16

561 41 11
                                    

- MinAh -

A MelOn Music Awards-on a fellépés nagyon jól sikerült. Nem akartam soha idol lenni, nem is lett volna mivel, szerepelni sem akartam, de ott akkor abban a környezetben irtó jól éreztem magam. Láttam a fiúkat is amikor a színpadon átvették a megérdemelt díjat, miközben én a backstage-ben velük együtt sírtam. Binie átölelt és vigasztalt, hiszen tudott mindenről.

Amikor megláttam őket a folyosón, tudtam, hogy nem kerülhetem el a találkozást. Gratuláltam a díjukhoz, majd magukra hagytam őket. Futó pillantást vetettem Jimin-re, és a szívem hatalmasat dobbant. Hiába próbáltam elfelejteni, nem ment.

Az egyetemen a félévi vizsgáim sikeresen teljesítettem, és EunJi segítségével bejutottam egy kis boltba is eladónak. A fizetésem jóval kevesebb volt, mint a Big Hit-nél, de valamiből el kellett tartani magam, és a barátnőmnek is besegítettem a rezsibe.

Vészesen közeledett a három hónap vége, és nem tudtam mit csináljak. Ha visszamegyek, már nem költöznék a dormba, bár láthatnám minden nap őket, de azok után, amit a fejemhez vágott, tudtam, hogy csak kerülgetnénk egymást állandóan. Ez pedig a munka rovására menne előbb vagy utóbb. Tehát nem maradt más választásom, ott kell hagynom.

- JungKook –

Egy hónapja, hogy MinAh kilépett, azóta Jimin csak árnyéka önmagának. Mikor mindannyian együtt vagyunk, úgy tesz, mintha minden rendben lenne, de ha hazaérünk, félrevonul a szobájába és csak a telefonját bújja. Tudom, hogy folyamatosan csak azt a dobos felvételt nézi, amiben noona fellépett a MelOn-on. Szerelmes, de hiába, ha a lány már foglalt. Bár én korábban szentül meg voltam győződve, hogy MinAh-nak tetszik Jimin, amikor egy szobában laktak csak úgy izzott közöttük a levegő. Nem gondoltam, hogy van barátja.

Videókat böngésztem a YouTube-on, és feldobta a JYP és YG közös túlélő show műsorát. Kíváncsiságból belenéztem, és majd leestem a székemről, mikor megláttam két srácot rapelni. Közelebb hajoltam a monitorhoz és visszatekertem az elejére. Kétségtelen, ő volt az. MinAh barátja. Gyakornok a JYP-nél? Megnéztem a feltöltés időpontját, még tavaly októberi volt. Végignéztem és leesett az állam. A srác rohadtul tud rapelni, de a másik sem semmi. Valahonnan infót kellene szerezni, és erre ki más is lehetne a legmegfelelőbb, mint a barátom, Yugyeom. Most épp itthon vannak, megpróbáltam felhívni.

- Hello Gyeom-ah! Ráérsz egy kicsit?

- Neked mindig haver.

- Tudnál valamit mondani egy gyakornokról nálatok?

- Nocsak, melyik lány érdekel?

- Nem lány, fiú. Valami túlélő show-ban szerepelt és iszonyatosan rapel.

- Áá, az csak Channie lehet!

- Channie?

- Changbin a rendes neve, de Channie, Binie, mindenre hallgat. Miért érdekel? Ugye nem akarod átcsábítani? Csak mert hamarosan debütálnak.

- Debütálnak?! Mikor?

- Hé, ezek titkos információk, nem is beszélhetnék róla egyáltalán.

- Gyeomie, tudod, hogy nem élek vissza vele és nem árulom el senkinek.

- Rendben, de előbb áruld el, miért érdekel a fiú. – Nagyvonalakban vázoltam a dolgokat, és amikor azt mondtam, hogy MinAh barátja a srác, Yugyeom majd megszakadt a nevetéstől. – JungKookie, a srác tizenhét éves! Szerinted van barátnője? Ráadásul vagy öt évvel idősebb ezek szerint. Te ezt elhiszed?

