15

579 39 6
                                    


- Jimin -

Másfél hónap telt el, hogy MinAh elment. Gyötört a bűntudat, és piszkosul hiányzott. Nappal még csak elterelte a gondolataimat a próba, de esténként egyedül a szobámban ..... Ilyenkor oldalamra fordulva csak néztem az üres ágyat, és odaképzeltem. Milyen jó volt, mikor megtöltötte élettel ezt a szobát, amikor a viharban félt, és mellém bújt az ágyban, aztán amikor kimasszírozta azt az átkozott csomót a vállamból, és amikor a női dolgok miatt a görcsök gyötörték és én hasát simogatva próbáltam enyhíteni a fájdalmait ..... És a csók, még most is ég a szám, ha belegondolok, érzem ajkainak ízét, és a szenvedélyt, ami belőle áradt. Akkor követtem el az első hibát, amikor ellöktem és egy tévedésnek tituláltam az egészet. Tudtam, hogy rosszul esett neki. Másnap viszont megláttam a barátjával enyelegni, és utána követtem el a második hibát, és azokat a sértéseket vágtam a fejéhez. Láttam, hogy sírt.

És eljött november 19, a MelOn Music Awards díjkiosztója. A Gochoek Sky Dome-ban megtartott eseményen több kategóriában is jelöltek voltunk, és végül azt nyertük meg, amire egyáltalán nem is számítottunk. Miénk lett az év albuma díj, és nem akartuk elhinni, mikor a nevünket hallottuk. Teljes eufóriában vonultunk a színpadra, hogy átvegyük a díjat. NamJoon könnyeit visszafojtva köszönte meg ARMY-knak, hogy támogatnak és szeretnek bennünket a mai napig is. YoonGi kezét a szája elé szorítva próbálta meg visszafojtani könnyeit, míg Jin és JungKookie sírtak. HoSeok szeme is könnyes volt, és itt mindannyian félretettük a vélt vagy valós sérelmeinket, hiszen együtt vagyunk, mi heten együtt a Bangtan. Egy csoportos ölelés után fülig érő szájjal jöttünk le a színpadról.

A fellépésünkig bőven volt még idő, addig a többieket néztük a színpadon vagy a kivetítőn. Épp a BlackPink következett, akik igencsak ígéretes rookie csapat voltak a YG-nél. Végre egy olyan lány banda, akik nem nyávognak, és nem úgy néznek ki, mint a szende szüzek. Az első számuk alig ért véget, a másik színpadon kigyúltak a fények és valami harci dobok szólaltak meg. Huh, lángolt a dobverők vége, ügyesek voltak nagyon, mind a ..... MinAh, nem lehet, ő az egyik dobos! És mellette a barátja.

Szóltam a többieknek, mire elképedve bámultuk őt. Gyorsan véget ért az átvezetés, és megjelentek a lányok.

- Ti tudtátok, hogy Mina-yah tud dobolni? – kérdeztem a srácokat. Elképedve ültek, alig tértünk magunkhoz.

- Lehet, hogy mégsem jön vissza? Nem léphetett volna fel konkurens ügynökségnél – mondta NamJoon. Ezzel szöget ütött a fejembe, és arra gondoltam, talán Sejin hyung mégis többet tud, mint mi. Vagyis ő is tud valamit, meg mi is. Beszélnünk kell vele.

Készülődnünk kellett, az öltözők felé indultunk hát. A folyosón megláttuk a négy dobost még a fellépő fekete ruhájukban, önfeledten nevetgéltek. Amint melléjük értünk, NamJoon megszólította a lányt.

- Szia MinAh! Tényleg te voltál ott? Nem is tudtuk, hogy értesz a dobokhoz.

- Sziasztok, srácok – köszönt, de már nem volt őszinte a mosolya. – Igen, én voltam. Sok mindent nem tudtok még rólam, de ha megbocsájtotok ..... mennünk kell. Örültem, hogy találkoztunk, és gratulálok a díjhoz – ezzel belekarolt a barátjába és mindannyian távoztak.

- Hát, ennyi idő után nem ilyen hűvös fogadtatásra számítottam – jegyezte meg YoonGi.

- Szerintetek még mindig haragszik? – vetette közbe Jin.

- Azt értem, hogy Jimin-nel nem akar beszélni, de mi ..... Miattad nem áll velünk szóba – fordult felém vádlón HoSeok.

- Sajnálom, értitek? – tártam szét karjaim – Ha visszamehetnék az időben, nem viselkednék így.

- Chh .... ezzel ki vagyunk segítve – legyintett hyungom.

- Ne kezdjétek már megint – csóválta fejét NamJoon és otthagyott bennünket.

Nem értünk rá kitárgyalni, vártak a sminkesek és a fodrászok. Becsukott szemmel ültem a tükör előtt, és újra felidéztem a folyosón történteket. Felszabadult volt, boldog, de amint meglátott bennünket, eltűnt a mosoly.

Ahogy hazaértünk, YouTube-on visszakerestem még éjjel a felvételt, és azt a félperces előadást rámentettem a telefonomra. Mindig azt nézem.

Év végi díjátadók, fellépések, majd az új év kezdete. Szinte számoltuk a napokat, mikor telik le a három hónap. Vártuk mindannyian, hogy visszajöjjön hozzánk.

Épp a gyakorlóban voltunk, mikor Sejin január elején bejött hozzánk. Láttuk rajta, hogy mérges, és ezt hamarosan tudomásunkra is hozta.

- Akkor most már szeretném tudni, ki miatt kerültem ebbe a helyzetbe.

- Milyen helyzetbe, hyung? – kérdezte JungKook-ah félénken.

- MinAh most volt itt, és bejelentette, hogy nem jön vissza. Kilépett az ügynökségtől.

- Nem jön vissza? Pedig már nagyon hiányzik – szomorodott el Taehyung.

- Elhihetitek, hogy én is vártam. Továbbra sem mondott semmit, de biztos vagyok benne, hogy valami történt három hónappal ezelőtt. És erre csak ti tudtok választ adni. Hallgatlak benneteket – majd leült egy székre.

Egymásra néztünk, a többiek lehajtották a fejüket, és én tudtam, hogy itt az idő. El kell mondanom, bármi is lesz belőle. Hazudnék, ha azt mondanám, hyung türelemmel hallgatta végig. Volt, amikor fel akart ugrani, szerintem még a pofont is megérdemeltem volna.

- Sejtettem, hogy valamelyikőtök szerelmes lett, csak nem rád gondoltam. De ez nem volna gond. A probléma az, ahogy viselkedtél vele, mert ezek szerint ezért ment el. Megbántottad fiam, nem is kicsit. De honnét vetted ezt az ökörséget, hogy az a srác a barátja? Hiszen ő ..... – és gyorsan elhallgatott. Tehát valamit tud a srácról, csak eltitkolja előlünk. – Nos, ezen már nem tudunk segíteni. Azért legközelebb jó lenne, ha a szívügyeitek nem kavarnának bele a munkámba.

Tehát MinAh mégsem megy vissza .... Akkor most ..... hogyan tovább? Találkoznak még valahol, vagy vége .... ?

A Blackpink fellépése valóban megtörtént, az a bizonyos dobos átvezetés a videóban 3:50-nél kezdődik :)


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Keserédes szerelemWhere stories live. Discover now