- Gyere velem – húzott Jimin kezemnél fogva. Úgy éreztem egy labirintusban vagyok, annyi ajtó mellett elhaladtunk, mire végül az utolsónál megálltunk. – Megérkeztünk.
Belépve elámultam. A lakás eddig látott helyiségei is jó ízlésről no meg luxusról árulkodtak, és ez a szoba sem volt kivétel. Kimondottan kellemes hangulatot árasztott magából, a falak, a bútorok a barna különböző árnyalatait tükrözték. Két hatalmas ablak, két ágy .... várjunk csak, két ágy. Akkor Jimin kivel osztja meg a szobát? Meg is torpantam hirtelen.
- Mi baj?
- Nem egyedül vagy, mint régen. Ki a szobatársad?
- HoSeok hyung, de ma éjjel JungKookie-nál lesz.
- HoSeok? – kérdeztem vissza csodálkozva. – Épp vele? De hiszen ....
- Tudom. Tudom, hogy hyung is próbálkozott nálad, és azt is tudom, hogy milyen választ kapott. Bár volt némi vitánk és összeszólalkozásunk amikor távoztál, de aztán mindent megbeszéltünk. Te nem is tudod, hogy nekem estek a srácok, sőt amikor az ügynökségtől is kiléptél, még Sejin hyung is alapos fejmosásban részesített. És igazuk volt. Mindannyiuknak.
- Sshh .... már vége. Itt vagyok veled. – tettem mutatóujjam ajkaira, meggátolva ezzel a további önsanyargatást.
- Fürdesz velem? – kérdezte karjait derekamra téve, majd óvatosan közelebb húzott. – Szeretném. – és hogy nyomatékosítsa kérését, egy észveszejtő csókkal pecsételte meg. Újra felidézte bennem az első csókot, amit tévedésnek ítélt, de csak arra tudtam gondolni, itt van velem, a karjaiban tart, és olyan szenvedély áradt belőle, hogy a vágyaim az egekig korbácsolta.
- De adnod kell egy pizsamát ...
- Kell az? Úgyis le fogom venni rólad – vigyorgott két apró puszi között. Még a levegő is elakadt bennem, ahogy rágondoltam az éjszaka további részére, és bizonyára a paradicsom színéhez közelíthetett arcom színe, mert csak huncutul mosolygott. – Oké, menjünk, mert úgy látom kicsit le kell hűtselek.
Talán nem kell mondanom, hogy a közös zuhanyzás nem öt percig tartott. Szégyenlősen vetettem le ruháimat, hiszen eddig sosem látott még férfi meztelenül. Láttam Jimin vággyal teli pillantásait, ahogy nagyokat nyelve végignézett rajtam. Hasonló érzések fogtak el engem is, ahogy megláttam gyönyörűen kidolgozott izmait, kockás hasát, csinos kis V-vonalát, de lejjebb nem merészkedtem tekintetemmel. Zavartan kaptam el fejem, mire Jimin állam alá nyúlva fordította vissza.
- Szégyenlős vagy?
- Én még .... én még nem .... – nem tudtam befejezni. Csodálkozva nézett rám, majd gyengéden ölelt át és úgy súgta fülembe.
- Vigyázni fogok rád.
A meleg víz alatt csak felkorbácsolódott vágyunk, szenvedélyes csókok, ismerkedő simogatások, és elakadó sóhajok váltakoztak egymással. Nem hittem, hogy még lehet ezt fokozni tovább, és bár tekintetem görcsösen mellmagasság felett tartottam, azért éreztem, hogy Jimin felkészült egy más jellegű folytatásra. Egy utolsó csók után ennek bizony hangot is adott.
- Mina-yah .... nem bírom tovább .... ha nem akarod, hogy itt legyen az első, menjünk a szobába.
A zuhanyfülkét elhagyva közösen törölköztünk egy extra nagy törölközőbe, majd hirtelen karjaiba kapott és máris az ágyán találtam magam.
Egy hónappal ezelőtt ha valaki azt mondja nekem, hogy Jimin barátnője leszek, kinevettem volna. Most pedig azt várom, hogy neki adhassam azt, amit csak egyetlen férfinak adhatok. Izgalom fogott el, milyen lesz? Igaz, egyszer aludtunk már együtt, de tényleg csak aludtunk, vigaszt nyújtott egy viharos éjszakán. Az is igaz, hogy átölelt s én is átöleltem őt, de ez csak a félelem miatt volt. És még a takaró is közöttünk volt. Most viszont .... Apró kis puszikat hintett hajamra, miközben szép lassan simogatta hátamat. Jóleső borzongás fogott el, és már vállgödrömre hintette a puszikat. Leheletnyi sóhaj hagyta el számat, mire megállt és fejem mellett megtámaszkodott. Egymásba fúródó tekintettel néztük egymást, majd elsimított egy kósza tincset fülem mögé és lassan közelített arcomhoz. Csókja mint a méz, és nyelvét azonnal áttolta az én térfelemre. Olyan szenvedélyes csókban forrtunk össze, hogy egész testem tűzben égett tőle. Közben kezével oldalam simogatva, bátortalanul araszolt melleim felé. Ahogy elérte a kis halmokat, megállt egy pillanatra és elváltunk egymástól. Nagyot nyelt és sóhajtva suttogta.
- Olyan gyönyörű vagy.
Én sem tétlenkedtem, ujjaimmal végigzongoráztam gerincén. Megcsodáltam azokat a szabályos kockákat, átrajzoltam a vonalakat, és izmos karjain is végighúztam ujjaim. Apró kis sóhajok jelezték, hogy tetszik, amit csinálok, miközben éreztem ágyékomnak feszülő keménységét.
- Mina .... szeretlek. Azt szeretném, hogy te is úgy kívánj engem, mint én téged.
- Szeretlek – mondtam – és érezni akarlak téged, egészen.
Újra ajkaimra hajolt, miközben bársonyos bőrét simogattam hátán, nyakán, nem tudtam betelni az érzéssel, amit előcsalogatott belőlem. Soha nem volt még barátom, minden új volt.
Az éjszaka .... gyönyörű volt. Bár féltem az elején, és hazudnék, ha azt mondanám nem fájt. Fájt. De Jimin annyira figyelt rám, és olyan gyengéden közeledett hozzám, hogy sikerült elterelnie a figyelmemet. Olyan érzések jöttek elő belőlem, amikről fogalmam sem volt, hogy léteznek. Jimin tapasztaltabb volt tőlem, és engem nem érdekelt, mikor, kivel, hogyan. Most velem van, most az enyém, és soha többé nem fogom elengedni.
Jóval elmúlt éjfél, mire fáradt, leizzadt testünk pihenésre vágyott.
- Mina, aludjunk – vált el ajkaimtól, majd megkereste elhajított pólónkat és felöltöztünk. Karjaival átölelve hátam mögé feküdt, és nyakhajlatomba szórva néhány puszit kívánt jó éjszakát.
Elfelejtettem, hogy van még egy fejezet .... :))) amiről úgy hiszem, nem sokat kell mondanom .... :D
CZYTASZ
Keserédes szerelem
FanfictionMinAh menedzser asszisztensként kerül az ügynökségre, ahol ketten is felfigyelnek rá. Elhangzik egy vallomás, ami nem talál viszonzásra, majd elcsattan egy csók, ami az egyik fél szerint tévedés volt. Ezzel kezdődik a félreértések sorozata, majd be...