- Yugyeom-ah, nekem sem stimmel valami, csak nem tudok rájönni. Szóval mikor debütálnak?

- Egy hónap múlva, és egy rohadtul jó számmal. Egyébként találsz róluk infót a neten is, mert tavaly már kiadtak egy predebut számot is. De szerintem ismered is. A Hellevator-t.

- Hellevator? Stray Kids? Ez lesz az?

- Ezek szerint ismered őket – nevetett barátom.

- Az a zene is jól össze van rakva, de amit láttam az előbb .... valami Matryoshka vagy mi. A srácnak piszkosul pörög a nyelve.

- És most képzeld el, hogy az összes zenéjüket maguk írják. Ezt is.

- Yugyeom-ah, kösz mindent. És bízhatsz bennem, nem fogok elmondani semmit.

Lázasan kezdtem el böngészni a neten, és meglepetésemre elég sok mindent találtam róluk. Az a fiú volt MinAh barátja, de már abban sem vagyok biztos, hogy a barátja egyáltalán. Tényleg tizenhét éves, MinAh öt évvel idősebb. Itt valami sántít.

Aztán a YouTube-on keresgéltem, és megtaláltam a túlélő show többi epizódját is. Ezek a srácok nagyon ügyesek, és borítékolható, hogy sok rajongójuk lesz. Ráadásul ismerős arcot is találtam, hiszen Lee Know, akit mi Minho-ként ismerünk, a háttértáncosunk volt sokáig. Tavaly év elején hagyott itt bennünket. Újra megnéztem a Hellevator-t is. Elképesztő, ha debüt előtt ilyen zenét adnak ki, milyen lesz a debütáló MV? Ütős szerintem.

Találtam show műsorokat, amelyekben szerepeltek a srácok, mindjárt meg is nyitottam az elsőt, ami az Idol Master volt. Három napja volt az adás, tehát friss nagyon. Beletekertem, egy csomó vicces dolgot csináltattak a srácokkal, limbóztak, bemutatták kinek milyen különleges képessége van. Volt aki taekwondo-ban, kendóban jeleskedett, volt aki hangokat tudott utánozni. Aztán jött ez a Changbin, aki elmondta, hogy taiko dobon tud játszani. No ez már érdekesebb volt. A műsorvezető megkérdezte, hogy be tudná-e ezt mutatni, mire elmondta, hogy van valaki, akivel közösen szoktak hobbiból dobolgatni. Erre kinyílt az ajtó, a srác kiment és behozott egy nagy dobot, mögötte pedig .... Mina, ez ő! Olyan izgalomba jöttem, még levegőt is alig mertem venni. Szemem a képernyőre meresztettem és figyeltem.

Maguk elé vették a dobot, egymásra néztek és elkezdték. Nem volt még egy perc sem, de nagyon élvezetes kis produkciót mutattak be. Amikor véget ért, megölelték és megpuszilták egymást, a műsorvezető pedig megkérte a srácot, mutassa már be partnerét. Amit hallottam, azt hittem kiesek a székből. Hát persze, hogy a fenébe is nem néztem eddig utána! Hiszen itt volt a megoldás kulcsa az orrunk előtt, basszus. A srác bemutatkozott, mint Seo Changbin, MinAh pedig Seo MinAh! A rohadt életbe, nem a barátnője, hanem a nővére!

Ezt azonnal el kell mondanom a többieknek, de főleg Jimin-nek tudnia kell.

Kiderült hát a nagy titok, milyen jó, hogy JungKook bújja a netet ..... :)  Most már csak az a kérdés, vajon mit szól ehhez Jimin?

Megjegyzés:

Az Idol Master adása valóban megtörtént, de csak a StrayKids debütálása után. A fiúk tényleg megmutatták a különleges képességeiket, természetesen Changbin nem taiko dobbal állt elő :)

 A fiúk tényleg megmutatták a különleges képességeiket, természetesen Changbin nem taiko dobbal állt elő :)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Keserédes szerelemWhere stories live. Discover now