az érzékeim.'

'Amikor felnézett, ragyogott az arca a boldogságtól. Ez .... igen, csak így lássam mindig, boldognak.'

'Képtelen voltam bárkire is úgy nézni, hogy akarjak is tőle valamit. Nem ment.'

'Hozhatok neked valami italt? Vagy inkább a pultnál, nem hagylak én is magadra.'

'Valami azt súgta ne engedjem el, ezért karja után kaptam és átöleltem derekát.'

'Abban a pillanatban rádöbbentem, életem újabb hatalmas hibáját követtem el.'

'Ezzel hátat fordított nekem és kilépett az ajtón, és talán az életemből is. Csak rajtam múlik, útjaink keresztezik-e még egymást, vagy nagy ívben elkerülik.'

'Szeretlek, szeretlek, szeretlek.'

'Tudtam. Éreztem. Amikor másnap felhívott, hogy beszélni akar velem, biztos voltam benne, hogy történt valami.'

'Én azt szeretném, ha ugyanúgy megtalálnád a boldogságot, mint én.'

'Csak remélni mertem, hogy miattam csillog, és elfeledhetjük azt a balul sikerült éjszakát.'

'Azt hittük, velünk sosem történhet semmi baj, ha így szeretjük egymást. Hát tévedtünk.'

'Ő az, aki miatt nem tudtál rám figyelni? A mércét jól letetted, ez csak egy kis senki.'

'Mit gondolsz ki vagy te? – hajolt közel hozzám. Azt sem tudtam mit csináljak, már a falnak támaszkodtam. Megfogta a nyakkendőmet, és magához húzott.'

'Nagyot nyeltem, és rettegtem, hogy vége közöttünk mindennek. Meg kell magyaráznom, hogy semmi nem történt!'

'Egyre messzebbről hallottam a hangokat, az arcok is elmosódtak, és már nem éreztem fájdalmat, csak azt, hogy hideg van, nagyon hideg .... és sötét ....'

'Sajnálom .... – ó nem, nem lehet, nem igaz – nagyon súlyos sérüléseket szerzett.'

'Amit viszont nem látott senki, csak mi, amint lejöttünk a színpadról, ahogy nem vettek a kamerák, arcáról lehervadt a mosoly és magába fordult.'

'Az életem .... romokban hever.'

'Féltem, hogy valami rossz történik, és vigyázni akartam rá, hogy ez ne következzen be. Aztán a srácokkal volt egy hosszabb beszélgetésem, ami rádöbbentett arra, hogy itt most nem én számítok, hanem a csapat.'

'Éreztem, hogy valami történt, mert otthon majdnem éjfél volt már, és a lány nem hívta volna, ha nem lenne fontos. Életbevágóan fontos.'

'Ki .... ki vitte el? Hogyhogy elvitték? Hová? – záporoztak kérdéseim, mire zsebéből előhúzott egy levelet és átnyújtotta. – Ezt önnek hagyta itt.'

'Nem fogok beletörődni. Meg fogom keresni.'

'Keserű és fájdalmas döntést hoztam, amikor megírtam azt a levelet.'

'Csak még egy kicsit hadd legyen enyém, még utoljára érezzem ölelő karjait ....'

'Nem fogom hagyni, hogy lemondjon a boldogságáról, hogy lemondjon .... rólam. Mert én sem mondok le róla soha.'

'Ez a rengeteg pénz amit rám áldozott .... hiábavalónak tűnik.'

'A látogatóink egy meglepetéssel kerestek fel bennünket, aminek nagyon fogsz örülni.'

'Ki vagy te, hogy így beszélj velem?'

'Hát ez sajnos nem fog összejönni, mert nem veszek benne részt.'

'Velem tartasz, hogy együtt éljük le életünket, és én örökké melletted maradok, hogy boldoggá tegyelek?'

'Két nap múlva hazajönnek .... nem fogom titkolni előtte.'


Remélem sikerült felkelteni az érdeklődéseteket, és nem sok spoiler-t hagytam .... :))

 :))

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Keserédes szerelemWhere stories live. Discover now