DAYANIN CENNET KOKULULARIM :'(

3.5K 278 13
                                    

Zeynep kayınvalidesiyle görüşmeyi tamamlayıp telefonu kapattı.

Odaya geçip sevdiğine bakarak üzerini örttü, busesini kondurarak onu uyandırmamaya gayret göstererek sessizce odasından ayrıldı.

Zeynep bahçeye indiğinde hiç tahmin etmediği insanla karşılaştı.

Arzu...

Arzu önce Zeynebin yüzüne, sonra karnına, daha sonra tekrar yüzüne bakarak

-İki dakika konuşabilir miyiz? dedi...

Zeynep elini karnına koyarak

-Kontrolüm var. Ona gitmek zorundayım.

-Ben bıraksam. Yolda da konuşmuş oluruz.

-Arzu... Zeynep devam edemeden Arzu sözünü keserek

-Kötü bir insan olabilirim ama hamile bir kadına zarar verecek de değilim. Lütfen!!!...

Zeynep Arzuyla konuşurken Yiğit uykusundan kanter içinde kalmış olarak uyandı.

Korkarak etrafına baktığında Zeynebi göremeyince evin her tarafında Zeynebi aradı.

Taki aynaya yapıştırdığı notu görene kadar

-"Yârim bugün bebeklerimizin kontrolü var. İşten yorgun geldiğin için seni uyandırmaya kıyamadım. Mirayımla gideceğiz. Allaha emanet ol. Selamunaleyküm..."

Yiğit elini kalbinin üstüne koyarak derin bir nefes alıp vererek 

-Çok şükür... Ve aleykümselam dedi...

İyi de Yiğit'in kalbi niye hâlâ sakinleşememişti...

Yiğit niye hâlâ kendini huzursuz hissediyordu...

Yiğit dayanamayarak sevdiğini aradı... 

Lâkin Zeynebi telefonunu ayakkabılığının üstünde unutmuş, Yiğitte görmüş oldu...

Ekranda çıkan yazıyı tekrar gördü... Zeynebine sormayı hep istemiş... 

Yalnız alacağı cevaptan korktuğundan dolayı hep çekinmişti...

ÜÇ NOKTAM... Neydi ki?...
ÜÇ NOKTAM... Ne demekti ki?... 

Ah bir bilseydi Yiğit... Ah bir bilseydi...

Yiğit derin bir nefes alarak bu sefer de Mirayı arayacakken telefonu yabancı bir numara tarafından aranmaya başlanmıştı...

Yiğit hayırdır inşallah diyerek telefonu açtı...

-Efendim...

-Yiğit HANCIOĞLU ile mi görüşüyorum?...

-Evet buyrun benim...

-Eşiniz ve kız arkadaşı kaza geçirdi... Hemen hastaneye gelebilir misiniz?

-Ne... Tamam... Hemen geliyorum... Karım kardeşim iyi mi?

-Hastaneye gelin lütfen...

Kaza sırasında Zeynebin elindeki dosyası vesilesiyle Yiğite ulaşıyorlar  

Yiğit telefonu kapatıp duâlar ederek hastaneye gitmek için yola çıktı...

Zeynep ve Arzu hastaneye gitmek için yola çıktıklarında, Zeynep Miraya heber vermek için çantasında olduğunu düşündüğü telefonunu çıkartmak istedi. Evde unuttuğunu yeni farketti...

SESSİZ SEVDAM (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin