17

578 42 6
                                    

- Jimin –

Százszor és százszor megnéztem azt a röpke kis videót, és képtelen voltam Mina-ról levenni a szemem. Hogy lehettem ekkora barom, hogy így beszéltem vele .... Majdnem kiejtettem a telefont a kezemből, amikor JungKook szinte beesett a szobába.

- Hyung, ezt látnod kell! – mondta izgatottan, miközben a laptopomon megnyitotta a YouTube-ot.

- Mit keresel JungKook-ah?

- Csak figyelj nagyon – vetette oda, és mikor megtalálta amit keresett, elindította a videót. Egy egész jó kis zene szólt, hallottam már. Kilenc fiatal srác volt, akik még nem debütáltak a JYP-nél. Már az elején rátapadtam a képernyőre, mert ....

- Te is azt látod, amit én? Az Mina barátja .... – és tényleg az volt. A srác rohadtul jól rapelt, és ha a maknae azért mutatta ezt, hogy a szívem fájdítsa, hát sikerült. Még egy ismerőst láttam közöttük, Minho a háttértáncosunk volt. Tudtuk, hogy nem elégszik meg ezzel, többre vágyik, úgy tűnik sikerült neki egy bandába kerülnie.

- Jimin-ah, nem ez a lényeg, egy másik felvétel ....

- JungKook-ah, nem akarom ezt a srácot nézni. Így meg különösen, hogy idol ő is – fordultam vissza az ágyamra. – Nem érdekel.

- Hyung .... ezt .... ezt meg kell nézned – és már indította is a videót. Beletekert egy kicsit, aztán láttam, hogy az Idol Master adása, és épp ezek a srácok voltak a vendégek. Mina barátja, akit Changbin-ként szólított a műsorvezető, elmondta, hogy tud taiko dobon játszani, és ezt meg is mutatja. Hah, volt szerencsém a MelOn-on tavaly novemberben látni Mina-val együtt. Közben kiment és egy dobbal jött vissza, utána egy lány .... nem ..... Mina ....

- Állítsd meg! – kiáltottam a maknae-ra. – Hogy került Mina a műsorba?

- Ha nem lennél ilyen türelmetlen, már rég megtudtad volna – zsörtölődött.

- Jól van, indítsd már!

Gyönyörű volt, ragyogott, és boldognak látszott. Persze, hiszen a pasijával volt. De ezt így fel merték vállalni, és még nem is debütáltak? Park Jinyoung nem fél? Hogy engedhette ezt meg? Aztán elkezdtek dobolni, és én csak Mina-t láttam. Újra felszakadtak a be sem gyógyult sebek a szívemen, fájt mással látnom. Épp el akartam fordulni, mikor a műsorvezető arra kérte a srácot, mutassa be a partnerét. Hát, kíváncsi leszek, bevallja-e, hogy a barátnője. Aztán az állam akkorát koppant, elsőre fel sem fogtam, amit hallottam.

- JungKookie ..... azt mondta, hogy ..... lehetetlen ....

- Így van, Mina nem a barátnője, hanem a nővére!

- Tekerd vissza! Nem hiszem el ....

Akárhogy hallgattam, ők testvérek voltak. Micsoda nagy barom vagyok, hogy azt feltételeztem, a srác a barátja! Hogy is lehetne, hiszen öt évvel fiatalabb MinAh-tól, még csak tizenhét éves!

- Hyung, most mit fogsz csinálni?

- Fogalmam sincs – túrtam idegesen hajamba – Azok után, hogy úgy viselkedtem vele, szóba se állna velem. Hogy lehettem ekkora barom? De ő se mondta ....

- Jimin-ah, nehogy már Mina legyen a hibás.

- Nem, nem .... csak ő sem említette sosem, hogy van egy öccse, aki ráadásul idolnak készül.

- Hyung, csak védte a családját, a magánéletét. Mi nem ezt csináljuk? –és én bólogatva adtam igazat szavainak.

- JungKook-ah ..... hogy keressem meg? Azt se tudom, hol lakhat .... Menjek el a JYP-hoz, és beszéljek az öccsével? Meg se hallgatna ....

- Hyung, talán van egy módja – és már fogta is a telefonját. – Szia Gyeom-ah! (...) Tudod, nálunk most zajlanak az események (...) Tudnánk találkozni? (...) Minél hamarabb. De szeretnék egy szívességet kérni (...) Akiről érdeklődtem, az a Channie, vagy Changbin (...) Nem, nem akarok tőle semmit. Csak szeretnénk beszélni vele (...) Jimin hyung szeretne vele beszélni (...) Gyeom-ah, ne kérdezz már ennyit, inkább szervezz meg egy találkozót a sráccal. Mondjuk elmehetnénk négyesben bowlingozni, úgyis régen voltunk (...) Rendben, várom a hívásod. És Gyeommie, ez is titok mindenki előtt, oké? (...) Szia!

- Miben mesterkedsz?

- Hyung, elmegyünk bowlingozni, te meg én, és YuGyeom megpróbálja elhívni magával Mina öccsét. Ott tudsz vele beszélni.

- De gondolod, hogy eljön?

- Gyeommie mestere a rábeszélésnek! És hogyan próbálna az a srác nemet mondani egy sunbae kérésének? – nevetett jóízűen.

Egy darabig még beszélgettünk, néztük a videókat, talán egy félóra ha eltelt, mikor megszólalt a mobil.

- Szia Gyeom-ah! (...) Holnapután? Úgy hiszem nincs programunk – nézett rám, mire én helyeselve bólogattam. – Ahová szoktunk. Rendben. (...) Tudom, tudom, majd most hagylak nyerni, oké? (...) És köszönöm. (...) Szia!

- Akkor sikerült? – kérdeztem izgatottan.

- Igen, holnapután a szokásos helyen találkozunk, délután 5-kor. Addigra szedd össze a gondolataidat hyung, és a legkevesebb, hogy kérj bocsánatot.

- Tudom .... mekkora ökör voltam! Gondolod, hogy fog ez a gyerek segíteni? Ki tudja, mit gondol rólam.

- Jiminie, most ezen ne rágódj. Ha tényleg annyira szereted, ahogy én gondolom, akkor csak önmagad add. Hidd el, sikerülni fog – veregette meg vállam.

- JungKook-ah, örökre adósod vagyok, ha ez sikerül.

- Ezt ne felejtsd el, hyung! –nevetett, majd távozott a szobámból.

Jimin még mindig maga alatt van, de azért van, akire számíthat. Mert úgy őszintén, ő hogyan is tudná megoldani ezt a problémát .... ? És szerintetek sikerrel járnak majd?

 ? És szerintetek sikerrel járnak majd?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Keserédes szerelemWhere stories live. Discover now