3

684 42 11
                                    

- És tulajdonképpen ki van egyedül? – miért érzem, hogy ő lesz az.

- Jimin – ajj, most mit csináljak? Ha azt mondom, nem jó, biztos meg fog sértődni és rosszul esik neki, vagy ki tudja. Lehet jobban örülne egy társának, mint nekem. De én meg .... ki fogom ezt bírni, hogy egy szobában vele, mindig együtt?

- És te Jimin, mit szólsz, ha meg kell osztanod a szobádat? – fordultam felé bátortalanul, próbálva leplezni izgalmamat.

- Én .... nem bánnám – és hosszan a szemembe nézett. Ne csináld ezt Jimin, mert érzem, hogy elönt a meleg, hogy elpirulok.

- Akkor nekem jó lesz így. Nem akarom, hogy az eddigi menetrendetek felboruljon, nem akarom a szokásaitokat megváltoztatni. Ha Jimin elfogad szobatársnak ..... – mintha valami felszabadult mosoly suhant volna át az arcán, egy pillanatra úgy láttam. Nem, az nem lehet, miért örülne, hogy velem lehet? Vagy csak azért, hogy nem lesz egyedül.

- Ezt megbeszéltük. Holnap ebéd után jó, ha elhozzuk a cuccaidat? Egyáltalán összepakoltál már? – kérdezte NamJoon.

- Igen, két napja ezt csinálom szabad időmben – sóhajtottam – Holnap, az jó lesz.

Délután még elkísértem őket egy fanmeetingre Incheon-ba, majd elbúcsúztam tőlük.

Otthon beleültem a fürdőkádba, és gondolkodtam. Biztos jó ötlet ez, hogy Jimin-nel leszek egy szobában? Van ugyan fiútestvérem, de azért ez mégsem olyan. Mindig külön szobánk volt. Chan .... hiányzol ..... Az biztos, hogy öltözni a fürdőszobában fogok .... aish ..... fürdőszoba. Hová teszem azokat a bizonyos női dolgokat, amik most simán elöl vannak? És egyáltalán, amikor azok a napjaim lesznek .... nem gondoltam én ebbe bele. És mi van, ha rányitok a fürdőszobában? Vagy ő énrám? Vagy ha mosom a ruháim, a fehérneműim hová fogom teríteni? A fiúk mind látni fogják? Vagy én az övékét? Ajjajj ....

Aztán elhessegettem ezeket a gondolatokat. Bang SiHyuk bizonyára tisztában van ezekkel, és ha neki nem jelent problémát, nekem miért jelentsen? Valld be MinAh, nem ez a gond, hanem az, hogyan fogsz megbirkózni azzal a tudattal, hogy életed szerelme veled közös szobában lesz? Nem árulhatod el magad, minden mozdulatodra vigyáznod kell, hogy ne jöjjenek rá.

Másnap a srácokkal ebédeltünk a próba után, majd a mikrobusszal elvittek a lakásomra. Ennyi kéznek nem volt sok a holmim, az utolsó fuvarnál még körbenéztem, mindent leellenőriztem, majd bezártam az ajtót. Kezdődjön hát az új élet!

A dormba érve mindent behordtak a legutolsó szobába. Ezek szerint ez Jiminé.

Körbenéztem. Kellemes mogyorószínű fal, a barna és árnyalatai domináltak, a sötétítő függöny sötétbarna volt, a szekrények világosabbak. Két heverő volt a szobában, köztük csak a két éjjeli szekrény. Egy tolóajtót láttam, lehet gardrób van mögötte?

- MinAh ... a gardrób itt van – húzta el a tolóajtót, ezek szerint jól sejtettem - a felébe tudod tenni a ruháidat – mondta Jimin zavartan. – Umm .... a fürdőszoba – és kinyitott egy ajtót – ez .... itt van. A szekrénybe be tudod tenni .... azokat ..... amit használsz – Te jó ég, mennyire izgul. És még azt hittem, én fogok zavarba jönni.

- Köszönöm.

