Jungkook szemszöge
- Kookie! Alszol? – nyit be a szobámba Chim halkan.
- Nem dehogy. Mit szeretnél? – rakom arrébb a laptopom az ágyamra, hogy Jimin is le tudjon ülni mellém.
- Semmit, csak unatkozok szóval gondoltam átjövök, ha nem zavarok. – mondja halkan befészkelve magát mellém az ágyba.
- Szeretnél filmet nézni? – veszem ölembe ismét a laptopot.
- Igeeen. Mit nézünk? – kérdezi.
- Nekem mindegy válaszd ki, addig csinálok pattogatott kukoricát. – mondom neki, majd az ajtó felé indulok, de eszembe jut valami így vissza fordulok. - Milyet kérsz? Vajas, sós vagy sajtos? – azt hiszem, hogy van mindhárom, mert anya vett a múltkor.
- Sós. A vajastól mindig fáj a pocim. – biggyeszti le száját, mire nagy késztetést érzek, hogy oda menjek és a szuszt is kicsókoljam belőle. De sajnos ezt nem tehetem meg.
- Rendben, öt perc és jövök. – mondom neki, majd megindulok a konyha felé.
***
- Na mit nézünk? – nézek a szőkeségre, miközben leteszem mellé a nagy tál kukoricát, egy tábla fehér csokit és két üveg vizet. Jimin felcsillant szemekkel veti rá magát a kedvenc édességére, vagyis a fehér csokira, miközben kibújik a takarómból, amibe idő közben bebugyolálta magát.
- Jumanji jó lesz? – nyitja meg a netflixet és bontja ki a csokit, majd két sort letör belőle és megeszi. Bólintok egyet, majd én is eszek a csokiból. Alapjáraton nem szoktam ilyeneket fogyasztani, mert edzeni járok rendszeresen és mellette nem fér bele, de úgy érzem most megengedhetem magamnak. Nem hiszem hogy egy csalónap – vagy inkább csaló este – meg fog ártani.
Már fél órája megy a film és meg kell hagyni elég izgalmas és vicces, jót választott Chim. De ami a legjobb, hogy fogalmam sincs, hogy jutottunk el odáig, hogy Jimin a mellkasomon fekszik egyik lábát átvetve rajtam, míg én nem vagyok rest rásimítani puha combjára amit csak egy hosszabb póló takar. Elég szokatlan a helyzet, mert sosem szokott így, ilyen módon közeledni felém, bár az ölelések megszokottak, de ez hogy hozzám bújik annyira nem. Hát nem tagadom meg tudnám szokni.
Benyúl pólóm alá, majd izmos hasfalam kezdi el simogatni puha kezével. Erre a tettére felsóhajtok és igyekszem olyan dolgokra gondolni amitől nem izgulok fel. Bár az a helyzet, hogy Chim bármit csinál felizgulok tőle.
Apró kezeivel lesimít alhasamig, majd ott is cirógatni kezd. Baszki, ha így folytatja esküszöm, hogy leteperem. Kinyomom a filmet, mert úgy érzem most van jobb elfoglaltságom, mégpedig az, hogy az előttem fekvő gyönyörűség pofiját bámuljam. Mélyen szemembe néz, én pedig ráfogok tarkójára és közelebb húzom magamhoz fejét. Lepillant ajkaimra, mire én is leplezetlenül az ő telt ajkait kezdem bámulni. Engedve a kísértésnek szájára tapadok, amit ő sem rest viszonozni. Finoman ízlelgetjük egymás ajkait, miközben felém mászva helyet foglal a derekamon, míg egyik kacsóját arcomra vezeti másikkal meg beletúr a hajamba. Én kezeim is persze azonnal felfedező útra indulnak felfele combjain, majd popsiján landolnak amibe bele is markolok, mire felsóhajt. Olyan jó feneke van istenem. A világon az egyik legjobb dolog.
- É-én... sajnálom! – suttogja számra, miután elválik tőlem egy kicsit.
- Mégis mit? – kérdezek vissza egyből.
- Hát hogy... letámadtalak. – pillant rám szégyenlősen. Fel akar kelni az ölemből, de én derekára fogva visszaültetem ölembe.
- Először is! Én kaptalak le, szóval nekem kéne bocsánatot kérnem, de nem fogok, mert nagyon élveztem. – vigyorgok szemtelenül, miközben kezeim visszacsúsznak fenekére amit csak egy hosszú póló és egy alsó fed. Ő csak kezeivel átölelni nyakamat, majd cirógatni kezdi tarkóm.
- Tényleg? – néz a szemeimbe döbbenten. - Tényleg élvezted? – pislog rám íriszeivel.
- Tudnád milyen régóta várok erre, te is ennyire élveznéd. – itt csak szégyenlősen pillog rám, míg pofiját közelebb tolja az enyémhez.
- Izé... én is régóta várok rá. – csókol meg újra, amit a csókba mosolyogva viszonzok.
- Folytatjuk a filmet? – válok el tőle egy kicsit, majd még egy puszit nyomok szájára.
- Igen, de nem tudom hol tartottunk. Te megjegyezted? – mászik tőlem arrébb, majd visszafekszik az ágyba és nyakig betakarózik. Bólintok egyet, hiszen amúgy sem kapcsoltam ki csak megállítottam így a space gombot lenyomva elindítom a filmet, hogy tovább nézhessük onnan ahonnan fél órával ezelőtt abba hagytuk. Visszafekszek Chim mellé, fejét pedig visszahúzom mellkasomra hiszen annyira jó a közelsége. Egyik kezével át karol, míg én haját és hátát kezdem simogatni.
YOU ARE READING
𝙎𝙯𝙚𝙧𝙚𝙩𝙣𝙞 𝙚́𝙨 𝙨𝙯𝙚𝙧𝙚𝙩𝙫𝙚 𝙡𝙚𝙣𝙣𝙞 |𝙟𝙞𝙠𝙤𝙤𝙠| ✓
FanfictionBEFEJEZETT MÁSODIK ÉVAD: Jobban szeretni, mint valaha ♡ Egy árva mennyire tud szeretni? Mi másra vágyna jobban mint a szeretetre? A legeslegtöbb és legjobb dolog amit nyújthat az a szeretet. Legyen az bármi féle. Park Jimin tizenhét éves és árvaház...