- Akkor én magadra is hagylak, hogy nyugodtan el tudj pakolni – ezzel elindult kifelé a szobából.

- Jimin! – visszafordult és kérdőn nézett rám – Köszönöm, hogy elviselsz majd.

- Addig, míg nem horkolsz vagy nem csikorgatod a fogadat éjjel, addig nem lesz baj – nevetett és távozott. Elgondolkodtam. Mi lesz, ha megint azt fogom álmodni?

Eltelt egy óra is, mire mindent a helyére tettem. A gardrób negyedét se töltötték meg ruháim, a másik oldalon telis-tele volt mindenféle öltözettel, melyek közül sokat láttam már műsorokban rajta. A polcokon általános rend volt, ezek szerint a fiú ügyel a környezetére, a pulóverek gyönyörűen behajtogatva. Igyekeztem, mert még egy keveset tanulni is akartam, és ezt sem tudtam még, mi módon oldom majd meg. De majd kialakul.

- Zavarok? – nyitott be HoSeok.

- Dehogyis, készen vagyok már. Meg egyébként is, nincs titkolnivalóm.

- Csak azért jöttem, Jin nemsokára elkészül a vacsorával, gyere!

- Már ennyi az idő?! És én még tanulni akartam.

- Tényleg, ezt hogy tudod összeegyeztetni?

- Átírattam magam levelezőre, csak vizsgázni kell bemennem minden hónapban.

- Nem semmi lány vagy. Van benned kitartás.

- Muszáj, HoSeok. Ha valamit el akarok érni az életben, ahhoz tanulnom is kell. Nehéz a két szak egyszerre, de ...

- Két szak?! Daebak, ezt nem is mondtad!

- Igen, üzleti menedzsmentet és idegenforgalmat tanulok.

- Ajj, ez nagyon jó. Le a kalappal előtted, hogy ezt csinálod. De menjünk enni, én már éhes vagyok!

Vacsora után NamJoon szót kért.

- Srácok, most, hogy MinAh is itt van velünk, néhány szabályt le kell fektetnünk. Az első és legfontosabb, hogy nincs tovább alsónadrágban rohangálás a lakásban. És ez neked is szól, Jimin – fordult felé – Lehetőleg ne félmeztelenül aludj, egy póló legyen rajtad. – Tae és HoSeok vigyorogtak és sutyorogtak, mire Nam szigorúan nézett rájuk – És az egy szál törölközőben való kergetőzésnek is vége ezennel – mire abbahagyták a nevetést. Kellemetlen volt ez hallgatnom, miközben elképzeltem ezeket a jeleneteket. Hát, mit mondjak, nehéz volt a piszkos fantáziámnak nyugalmat parancsolni, no meg a vigyornak, ami a törölközős kergetőzés miatt akart arcomra kúszni.

- Fiúk .... én nem akarom, hogy az eddig megszokott életetek most felboruljon miattam. Én ... szeretnék láthatatlan lenni. Vegyétek úgy, mintha itt sem lennék.

- Az azért nehéz lesz – dörmögte YoonGi, mire éreztem, hogy elpirulok. Ez most bóknak szánta?

- És még egy dolog. Lehetőleg innentől kopogjatok, ha Jimin szobájába mentek. Sosem lehet tudni, hogy MinAh .... khm .... épp mit csinál.

- Ha arra gondoltál, hogy öltözködés közben megzavarnak, ezt úgyis a fürdőszobában intézem majd, már Jimin miatt is.

- Akkor mindent megbeszéltünk, ugye?

Egy darabig lenn maradtam velük, majd felmentem a szobába, hogy tanuljak egy keveset. Első éjjel Jimin-nel egy szobában .... vajon milyen lesz?


Megtörtént hát a beköltözés, hányan lennénk MinAh helyében? :)) És elképzeltem én is azt az alsónadrágos flangálást ..... hát .... hm ....

A képekért ne bántsatok .....

A képekért ne bántsatok

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Keserédes szerelemWhere stories live. Discover now